Čuden zvok pri motorju

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
poslikaj kje točno ma motor sveče pa še kako malo od daleč.ker ne poznam motorja lahko samo sklepam.vidim da je ena jermenica za zobati jermen.če je to dohc in ma eno jermenico je med obema odmičnima ketna.tam lahko ketna tolče po šponarju ki je plastičen ali pa prevlečen s keramiko.normalno za taki dizajn

samo predvidevam.zgleda mi sicer kot da ma eno odmično.vzami plastiko dol
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
svečke so pod plastiko tam kjer je nalepka 16V

takole pa ima pri jermenu:

untitled.jpg
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Kaj pravzaprav te moti?
tk tk tk takoj ko vžge ali kaj drugega?
nič nisi omenil zgodovine avta - če jo poznaš.
Je bil pred kratkim narejen kakšne konkretnejši servis in od takrat opažaš zvok (glava motorja, veliki servis mogoče).
Kar bi na prvi uč reku, se malo slišijo ventili oz. klackalice (lahko bi bili tudi malo ventili fouš ali pa nekoliko iz faze - losan ali sicer malo verjetno preskočen jermen). Načeloma se lahko pogleda če je jermen OK in če so ventili nastavljeni tako kot je treba - če je kaj za štelat, tukaj nisem siguren
redface-1.gif
)

Edit:
Sicer se mi pa ne sliši kaj posebno omembe vrednega. Sam imam Xsaro 1,6 (v grobem enak motor samo da je 8V) in ma zelo podoben ali kar enak zvok.
 
Nazadnje urejeno:

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
[censored] pa sta le dve jermenici.zaj komaj vidim da je tiste plastike še več kot pa je osvetljena.okej odmične izključene. dalje lahko preveriš da ni kera svečka losana. kaj ma to hidroštesle ali navadne?hidravlični se lahko sesujejo ali pa je oljna pasaža zaštopana in ga več ne odpira.pri mehanskem pa valda obraba
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Ko se avto ogreje ni tega zvoka?

Verjetno sprašuješ za tisti klok-klok zvok? To so dročniki in se jih zaradi obrabe že sliši.

Najprej probaj z malce gostejšim oljem (če imaš sedaj 5w-40, daj notri 10w-40) ali pa pač menjava
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Enak zvok je moj 1.6 spuščal dokler se ni ogrel. Nisem nikoli zvedu razloga, sem prej prodal.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Ko se avto ogreje ni tega zvoka?

Verjetno sprašuješ za tisti klok-klok zvok? To so dročniki in se jih zaradi obrabe že sliši.

Najprej probaj z malce gostejšim oljem (če imaš sedaj 5w-40, daj notri 10w-40) ali pa pač menjava

to ti ne reši problema.hidroštesl ponavadi zašteka in ga olje več ne dvigne dovolj ker se oljna luknja zabaše ali pa je že tako ponucan cilinder da olje ne dobi druka.z navadnimi pa itak ne moreš nič kot pa druge ploščice nabavit
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
"moti" me tisti dodatni zvok ja. no ubistvu me nč ne mot, sam da ni kej ornk narobe.

sm pa govoru z enim mehankrjom iz citroen servisa in je reku da se pri tem motorju dokler ni ogret sliši kot da ventili niso pravilno naštimani za kar so krivi dročniki.
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
Citat:
Uporabnik Zorroslav pravi:
Enak zvok je moj 1.6 spuščal dokler se ni ogrel. Nisem nikoli zvedu razloga, sem prej prodal.

Dročniki so bili, nič narobe, samo vozt, pri ogretem motorju pa so čas za menjavo pa še to ne nujno, torej sam vozt.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
"moti" me tisti dodatni zvok ja. no ubistvu me nč ne mot, sam da ni kej ornk narobe.

sm pa govoru z enim mehankrjom iz citroen servisa in je reku da se pri tem motorju dokler ni ogret sliši kot da ventili niso pravilno naštimani za kar so krivi dročniki.

to velja samo za navadne.izpraven hidroštesl ma v sekundi ali dveh nula lufta ko pride olje na vrh.danes več ne veš kake ma ker se spet v avte dajejo navadni.če hidroštesl pade in se več ne dviga ponavadi bolj ruži kot to na posnetku.
je zvok takoj po mrzlem štartu bolj izrazit in se po par sekundah utiša na neko konstanto?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.272
5.640
113
Imel podobno izkušnjo pri lantri z ventili! Ko si prižgal je nabijal k da bi bla dizel po ene 20s se je umirila ogreta pa laufala brez ropota!
Na kolk pa olje menjaš? Pa kake oznake so na olju?
Pri men se je čez čas umiril ko sem začel menjat olje na 10kkm in je zgleda spral umazanijo iz hidrodročnikov (bil 3ji lastnik tko da nevem kako pogosto so menjal pred mano), tko da probi pred menjavo kak pralni dodatek prej ulit! Pa izogibi se LOW SAPS olj z oznakami acea C3 , bmw LL-04...
Te majo manj dodatkov zarad dpf filtra!

Glej dizel olja xxW40 gradiacije acea A3/B3/B4 api CF/SM (ne obratno)...dizel olja majo več dodatkov od bencinskih verzij in boljše pralne lastnosti!

Shell helix ultra diesel 5w40 probi u leclercu na kako akcijo počakat ga majo ugodno...men nakonc niso več ventili ropotal
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
trenutno imam not TOTAL quartz 9000 in prej je biu isti zamenjan na 15k. Jest odkar imam avto menjam olje na 15, prejšni lastnik ([censored]) pa je menjal kot piše v servisni knjigi na 30k.

Sem pa naslednjič mislil notri dat MOTUL 8100 X-cess ali je bolše shell ?

bom dons še enkrat posnel zvok, ko je motor čist mrzu
 
Nazadnje urejeno:

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
pravim ti še enkrat da z oljem ne boš rešo nič in smatraj to kot normalno za tak avto.ruži pač po ventilih kje točno pa pa ne boš vedo dokler ga narazen ne potegneš.vozi pa živi mirno naprej
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.272
5.640
113
Dobro če je ruženje posledica mehanske okvare potem res ne bo dosegu dost....

Če pa je posledica skurjenega olja ki pač dela sluz na notranjih delih potem pa bo z "pranjem" notranjih delov dosegu da se bo ropot umiril....seveda je to pametno posopno delat da se umazanija počasi spira iz mašine...drugače se lahko zamašijo oljni kanali...

V mojem konkretnem primeru naj bi ropotala celo ketna med odmičnima (v pokrovu) ker naj bi se raztegnila (tovarniška napaka...je obstajal service kit ampak je blo $$$ nesprejemljivo popravilo)

Očitno je olje pri meni spralo umazanijo in je oljni napenjalec ketne prej napel ketno ki je nehala ropotat pri mrzlih vžigih...

Motul.....če je na bazi estra ima še boljše pralne lastnosti od sintetike... 10-15kkm menjava je čist useen...kar ti bolj odgovarja
 
Nazadnje urejeno: