Colt CZT

disc

Guru
4. feb 2011
2.451
576
113
Imam eno vprašanje, ali ima kdo kakšne iskušnje s tem avtomobilčkom? Glede na to, da Mitsubishijev forum ne dela, kar tule sprašujem za kakšne zanimive podrobnosti o tem avtu.
Na koliko se dela veliki servis pri teh mašinah?? So kakšne posebne hibe?

Pozna kdo tale avto?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5283537&show=1

Hvala za odgovore oz informacije
smile-1.gif
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.451
576
113
Super, kaj pa za servise? Pozna kdo kakšnega fajn serviserja v Lj oz okolici??
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
menjalnik je hiter, mogoče ne najbolj natančen in zaradi petih prestav s predolgimi prestavami, čeprav pri AM trdijo drugače,....
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Kot se mi je zdelo. Tega avta od znotraj tudi videl nisi, kaj šele da bi ga peljal.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Sem ga vozil leta 2007, ko sem kupoval Mičupičija za svojo ženo. In res je, da sem ga vozil le pol ure po Ljubljani, ampak sem ga vozil za razliko od nekaterih. In bil sem pozoren ravno na to takoimenovano "turbo luknjo". Je že res, da je občutna razlika med pospeševanjem v nizkih in visokih obratih, a niti slučajno ni tako hudo. Sploh ne v primerjavi z večino turbodizlov, ki se v previsoki prestavi pri prenizkih obratih kar ustavijo. Z mlinčkom sem se peljal 50 po števcu v peti prestavi, pa je mirno brez upiranja zmerno pospešil.
Bolj problematično je kaj drugega. Avto je bil že po Ljubljanskih ulicah poskakujoče trd, kaj bi bilo to šele po podeželskih flikah in jamah?
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Sem ga vozil 3 leta. Z njim naredil cca. 50000 kilometrov.

Razen problemov z bremzami in otrdelo ročico menjalnika (bojda je neka puša zaribala al kaj jest vem) je vse delovalo BP.

Ker je bil narejen chip tuning je bil občutek turbo luknje manjši kot sicer. V obeh primerih ni bilo to preveč moteče.

Servisi se delajo na 7500 kilometrov. So pa tisti ''veliki'' servisi dragi k [censored].

1.5 turbo je edini coltov motor, ki je sestavljen na japonskem. Predno sem avto kupil, sem pobrskal po stricu googlu, ki pa ni našel nekih informacij da kaj ne štima!


Sicer je pa avto povsod v notranjosti kazal znake obrabe. Čričkov je bilo povsod dosti. Poraba 10-12 litrov.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
p.s. vprašaj jih, če je servis na 100.000 narejen. Predračun za servis pri stotaužent je bil pri pooblaščencu 900€!
tongue-1.gif
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
TB ne moreš primerjat s TD. DS3 s podobno konjienico bolj zvezno vleče, edina stvar po kateri ugotoviš da je turbinc je, da se motor ne odzove isto sekundo ko pritisneš pedalko za plin
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Ampak so te nategnili, če so trdili da so servisi na 7.500 km. CZT ima tako kot atmosferski Colti interval predpisan na 20.000 km. Si pa verjetno kupil rabljenega in že malce zdelanega?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Niso japonci včasih znali motorjev delat? 10-12 litrov porabe je absurd v takšni jajčki z 1.5 motorjem, razen če je to mišljeno od semaforja do semaforja na blokadi.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ne, NIMA intervala na 20.000 ampak na 7500. Piše v servisni knjižici.
rolleyes-1.gif


Če ti kupuješ zdelane avtomobile, jih jest ne.
smirk-1.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Dej pejt ti mal na avtomagazin stran pogledat, kakše porabe imajo razni 1.2 in 1.4. motorji na testih pri novih avtomobilih. Pa potem to primerjaj s coltom, ki ima 180 konjev in je kupljen da se ga vozi hitro, ne pa da se s starim fotrom tekmuje, komu manj porabi. Pri 160km/h+ na tedenski relaciji Dunaj-Ljubljana in pa vsakodnevni vožnji po Dunaju, 10-12 litrov ni absurd! Za moje pojme!