Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Logiš da na pamet. Dejansko bo pa tudi tam.
a dej no..dizla je treba priganjat da kam gre?
zanimivo..nisem vedel da mi gre tako avto slabo pr nižjih vrtlajjih
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
zgleda da si vozil precej starega TDIja, vsi z variabilno turbino pri 1750 obrati ze orenk grabijo
motor z 1.4L prostornine pa tudi nima nekega konkretnega navora kaj pride do izraza pri tako tezkem avtomobilu, ceprav ima lepo razporejen navor. Potem se ga seveda malo bolj priganja kaj pa se na koncu pozna pri porabi.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
SJTV...ne pretiravaj glede 1.9...veeeliko ljudi je, ki jim omenjen motor več kot zadostuje in nimajo potrebe po 140+ konjih. Torej jim bo omenjeni več kot zadoščal...preverjen, dovolj močan (za njihove potrebe), varčen...torej zakaj plačevati več?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Nič ne pretiravam. 1,9 TDI je zatarel, sramoten kos železja, ki morda sodi v kako razfukano kanto v deželah tretjega sveta, ne pa v sodoben avto.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, res je čudno, če kdo pove resnico ...
Obračaj kakor češ, ampak je res: leta 2010 je za znamko, karšen je VW, ta motor sramota.
Če bi bil v Tati za indijo ali kakem kitajskem VW, ne bi nič rekel. AMpak leta 2010 sredi evrope???
Daleč od tega, da bi bil VW fan (kvečjemu obratno), ampak tale izjava je pa mimo. Po čem paše v tretji svet? Po zmogljivostih, ekologiji?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, res je čudno, če kdo pove resnico ...
Obračaj kakor češ, ampak je res: leta 2010 je za znamko, karšen je VW, ta motor sramota.
Če bi bil v Tati za indijo ali kakem kitajskem VW, ne bi nič rekel. AMpak leta 2010 sredi evrope???
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
...
Torej imamo kaj...BMW, Fiat JTD, kaj še?
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Logiš da na pamet. Dejansko bo pa tudi tam.
a dej no..dizla je treba priganjat da kam gre?
zanimivo..nisem vedel da mi gre tako avto slabo pr nižjih vrtlajjih
1.9 TDI je treba pognat na obrate kjer turbina polni, to je med pospeševanjem NAD 2000 rpm. 1.4 TSI se da brez problema vozit pri 1500 rpm in ko pohodiš gas se odzove takoj, za razliko od 1.9 TDI, ki ima lag kot stara mama v kuhinji!
Skratka iz uporabnega vidika boš 1.4 TSI vozil v 5. (oz 6.) po naselju in na koncu naselja samo stopil na plin pa te bo pognalo do 90. Pri 1.9 TDI boš slišal čudne vibracije, držal ciglo na gasu, po 3 sec bo začel avto pospeševat .. po naslednjih 5 sec počasnega pospeševanja bo kiknila turbina in šele nato se začne zvezno in uporabno pospeševanje!
Skratka 1.9 TDI je dizel s turbino in ne turbodizel - upam da razumeš razliko!Je ok motor, ampak proti sodobnim motorjem na cesti nima nič za iskat, proti TSI pa sploh ne. Še 2.0 TDI (CR) napram 1.4 TSI je slabši, kaj šele 1.9 TDI.
Jasno, zato da se izkorišča najboljše oz. najbolj potrebno delovanje motorja v določenih pogojih in pri določeni hitrosti.Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ali veš, zakaj je v avtomobilih menjalnik?
Tudi res, ampak samodejni menjalniki, ki sem jih imel priložnost sprobat vsi vozijo v najvišji prestavi pri 60km/h in z rahlim pospeševanjem do 90km/h ne menjajo navzdol. To počnem tudi sam, na večih motorjih tako da vem kaj govorim. Če imaš pa fetiš da vedno šaltaš gor/dol potem naj ti povem da je to zelo potratno.Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Če si len, motorično zavrt ali kaj tretjega, imaš še vedno na voljo samodejne menjalnike.
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
EDIT: in če misliš, da je pospeševanje iz območja pod največjim navorom varčno, se motiš!