Clio III facelift 1,2 16V

B81

22. jul 2007
36.955
10.515
113
Vozim 96 km fiesto 1.4 in cliota 2 1.2 s 75 km...avta sta neprimerljiva, raketa vs. kocija, poraba skoraj ista.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.286
4.112
113
No clio 3. Letnik 2007 1,5 dci ima svak porabo. 3,8 kombinacija 3/4 magistralka ostalo mesto dnevne vožnje v eno smer cca 40 km.

Je pa res da je šparovni tip.

AC mu porabo dvigne na cca 4,2l tam do 130 kmh večina 120.

Tak da ni tako slabo
 

Iapetus

Pripravnik
23. okt 2013
70
0
6
Oddaljena....
Ravno takega (20th anniversary) imam ogledanega, jutri se mislim zapeljati z njim. Po slikah sodeč zgleda ok; kako pa zgleda v realnosti, pa bomo videli....
 
Nazadnje urejeno:

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Dve leti sem vozil Clio 1,2 16V 75KM, 2007 z dynamic opremo. Porabo sem imel med 6,2 in 6,4, če pa sem pogosteje vlačil polno natovorjeno prikolico, pa morda, da je kdaj prišlo tudi na 6,5. Avto je bil prijeten za vožnjo in kdor trdi, da nima solidnih pospeškov za ta rang avtomobila, je vozil avto s pokvarjenim motorjem ali pa je dirkač po duši.
Ko ga boš preizkušal, ga dobro ogrej z zmerno vožnjo, potem pa na odprti cesti pospešuj s polnim plinom. Ko pohodiš plin do konca mora zvezno vleči in ne sme "cukati". Cukanje je znak težav z vžigalnim sistemom.
Veliko ti o motorju in katalizatorju pove pogled v izpušno cev. Ti motorji, če so v dobri kondiciji imajo zelo dobro izgorevanje in je izpušna cev povsem čista, brez saj.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
pri temu motorju če cuka so ali svečke ali benz filter, kar je minimalen strošek. rade crknejo tudi vžigalne, kar ni nek grozen strošek.

mislim, to je dejansko motor kjer ni nobenega kunšta

clio 3 s tem motorjem nima nikakršnih pospeškov ali zmogljivosti. že clio 2 je na meji.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Cukanje pomeni nepopolno izgorevanje, kar pomeni preobremenjevanje in možnost poškodovanja katalizatorja.
Če človek ne ve čemu so namenjeni avtomobili kot je Clio ali pa, če so prisotni nezdravljeni kompleksi, mu tudi letalski motor namontiran na strehi takšnega avta ne bo zadosten podaljšek njegovega manjka.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.165
3.881
113
Ga vozim zadnja tri leta kot drugi avto (se pravi skoraj vsak dan). Motor je za ta avto (pa tudi za vsak drugi avto) prešvoh. Ne gre nikamor. Kar pa ne pomeni da ne moreš zaradi tega vsak dan 3x na radar past. Da se biti najhitrejši, vendar je naporno. Zelo naporno. Porabi tam nekje 7 do 7,5l, večinoma fure krajše od 10 km.

Avto je pri bajti od novega, crknilo je vse kar je možno razen motorja, avto je gajba, se pravi cheap plastika, vsa štiri vrata se odpirajo "na odlom", ko ga vžgeš, prvih 10m ne moreš obračat volana ker servo še ni zalaufal, ko je mrzel cuka, ko je slabo vreme tudi, ko je mrzlo, temno in deževno se rada ugasne osvetlitev števcev,....ventilator v kabini sem dal sicer zamenjat, ampak dela bolj simbolično, na največji stopnji piha tako kot pri drugih avtomobilih na drugi,....in še in še in še...(dokler ni crknil nisem vedel da ima avto motorček, ki zapira pokrov kestla)....avto še nima 100k. Sem pa vedno naredil tehničnega, se pravi osnovne stvari (motor, zavore, podvozje) štimajo.

