Cross touran: TDI ali TSI?

randraz

Zelenc'
18. jan 2010
4
0
1
Zanimam se za nakup novega Cross Tourana s paketom opreme adventure. Na leto delam samo okoli 12-15.000km, med tednom veliko kratkih razdalj (par km v eno smer), med vikendi pa tudi kakšne daljše vožnje.
Ne morem se odločiti glede motorja: 1.4 TSI (140) ali 1.9TDI (105), ki bi ga dal verjetno "čipati".
TSI je približno 1000EUR cenejši, registracija pa pride 100EUR/leto dražja.
Kakšne so pa razlike pri vzdrževanju (cena servisa,...), pri vožnji (dobje, poraba,...) in "odpornosti" na kratke vožnje?
lp
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Po moje bi vzel dizla zaradi navora je lepše za vozit, aja pa zakaj cross raje navadnega pa daj razliko v boljšo opremo, ker te zadeve v cross izvedbah niso za na teren.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.144
667
113
defenitivno sem za TSI-ja. Sam sem vzel 2.0TDI 140KM pač zaradi mojih potreb (veliko AC, skoraj 40k km na leto,...). Jaz sem mel, da če bi delal nekje do 20000km na leto bi sigurno vsez 1.4TSI 140KM. Ker je mnde res špica motor.

bluub, ko sem jaz gledal oz. primerjal tourana navadnega pa cross z isto oz. identično opremo, je bil cross cenejši za skor 1000€. ne moreš verjet? tudi jaz nisem:)

aja pa cene na vw konfiguratorju, so skoraj identične kot v salonih.

lp
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
TSI je ravno tako varčen - večji čelni presek in slabši koeficient zračnega upora pa pripomoreta k večji porabi - tako pri bencincu, kot pri dizlu.

Res pa je, da je pri dizlih razpon med najvišjo in najnižjo porabo precej manjši kot pri bencincih.

@avtor: čipaš lahko tudi TSI
 
Nazadnje urejeno:

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Te pa tak, nisem vedel da je enaka cena, ponavadi so te cross, scout, allroad precej dražje kot osnovne variante, zato sem pač predlagal. glede motora pa sam se odloči, mene moti da je zadeva 1.4 in 140 kW, sam sem vozil podobno varianto motorja od renoja v novem scenicu pa me je totalno razočaral. (ko si vozil šparovno je bil nepremičnina, ko si pa izkoristil konje pa je bla poraba 14+, pri moji 2.0 dCi motorju s 175ks motor pri 200km/h pije 13l na 100km podatek BC, pri omejitvah ma max 6l).

In še drugi pogled na svtrar TSI in podobno je nova stvar, spomnite se kakšne porodne krče so imele firme pri prehodu na novodobne dizle od inžinerskih napak pri konstukciji turbin, glav motorja celo celi bloki so meli napake (isto se je dogajalo s prvimi 2.0TDI motorji od VAG grupe), tale 1.9 TDI pa je preizkušena zadeva in poznam več lastnikov ki se s tem motorjem vozijo že več kot 300k km.

Zato ti pa pravim zadeva je v tvojih rokah pač staro šklepetanje in neuničljivost, ali pa napredek s tehnologijo in morebitni sivi lasi ter garancijska popravila ki bodo odpravljala začetniške napake.

Vsekakor pa dober nakup in srečno vožnjo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
TSI je ravno tako varčen - večji čelni presek in slabši koeficient zračnega upora pa pripomoreta k večji porabi - tako pri bencincu, kot pri dizlu.

Res pa je, da je pri dizlih razpon med najvišjo in najnižjo porabo precej manjši kot pri bencincih.

@avtor: čipaš lahko tudi TSI

OK, OK, si bil bolj natančen kot moje na hitro pisanje. Je pa dejstvo, da med Golfom TDI in Touranom TDI v porabi praktično ni razlike (deci sem, deci tja), pri TSIju zna biti pa več kot liter ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik bluub pravi:
Te pa tak, nisem vedel da je enaka cena, ponavadi so te cross, scout, allroad precej dražje kot osnovne variante, .
Allroad in Scout pomeni tudi štirikolesni pogon (in podvozje), Cross je samo nekaj optičnih dodatkov, sicer pa tehnično čisto navaden Touran.Zato tudi pri ceni ni neke razlike.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
TSI je ravno tako varčen - večji čelni presek in slabši koeficient zračnega upora pa pripomoreta k večji porabi - tako pri bencincu, kot pri dizlu.

Res pa je, da je pri dizlih razpon med najvišjo in najnižjo porabo precej manjši kot pri bencincih.

