Cross touran: TDI ali TSI?

matej_

Guru
25. okt 2007
2.144
667
113
Ja res je. Ljudje kupujejo dizla zaradi tega, ker se jim zdi fajn kolko mal porabi, pa da so fensi ker pač majo dizla. sem prej napisal, da bi mene isti avto z istimi konji samo razlika med 2.0tdi in 1.4tsi prišel skoraj 3000€ ceneje če bi vzel tsi. kar sem zračunal da je nekje 33.000km. kje so še servisi? registracija je bojda za dizle tudi dražja (ne vem ker imam skoz dizla pač zaradi kilometraže) in ja takoj bi kupil bencinarja če bi mi prevoženi kilometri to dovoljevali, ampak med 37.000-40.000km na leto mi žal tega ne dovoli.

Aja nekdo je rekel, da se bencinar ne segreje hitro? To je laž. Bencinar se občutno hitreje segreje kot dizel, zato je tudi bolj primeren za kratke relacije, res pa je da ti novi dizli, vsaj moj 2.0tdi imajo webasto grelec samo za mašino, da se ti hitreje segreje.

1.9tdi je star, zanesljiv, varčen ampak tudi počasen motor. mislim da je za tourana podhranjen. lahko se ga pa da čipat na 140konjev, ampak sam nočem čipat avtov ravno zaradi garancije, etc., etc.
Če bi še obstajal in če bi lahko bi nemudoma za tourana vzel 1,9tdi s 130KM.

Še zmeraj sem mnenja, da se dizel ne splača, če ne delaš vsaj 20.000km na leto, ker te pride avto tolko ceneje, registracija in vse skupaj.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.171
9.808
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Ropot
Vibracije
Črn dim-saje-dokazana rakotvornost
Teža
dolgoročno vzdrževanje ( tudi cena PD črpalk )

Več kot dovolj, da motor ni "moderen" in "dober" ali kakor-koli.

Pa 3/4 ljudi tako ali tako ne ve zakaj je kupilo dozla. Zaradi mode ??
Vzdrževanje pri 1.9 tdi je problematično?
hysterical-1.gif

Govori Hondaš.
evil.gif
, ko mi boš pokazal x 2.2 hondinih dizlov s 300+ k km in da še vedno normalno delujejo se bova naprej pogovarjala. Vzdrževanje te zastarele mašine je praktično zastonj in če jo zgolj malo paziš dela in dela in dela.
Za ostalo ti dam prav.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, res je čudno, če kdo pove resnico ...
Obračaj kakor češ, ampak je res: leta 2010 je za znamko, karšen je VW, ta motor sramota.
Če bi bil v Tati za indijo ali kakem kitajskem VW, ne bi nič rekel. AMpak leta 2010 sredi evrope???
Daleč od tega, da bi bil VW fan (kvečjemu obratno), ampak tale izjava je pa mimo. Po čem paše v tretji svet? Po zmogljivostih, ekologiji?
A če bi razvili pa 1.6 16V dizla, bi bilo pa v redu, ker bi bil motor 50 kg lažji?
Saj VW ima 1.6 TDI ... V Golfu ga najdeš, recimo. In je ta prv namesto 1,9 TDI.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Ropot
Vibracije
Črn dim-saje-dokazana rakotvornost
Teža
dolgoročno vzdrževanje ( tudi cena PD črpalk )

Več kot dovolj, da motor ni "moderen" in "dober" ali kakor-koli.

Pa 3/4 ljudi tako ali tako ne ve zakaj je kupilo dozla. Zaradi mode ??
Vzdrževanje pri 1.9 tdi je problematično?
hysterical-1.gif

Govori Hondaš.
evil.gif
, ko mi boš pokazal x 2.2 hondinih dizlov s 300+ k km in da še vedno normalno delujejo se bova naprej pogovarjala. Vzdrževanje te zastarele mašine je praktično zastonj in če jo zgolj malo paziš dela in dela in dela.
Za ostalo ti dam prav.
Vzdrževanje pri teh motorjih res ni tak problem ... Ekološkoin in pri NVH, pa je ta motor res samo še za v smeti (ali pa nerazvite države).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.171
9.808
113
V info: menjava jermenja in ostalega sranja pride pri pooblaščencu cca. 300 eur. Drago? Lool.
Zgolj za primerjavo: ta mali 16v Renaultov motor cena za isto cca. 600 eur.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Ropot
Vibracije
Črn dim-saje-dokazana rakotvornost
Teža
dolgoročno vzdrževanje ( tudi cena PD črpalk )

Več kot dovolj, da motor ni "moderen" in "dober" ali kakor-koli.