Je pa dobra stran to da se za tako gajbo ne sekiraš če ti ga kdo lopne z vrati, če kdaj pretrdo zlezeš na kakšen robnik,......pa kot sem rekel, po mestu se da biti najhitrejši, povsod drugje je bolj žalost, oziroma ga je treba tišat da slediš prometu, avtocesta je obup. BTW: na volanu ni občutka da bi avto imel prednja kolesa, kaj šele da bi vedel kaj se z njimi dogaja. Ampak tako je tudi pri meganu, capturju & co. Polizdelek pač, avto, ki je nekje na polovici padel s proizvodnega traku.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.165
3.881
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
pri temu motorju če cuka so ali svečke ali benz filter, kar je minimalen strošek. rade crknejo tudi vžigalne, kar ni nek grozen strošek.

mislim, to je dejansko motor kjer ni nobenega kunšta

clio 3 s tem motorjem nima nikakršnih pospeškov ali zmogljivosti. že clio 2 je na meji.

Ta motor največkrat cuka zaradi vremena. In za tako cukanje je tudi zdravilo edinole vreme. Ali menjava cele gajbe. Spomladi in jeseni, pa ko je dež malo potrdpiš. Ostali del leta pa dela čisto ok, če oštejemo nepremičnost.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
no s svojim sem naredil blizu 250 jurjev pa nič ne cuka, razen ko je čas za menjavo svečk ali benz filtra (svečke zdržijo nekih 90 jurjev, benz filter manj kot 50)

no pa na vsakih 60, ko guzne cinšpula... samo vožnji po 3 cilindrih ne moreš rečt cukanje
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.165
3.881
113
Cinšpule imam še prve. In te niso vzrok (vem kako je ko crkavajo cinšpule, pred cliotom je bil drugi avto polo 1.2). Ta qrac od cliota cukne tako hinavsko, da še 5 minut potem ko se ti zdi da je cuknil ugotavljaš al je res cuknil al se ti je samo zdelo da je hotel mal cuknit.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
poznam ta občutek pri svojemu oplu

nikdar ne vem al cuka al sem jaz blesav pa se mi samo dozdeva
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Nečesa ne razumem... Po vajinih pripombah sodeč, bi sodil, da vajin vozni park obsega Jaguarje, Porscheje, Ferarije, Leksuse ali kvečjemu še kakšnega Volvota in, da sta v krš kot je Clio sedla zgolj po nesreči za par km.
Potem pa preberem, da že 250kkm, drugi pa 100kkm žuli Cliota, pa o nekih Polotih je govora in o Oplih...
Malo se skulirajta mojstra.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

1.2 nedizl in neturbo je čisto dovolj, če se normalno voziš.

Mamo v clio IV tak motor, lepo atmosferski, brez dodatkov, kjer peče glava, ko kaj odfrči.

Edino poraba = pretežno mesto, je pa 7+, a ker se ne vozi veliko, ni problem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
Nekako imam obcutek da vecina voznikov vozi kot bi imelo samo cetrtino gasa. Hkrati pa v drugi prestavi po ravnem vozi s 3krpm ali vec daljse razdalje (lrehitevat bi sel pa z 2krpm). In potem je motor presvoh.....
Na ac v vrhniski klanec res ne bos vsem blendal, drugje pa ce je treba pa tudi razvije 150 ali 160.
Ce pa ga kdo kupuje za 100km prazne ac na dan, potem pa....bo pac malo trpel in tankal vec kot roberto v 2.0 senica
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
no jaz sem delal s tem motorjem v cliotu 2 tudi po 160km na dan po avtocesti pa nisem tako grozno trpel
smile-1.gif
pač tempomat na 120 na uro pa gasa

poraba je bila vedno cirka 6l, poleti 2 deci pod 6, pozimi 2 deci nad 6.

absoluten rekord v porabi sem dosegel 6,5l, ko sem sem cel tank spalil med preganjanjem po gorah po Korziki
smile-1.gif


sem pa smrtno resen, ko pravim, da ta motor za cliota III ni primeren, če se hočeš približno normalno vozit in obdržat normalno porabo. clio iv je lažji in mogoče spet za silo prebavljiv.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
Nečesa ne razumem... Po vajinih pripombah sodeč, bi sodil, da vajin vozni park obsega Jaguarje, Porscheje, Ferarije, Leksuse ali kvečjemu še kakšnega Volvota in, da sta v krš kot je Clio sedla zgolj po nesreči za par km.
Potem pa preberem, da že 250kkm, drugi pa 100kkm žuli Cliota, pa o nekih Polotih je govora in o Oplih...
Malo se skulirajta mojstra.

seveda sem veliko prežulil cliota, zato pa povem svoje izkušnje. zdaj pa ga vozi žena in pravi da nikamor ne gre
evil.gif


sam pa se že par let za silo premikam s svojimi 130 konji v oplu
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.065
123
63
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ga vozim zadnja tri leta kot drugi avto (se pravi skoraj vsak dan). Motor je za ta avto (pa tudi za vsak drugi avto) prešvoh. Ne gre nikamor. Kar pa ne pomeni da ne moreš zaradi tega vsak dan 3x na radar past. Da se biti najhitrejši, vendar je naporno. Zelo naporno. Porabi tam nekje 7 do 7,5l, večinoma fure krajše od 10 km.