@avtor: čipaš lahko tudi TSI

OK, OK, si bil bolj natančen kot moje na hitro pisanje. Je pa dejstvo, da med Golfom TDI in Touranom TDI v porabi praktično ni razlike (deci sem, deci tja), pri TSIju zna biti pa več kot liter ...
Ja, vem da sem bil picajzlast
redface-1.gif


Ampak tudi sicer velja - če pritiskaš bencinca se pozna veliko bolj, kot če pritiskaš (turbo)dizla - zaradi tega s podhranjeno bencinsko motorizacijo komaj kaj prihrani.
 

randraz

Zelenc'
18. jan 2010
4
0
1
Hvala vsem za odgovore
cheer.gif

Kot je že nekdo omenil je Cross Touran res cenejši od navadnega (650-1200EUR).Ni mi čisto jasno zakaj. Če primerjam opremo, ima navaden dodatno še zatemnjena stekla (drugače doplačilo cca 200EUR) in tepihe. Cross pa ima večja platišča, trše podvozje, 12mm je višji ter ima nekaj dodatne plastike...
TSI motorja mi za razliko od TDI-ja verjetno ne bi bilo potrebno "čipat" zato se tehtnica še bolj nagiba k TSI-ju
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
90% odgovorov imas da vzemi TDI, ti se si pa vedno pri enakem mnenju, potem ne vem zakaj sploh sprasujes na forumu
crazy1.gif
 
Nazadnje urejeno:

randraz

Zelenc'
18. jan 2010
4
0
1
% odgovorov, da vzamem TDI je bližje 50 kot 90...sicer me pa zanimajo + in - obeh motorjev in ne št. glasov za enega ali drugega (razen od uporabnikov teh avtov/motorjev)...

Trenutno vidim slabosti pri TSI motorjih:

1.relativno nov motor-->možnost napak: upam da se bodo morebitne napake pokazale v garancijski dobi...mislim da bi tudi po preteku 2 letne garancije zastonj (ceneje) popravili serijsko napako. V vsakem primeru pa ne nameravam delati rekordnih kilometrov z avtom, saj pri 12-15.000km na leto, avto v moji lasti verjetno ne bo videl veliko več kot 100k km

2.nekoliko večja poraba: pri takem št. km in glede na to, da je avto v osnovi cenejši okoli 1000EUR (+ne bi bilo potrebno čipanje 600-800EUR), to ni več tako velik minus

Prednosti TSI:

1.na različnih forumih sem prebral veliko pozitivnega o tem motorju, motor pa je prejel tudi nekaj nagrad

2.avta ne bi bilo potrebno čipati, zato odpade strošek čipanja+manj problemov bo z garancijo ob morebitni okvari v garancijskem času

3.Kolikor sem bral tudi po različnih forumih je avto s tem motorjem fajn za vozit
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Si že sam ugotovil, stari TDI je dokaj preizkušena zadeva ki je je izkazala za enega boljših VW motorjev zadnjih dveh desetletji. Napake sicer so, ampak so znane in ni nobena umetnost vzdrževat tak motor celo na domačem dvorišču.

TSI je dokaj nov motor, ki ima veliko nove tehnologije. 140KM ima že kompresor ali se motim? Če ja potem je to tehnološko čudo zelo kompleksno narejeno in tudi precej drago za vzdrževanje. Če kaj crkne (ko crkne) imaš samo drage komponente, ki se jih verjetno dobi samo v original obliki (visokotlačna črpalka, turbina, kompresor). Jasno vaški mehanik ne bo znal zadovoljivo popravjat tega še vsaj 10 let .. kaj šele da bi naredil sam.

Je pa razlika med 1.9TDI in 1.4TSI pri vožnji ko dan in noč; TSI vleče bolj zvezno in dejansko vleče od 0 do 6000 rpm, TDI je pa omejen na tisti kick pri 2000 rpm in to je tudi to. Za družinsko rabo je TSI zagotovo boljši - bolj lagodna vožnja, manj cukanja in pretresanja potnikov, manj zvokov v notranjosti. Kar se tiče glasnosti imam pa sam slabo izkušnjo s TSI saj v prostem teku mrzel ropota samo malo manj kot 1.9 TDI. Sem imel čudo priložnost slišat v Golfu in mi zvok ni bil ravno všeč.

Osebno bi ti svetoval nakup TSI saj so porodni krči tega motorja že mimo, je pa kjub mali prostornini to motor ki je drag za vzdrževanje. Pa premisli še o opciji z DSG.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.144
667
113
Ne vem zakaj slovenci tak prisegajo na dizle pa četudi delajo samo 12.000km na leto?? mi ni jasno. če bi jaz delal tolko kilometrov bi 100%vzel bencinarja, sploh ker boš delal kratke relacije, ki so smrt za dizla, ker se niti ne segreje še.

Glede TSI motorja, pojdi na avtomobilizem.com, mislim, da na forumu pod kupovanjem vozil je ena tema glede TSI, res da za 1.2 ampak so o 1.4 tudi veliko pisali. Maš tudi tam eno temo glede tourana.

Čakalne dobe za avto so nekje 2mesca za TDI in nekje 3mesce za TSI, ker so bojda nemci čist nori na ta TSI motor.
TSI motor je dobil celo se mi zdi, da nagrado za najboljši bencinski motor.

