Črnuče zjutraj v smeri proti centru - zastoj

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Treba malo na zeleni val misliti.

... se tudi spreminja glede na konico
wink-1.gif
res da ne povsod.

LP
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Zeleni val v Ljubljani
sprasujem se.gif


V Ljubljani je tako, še posebej na vpadnicah, recimo Dunajska, da če voziš po omejitvi, ravno padaš z rdeče na rdečo. Tempirano je ravno tako, da ko spelješ z rdeče enega semaforja, voziš po omejitvi, padeš na naslednji semafor ravno tako, da ko imaš do naslednjega še 50m, gre iz zelene na rdečo. Prosim, pelji se enkrat od Ruskega Carja pa do Gospodarskega Razstavišča po omejitvi hitrosti.
Pomaga edino, če voziš hitreje kot je omejitev; potem ujameš zeleni val.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Zeleni val je vedno ven iz centra, ne proti centru (v obe smeri pa, to je verjetno vsakomur jasno, ne more bit). Če bi bilo obratno, bi imel center vedno na polno zabasan. Je pa ponekod presekan, predvsem v večjih križiščih.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
No nekaj o zastojih...včeraj popoldne je bil na Salzburg - Munchen zaradi prometne nesreče tro- in nato dvopasovni infarktni zastoj v dolžini najmanj 15km....smo leteli kontra in merili po števcu (žal malo prepozno, ne od začetka).

Ampak tam mogoče promet potem hitro steče, ko se odmaši, ne vem. Zgledalo je pa hecno, koliko KS in € je tam stalo brezveze in noben ni mogu nikamor, ne tisti s Cayennom ne tisti z Dacio
smile-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
zastoji po nemčiji, pa po celotni severni evropi, so še večji, ker je ustavljen celoten letalski promet
smirk-1.gif
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.682
6.448
113
V Nemčiji imajo upravljalci cest navodilo, da morajo čimprej sprostiti vsaj en vozni pas v vsako smer. Občasno (ko gre za verižna trčenja) to tudi pri njih ne gre.

Pri njih je tudi združenje ADAC precej bolj aktivno kot naš AMZS, ki se je kar nekako udal v usodo. Stalno pritiskajo na upravljalce cest, analizirajo njihovo delo in predlagajo izboljšave. Gre za take malenkosti, ki so naprimer širše metle za čiščenje cestišča - razlika v ceni je par evrov, čas pometanja pa se prepolovi.