Corsa C 150k km

ant

Pripravnik
Dober dan

Od domačih bom kupil Corso C 1,2 75 KM, letnik 2004. Ima že 150k km in je redno vzdrževana na pooblaščenem servisu. Vozili smo jo na dolge razdalje, približno 160km na dan. Karambolirana ni bila.

Glede na kar veliko kilometrino me zanima ali lahko pričakujem kakšne okvare oz. kakšno bo redno vzdrževanje v prihodnosti?
Ali samo servisiram enkrat letno tam do 200-250k km ali pride pri teh km že kakšni večji servis? Avto ima verigo.

P.S. Zadnje čase pri menjanju prestav opažam, kot da nekaj rukne. To je opazno pri menjanju iz 1. v 2., še bolj pa iz 2. v 3. V ostale prestave tega ni opaziti. Tudi pri prestavljanju v nižje prestave ne.

HVALA
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Ja pri eni je šlo vodilo menjalnika (nekaj takega) ni šlo več v 1 in 2 prestavo, pol je pa še rikverc crknu. Popravilo 100 eur. Je pa isti avto samo 70.000 prevoženih, ampak večinoma mestna vožnja.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Če je bil avto pri bajti in veš, kako sta jo starša vozila, potem je to dosti bolj varen ''nakup'', kot če kupiš nekaj rabljenega. Pa tudi če bo pol manj (kao) prevoženih kilometrov.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
pomojem tu k servisom še dodaj enkrat v bližnji prihodnosti kuplongo in pa amortizerje. pa valda menjavo diskov
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Saj pravi, da je avto vožen samo na relacijo, zakaj bi se potem sekiral za kuplngo in diske kljub prevoženim km? Jaz imam pri preko prevoženih preko 100kkm še vedno prve ploščice, diske pa kot da so ravnokar prišli iz tovarne. Pri 120km prevoženih na dan pač 2x bremzanje, pred šihtom in pred domom :D
 

ant

Pripravnik
Aha

No saj to ni nič hujšega. Diski so itak potrošni material, sklopka mislim, da je še dobra, amortizerji pa tudi.

Bomo videli. Avto sicer največ vozim sam in pa mama. Jaz pol poti, ona pa naslednje pol
smile-1.gif


Hvala za odgovore.

Sem pa tudi že sam ugotovil, da tele corse nimajo nekih hujših napak, kot npr. pred tem punto mk1, ki je bil vsakih 10k km na izrednem servisu
wink-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Amortizerji že pri 50kkm ne opravljajo več zadovoljivo svoje funkcije, potem pa se to samo še slabša. Tako da utvara da so pri tej kilometrini amortizerji še dobri (prvi) ni najbolj na mestu. Sicer pa itak ne morejo biti dragi... Nekje med 30 in 40 EUR bi moral priti kos.
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Jest imam letnik 2005 1.3 CDTI pa imam 240k km, dela super poraba 4l s klimo okrog 5
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Sklopka je še prva , amortizerji so bili menjani pri okrog 160k km, takrat sta se menjala tudi preventivno oba zobnika ter ketna ker je čudno ružila. Pri 160k km so se menjale tudi komplet zavore spredaj, zadaj. Redni servisi na 30k km (olje,filtri) ter motor dela kot urca. Edini motor ki je vredu od Fiata.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Bastard, pa to da si menjal amortizerje je bilo zato, ker so že spustili olje ali si naredil preventivno menjavo, ker si čutil, da to ni več to?
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Odlično tole. Sam se vozim malo manj, je pa lepo vedet kaj naj približno pričakujem. Sicer predvidevam, da si imel malo bolj agresivno vožnjo ali manj relacije, če si pri 160kkm menjal komplet bremze, ker pri meni se zelo malo nucajo. Malo za off: kako hudiča ti pade na pamet redni servis na 30kkm, če je pa ja vsem jasno, da vsi takšni motorji kmalu zružijo. To ti razložijo vsi "strokovnjaki".
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Menjal sem ker se je čutilo da avto čudno "plava". Bremze da se menjajo prvič diski na 160k km je zame čisto vredu
zmaga.gif
 

ant

Pripravnik
No teh par dni sem malo bolj natančno opazoval delovanje avta.

Opazil sem, da avto še ne plava, torej so amortizerji še dokaj v redu. Opazil pa sem nekaj drugega, in sicer sem se zadnjič vozil po makadamu in so bili prednji amortizerji nadležno glasni. Kot da zabijajo oz. tolčejo nekam. Očitno bo potrebno zamenjati tisto gumo, ki naj bi absorbirala udarce na vrhu amortizerjev. Ali je s tem dosti dela? Ali zamenjajo z zgornje ali spodnje strani?

Enak zvok se pojavlja tudi pri presstavljanju, kar sem že opisal zgoraj.

thx