Avto je pri bajti od novega, crknilo je vse kar je možno razen motorja, avto je gajba, se pravi cheap plastika, vsa štiri vrata se odpirajo "na odlom", ko ga vžgeš, prvih 10m ne moreš obračat volana ker servo še ni zalaufal, ko je mrzel cuka, ko je slabo vreme tudi, ko je mrzlo, temno in deževno se rada ugasne osvetlitev števcev,....ventilator v kabini sem dal sicer zamenjat, ampak dela bolj simbolično, na največji stopnji piha tako kot pri drugih avtomobilih na drugi,....in še in še in še...(dokler ni crknil nisem vedel da ima avto motorček, ki zapira pokrov kestla)....avto še nima 100k. Sem pa vedno naredil tehničnega, se pravi osnovne stvari (motor, zavore, podvozje) štimajo.

Je pa dobra stran to da se za tako gajbo ne sekiraš če ti ga kdo lopne z vrati, če kdaj pretrdo zlezeš na kakšen robnik,......pa kot sem rekel, po mestu se da biti najhitrejši, povsod drugje je bolj žalost, oziroma ga je treba tišat da slediš prometu, avtocesta je obup. BTW: na volanu ni občutka da bi avto imel prednja kolesa, kaj šele da bi vedel kaj se z njimi dogaja. Ampak tako je tudi pri meganu, capturju & co. Polizdelek pač, avto, ki je nekje na polovici padel s proizvodnega traku.

hysterical-1.gif


Vsaka čast za originalnost!!!
aplauz.gif

467716-post_slo.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ga vozim zadnja tri leta kot drugi avto (se pravi skoraj vsak dan). Motor je za ta avto (pa tudi za vsak drugi avto) prešvoh. Ne gre nikamor. Kar pa ne pomeni da ne moreš zaradi tega vsak dan 3x na radar past. Da se biti najhitrejši, vendar je naporno. Zelo naporno. Porabi tam nekje 7 do 7,5l, večinoma fure krajše od 10 km.

Avto je pri bajti od novega, crknilo je vse kar je možno razen motorja, avto je gajba, se pravi cheap plastika, vsa štiri vrata se odpirajo "na odlom", ko ga vžgeš, prvih 10m ne moreš obračat volana ker servo še ni zalaufal, ko je mrzel cuka, ko je slabo vreme tudi, ko je mrzlo, temno in deževno se rada ugasne osvetlitev števcev,....ventilator v kabini sem dal sicer zamenjat, ampak dela bolj simbolično, na največji stopnji piha tako kot pri drugih avtomobilih na drugi,....in še in še in še...(dokler ni crknil nisem vedel da ima avto motorček, ki zapira pokrov kestla)....avto še nima 100k. Sem pa vedno naredil tehničnega, se pravi osnovne stvari (motor, zavore, podvozje) štimajo.

Je pa dobra stran to da se za tako gajbo ne sekiraš če ti ga kdo lopne z vrati, če kdaj pretrdo zlezeš na kakšen robnik,......pa kot sem rekel, po mestu se da biti najhitrejši, povsod drugje je bolj žalost, oziroma ga je treba tišat da slediš prometu, avtocesta je obup. BTW: na volanu ni občutka da bi avto imel prednja kolesa, kaj šele da bi vedel kaj se z njimi dogaja. Ampak tako je tudi pri meganu, capturju & co. Polizdelek pač, avto, ki je nekje na polovici padel s proizvodnega traku.

Včeraj sem moral pol dneva preživeti s lužbenim cliom 3. Strinjam se z vsako vejico napisanega.
467716-post_slo.gif


Še P.S.: za slabo pihanje ventilatorja je (poleg žabarske konstruktorske genialnosti) lahko kriv tudi s svinjarijo zabasan mikrofilter.
tongue-1.gif