Itak, kdo bo pa šel delat za jurja kot računalničar na šolo, če v privatnem sektorju služimo 3-4x več.
Drugače pa s prve roke je veliko odvisno tudi od ravnatelja. V šoli kjer uči mama in sestra prvi teden niso nič delali, ker so takšna navodila dobili od zgornjih (da fak?). Na šoli, kjer uči punca je pa malo drugače. Vzpostavili so jim sicer moodle preko arnesa (pustimo, da prva dva dni itak ni delal). "Mojstri" kot so, so uredili tako, da so učenci le gostje in ustvarjanje kvizov/reševanje nalog itd... odpade, saj jih otroci ne morejo rešiti. Kakšnih navodil ali dostopov do video konferenc niso dobili. Večina učiteljev pripravi snov in domačo nalogo ter zadevo naloži na moodle. Punci sem sicer uredil, tako da ima parkrat na teden z vsakim razredom učno uro v živo, je pa problem, ker nekateri nimajo mikrofona/kamere (kamera niti ni potrebna, saj je omogočeno "dviganje rok" preko programa) ali se ne znajo povezati, čeprav stran ne potrebuje prijave (
https://meet.ustavimokorono.si/), tako da je za učence kar se da enostavna prijava. Na svojo roko sem ji sicer vzpostavil alternativni moodle, kjer lahko ustvarja kvize/preverjanja..., ampak se otroci prav tako ne znajo registrirati/prijaviti, tako da je to idejo opustila, da ne bo kasneje kdo očital, da ni imel dostopa in sedaj stvari kolikor se da pač nalaga v šolski moodle. Še info: cca 30 otrok na šoli nima dostopa do pcja/interneta. Glede dela, na dan dobi po 90 - 100 mailov, tako da že za to porabi 2-3 ure, da vsem odgovori, 2 uri za izvajanje v živo, tu sta še priprava gradiv in priprava na izvajanje, ter pisanje priprav. Vsekakor delajo več kot na normalen dan v šoli