Pa 3/4 ljudi tako ali tako ne ve zakaj je kupilo dozla. Zaradi mode ??
Vzdrževanje pri 1.9 tdi je problematično?
hysterical-1.gif

Govori Hondaš.
evil.gif
, ko mi boš pokazal x 2.2 hondinih dizlov s 300+ k km in da še vedno normalno delujejo se bova naprej pogovarjala. Vzdrževanje te zastarele mašine je praktično zastonj in če jo zgolj malo paziš dela in dela in dela.
Za ostalo ti dam prav.

Nisem Hondaš
10.gif


Pri avti pri katerih je potrebno menjati jermene na okoli 100kkm je pri meni minus za vzdrževanje. Nekateri tega ne potrebujejo. PD črpalke so tudi drge, turbine tudi niso zastonj, pa še kaj se najde.

Do zdaj sem jih menjal jermene edino pri nemcih, aja pa še klimo sem popravljal-spet pri nemcu, pa alternator tudi ( bemti-spet pri nemcu)-zgolj naključje, pa ventil recirkulacije-spet pri nemcu. OK to nima veze.

A velja tudi bencinar z 950 kkm???

Hondin dizel je edini 4 valjnik s tako zasnovo, da tvori bistveno manjše sunke in obremenitve glavnih ležajev in gredi-tako da o trpežnosti teh delov zagotovo ne bi smelo biti težav( razen če ne naredijo resnega kiksa). Ostalo tudi bojda funkcionira super, kar je bilo težav pa so rešili brezplačno in z podvojeno garancijo, če je bilo potrebno.

Ja Honde z verigo so enostavne za vzdrževanje-puistimo pa lupljenje posameznih servisov. V cca. 35kkm sem plačal okoli 230 € za Accorda. S tem da velikih posegov na tem motorju ni, svečke se menja na okoli 100 -120 kkm ( bomo vidli točno). Na uradnem servisu, pod kozolcem bi bilo pol manj.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.171
9.808
113
Citat:
Pri avti pri katerih je potrebno menjati jermene na okoli 100kkm je pri meni minus za vzdrževanje.
Fair enough povedano.
Citat:
PD črpalke so tudi drge, turbine tudi niso zastonj, pa še kaj se najde.
Torej hočeš povedat, da common rail injektorji so zastonj? Turbin dizli s CR tudi nimajo? Naftnih pump tudi ne?
ŠE ENKRAT: če delaš z 1.9TDI normalno (torej ga ne tiščiš mrzlega in ugašaš vročega) ti ne bo treba NIČ od tega menjat. Preverjeno na x avtih.
Citat:
Do zdaj sem jih menjal jermene edino pri nemcih, aja pa še klimo sem popravljal-spet pri nemcu, pa alternator tudi ( bemti-spet pri nemcu)-zgolj naključje, pa ventil recirkulacije-spet pri nemcu. OK to nima veze.

Fajn, prej mečeš ven statistike, sedaj na sebi dokazuješ stvari.
cheer.gif

Citat:

A velja tudi bencinar z 950 kkm???
Ne, ker en ni noben in ker ima bistveno manj delov, kateri lahko crknejo. Lahko pa damo zraven x število Mečk 22oD tam letnika 1975 s preko milijon ali dva milijona km.

Citat:

Hondin dizel je edini 4 valjnik s tako zasnovo, da tvori bistveno manjše sunke in obremenitve glavnih ležajev in gredi-tako da o trpežnosti teh delov zagotovo ne bi smelo biti težav( razen če ne naredijo resnega kiksa). Ostalo tudi bojda funkcionira super, kar je bilo težav pa so rešili brezplačno in z podvojeno garancijo, če je bilo potrebno.

Ahm, rabim te avte s 300k km, potem se pogovarjava. Namreč aluminij in pitje olja, katero se začne pri tam nekje 100k km in naprej mi asocira zgolj na eno stvar. Vedno huje bo. To, da ne bi smelo biti težav me pa boli kur.ac. Hočem dokaze. Poglej si malo mobile.de in daj kriterij 1.9TDI in več kot 300k km. Hm....?

Citat:

Ja Honde z verigo so enostavne za vzdrževanje-puistimo pa lupljenje posameznih servisov. V cca. 35kkm sem plačal okoli 230 € za Accorda. S tem da velikih posegov na tem motorju ni, svečke se menja na okoli 100 -120 kkm ( bomo vidli točno). Na uradnem servisu, pod kozolcem bi bilo pol manj.
Aha, torej zgolj eni servisi lupijo? Hehe, čudno da je teh enih servisov kar veliko. Ali so zgolj vsi? Pa nehaj mi metat bencinca ven v primerjavo z dizlom. Tukaj govorimo o 1.9 TDI, baje full dragem motorju za vzdrževanje. Ampak, seveda uoooooooooooondaaaaaaaaaaaaaaaaaš ima vedno prav.
cheer.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.171
9.808
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Pri dobri verigi je ta strošek 0€. Veliko??
Ne, jaz bi tudi to imel, pa zraven ceno ostalih servisov na ravni 1.9 TDI. Ampak to pa ne bo šlo, a ne?
evil.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Pri dobri verigi je ta strošek 0€. Veliko??
Ne, jaz bi tudi to imel, pa zraven ceno ostalih servisov na ravni 1.9 TDI. Ampak to pa ne bo šlo, a ne?
evil.gif