Kaj ADVENTURE opremo se še da naročiti?
confused-1.gif


Pri meni bi bila po katalogu, razlika med 1.4TSI in 2.0TDI oba 140KM, z popolnoma enako opremo in dodatno opremo, v prid TSI-ja za 2980€, kar znese pri ceni bencina (sem vzel 1,1€/liter) malo več kot 2700litrov bencina, kar znese pri porabi 8l/100km mislim da malo več kot 30.000km (upam da se nisem zmotil, sem slab v matematiki
redface-1.gif
.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Ne vem zakaj sprašuješ za menja če si že odločen kaj boš kupil
grin1.gif
.

Če hočeš bencinarja ga pač nabavi..imel boš 3 litre višjo porabo in to je to.


Pri teh zneskih (ko je govora o nakupu novega avta) se mi brez veze zdi teoretizirati kaj je boljše oz. bolj primerno....pokliči v salone pa se zmeni za testno vožnjo z obema motorjema...le toliko poglej, da ga dobiš v istem avtu (torej najverjetneje v Golfu ali Passatu, kar niti nima veze, ker važna bo razlika med motorjema...pa boš videl kaj te bo bolj pritegnilo..poraba ali vozne lastnosti).

Če si privrženec čim cenejšega premika od točke A do točke B kupiš dizla, če so ti bolj všeč bencinarjeve lastnosti, se s porabo ne obremenjuješ (v vsakem primeru se moraš nečemu 'odpovedat'...komu se boš, je pač tvoja stvar)..le predno kupiš le naredi krog ali dva, da vsaj vtis dobiš za kaj se gre oz. si potrdiš (ali vržeš) svojo domnevo, da ti je ljubši 1.4 TSI.

(tisto da dizel ni za kratke relacije so buče...na kratke razdalje se ne bo ogrel ne dizel ne bencinar...tu je pa tako ali tako govora o dveh turbincih. Sicer pa...saj motor ne ve ali je dizel ali bencinar, da bi se pritoževal nad kratkimi relacijami
hysterical-1.gif
)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Ne vem zakaj sprašuješ za menja če si že odločen kaj boš kupil
grin1.gif
.

Če hočeš bencinarja ga pač nabavi..imel boš 3 litre višjo porabo in to je to.

Ti to na pamet?
bonk.gif


Med 1.9 TDI (ali pa 2.0 TDI) in 1.4 TSI bo razlika porabe po tovarniških podatkih natanko 1,3 litra (6 vs. 7,3)! Sicer pa je 1.9 TDI precej len in boš pri priganjanju prej dosegel VIŠJO porabo kot s TSIjem ki se ga da lepo vozit v spodnjih obratih.

Skratka pri razmerju TDI vs. TSI je poraba najmanši dejavnik, ki bi lahko vplival na nakup. Oba motorja spadata pod zelo varčna in se da z obema poceni vozit (.. glede na ostala stroške ki jih imaš z vozilom).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
TSI je res nov motor in ima izredne vozne lastnosti, zelo dobro gre v prodajo, vendar pri morebitni okvari so stroski lahko zelo veliki.Vendar pri tem motorju je tudi poraba nekaj povsem drugega kot jo obljubljajo. Ce ga stisnes tudi orenk zre.
Moj glas za TDIja je zato ker si rekel da je drazji samo 1000 EUR, ce bi bil drazji 3T EUR bi tudi jaz bil za TSI, se posebej ker ne delas veliko kilometrov in se bos avta hitro losal.TDI je z malo starejso zasnovo vendar preizskusen in zelo zanesljiv motor brez zahtevnega vzdrzevanja in neverjetno nizko porabo. V Touranu zaradi navora ne bo imel tudi z temi konji omembe vredne slabsih voznih lastnost vendar konkretno nizjo porabao.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Da se popravim, ker sem šele zdaj dpbro prebral 1 post. Vsekakor TSI, 105-konjski TDI je len, piočasen, glasen polom.
Ali 2.0 TDI ali pa TSI. 1.9 TDI je sramota, ki bi jo VW moral že zdavnaj ukiniti.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Logiš da na pamet. Dejansko bo pa tudi tam.

a dej no..dizla je treba priganjat da kam gre?
evil.gif


zanimivo..nisem vedel da mi gre tako avto slabo pr nižjih vrtlajjih
grin1.gif


SJTV...ne pretiravaj glede 1.9...veeeliko ljudi je, ki jim omenjen motor več kot zadostuje in nimajo potrebe po 140+ konjih. Torej jim bo omenjeni več kot zadoščal...preverjen, dovolj močan (za njihove potrebe), varčen...torej zakaj plačevati več?

Ker če bomo tako geldali bi mogli vse motorje pod 2 litri in z manj kot 130 konj dobesedno odpisat (pa odpret eno temo o ekologiji
evil.gif
).

VW ma pri dizlih večji razpon od 70 (oz. tu nekje) do 170 konj...odvisno od želja in potreb posameznika/kupca.