Se strinjam, lahko je manj.
evil.gif


Nekaj mi ni jasno. Zakaj naj bi bil dizel dober ?? Za čim nižje stroške ali čim več popravil ??? Naštetih je ogromno stvari ki so za dizla problematične, ne poznam pa niti ene Honde bencinca kateri je crknila turbina , PD črpalka ali solenouidni ventil.
Zakaj je dizel ?
stupid-1.gif


Kako je narejen Hondin blok ter valji ? Dajmo "tehničar" napiši. Kako je narejena gl. gred? Kako je ulit blok. Omejiva se na samo tiste stvari katerih konkurenca ne more prekopirati ! Zmenjeno ! Kako je rešeno hlajenje vrhov valjev ? Ter hkrati zmanjšan motor ??

Moje navedbe zgoraj o menjava so bile zgolj primer, nič drugega. Čeprav je vse bilo na nemških avtih. Naključje, lahko bi bilo tudi drugače pri tako majhnem vzorcu. Upam, da si dojel.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.171
9.808
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:Nekaj mi ni jasno. Zakaj naj bi bil dizel dober ?? Za čim nižje stroške ali čim več popravil ??? Naštetih je ogromno stvari ki so za dizla problematične, ne poznam pa niti ene Honde bencinca kateri je crknila turbina , PD črpalka ali solenouidni ventil.
Zakaj je dizel ?
stupid-1.gif
Torej, sedaj praviš, da so vsi vozniki TDIjev butlji, ker ne kupijo Honde bencinca? Zakon si...
cheer.gif
Pravi Hondaš po srcu.
No, da ti razčistim zadeve. Nekateri gledaj(m)o avto kot nujno zlo. Postaviš si minimalne zahteve (npr. ESP, airbagi, fajna sovoznica
grin1.gif
) in potem izberemo izmed tistih škatel, katere ostanejo, tisto katera pri št. kilometrov v določenem časovnem obdobju menjave avtomobila pomeni najnižje stroške (torej upoštevaš vse: porabo, izgubo vrednosti, zavarovanje, servise, itd.). In žal meni Honda bencinc ni padla ven pri tem izračunu.

Citat:
Kako je narejen Hondin blok ter valji ? Dajmo "tehničar" napiši. Kako je narejena gl. gred? Kako je ulit blok. Omejiva se na samo tiste stvari katerih konkurenca ne more prekopirati ! Zmenjeno ! Kako je rešeno hlajenje vrhov valjev ? Ter hkrati zmanjšan motor ??
Me ne zanima. Kar vem je to, da vse spijejo par litrov olja na menjavo po 100k km. Kar pomeni, da se bo to še bistveno poslabšalo, ker očitno prihaja do obrabe nekje. Kje? Don't give a shit. Ampak verjetnost je zelo velika, da ne na nekem tesnilu, katerega zamenjat je strošek 10 EUR in 1 minuta dela. Če bi žrl od začetka, potem bi bilo za preživet, ker je očitno takšen dizajn. Got it?
Citat:
Moje navedbe zgoraj o menjava so bile zgolj primer, nič drugega. Čeprav je vse bilo na nemških avtih. Naključje, lahko bi bilo tudi drugače pri tako majhnem vzorcu. Upam, da si dojel.
Ne.
redface-1.gif


Sicer pa, briga me, ti še kar razpredaj o uiber Hondi bencinccu. Malo izračunaj samo koliko razlike letno pride, če npr. avto žre 2 litra manj pri letni kilometrini 100k km. Ti jaz povem, cirka 2000 EUR LETNO zgolj na gorivu. Lahko vsako leto menjam turbino, pa sem še vedno jurja eur na profitu.
tongue-1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Raj povej tistim ki pišejo neumnosti.

Sicer pa mi ni jasno kako z dizli šparajo, pozem pa naštevajo kaj vse je potrebno menjati. Zgleda da se ne tako špara. ??
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Vsak kupi avtoglede na želje in zmožnosti. In ti kupiš kar tebi paše, druga pa kar njim. OK ??Seveda je pri nekaterih tehnika bolj v ospredju, pri drugih manj.

Najprej napišeš kako bo nek motor v prihodnosti pil olje, za tem pa ugotovim kako nimaš pojma sploh kako je narejen. Blefer !!
shocked-1.gif

In če spije olje potem Al nima nobene veze pri tem. Konec koncev me niti ne zanima pretirano.

Računico pa ima vsak svojo. In verjemi, da je moja odlična.

P.S. razlika v porabi je pod 2 l. Pa še marsikaj.