Citroen DS5

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Pa ti razumeš, da je to varnostni pripomoček, in ne pripomoček za hitrejše gonjenje čez ovinke.
Kdo ima več možnosti da ostane na cesti, ko ti pri 70 km/h pred avto skoči srna in se ji poskušaš umakniti. Tisti z ESPjem ali tisti brez?
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Loooool-ek. Ce rabis esp pri normalni vozni si fukkkken.
Dovolj je pa le enkrat, da ga res rabis, ko se kaj nepredvidenega zgodi.

saj sem pa napisal da ga ne rabim..isto se vozim kot brez ESP
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Pa ti razumeš, da je to varnostni pripomoček, in ne pripomoček za hitrejše gonjenje čez ovinke.
Kdo ima več možnosti da ostane na cesti, ko ti pri 70 km/h pred avto skoči srna in se ji poskušaš umakniti. Tisti z ESPjem ali tisti brez?

odlično razumem zadevo da je to pripomoček, ki gaboš mogoče kdaj rabo...ampak če mi skoči srna pred avto bom stisno bremzo, vklopo se bo ABS in ce bo sreca bom varno obvozo srno...
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.137
11.008
113
kod Džej-Zija
Tukaj ga resno serješ. Primer je tale video:
http://dne.enaa.com/E-svet/E-d...vtomobilih.html
Izkazalo se je, da je avto, ki je namenjen predvsem družinski uporabi, brez ESPja nevaren. Torej je ESP še kako pomemben tudi pri čisto običajni vožnji.

Je pa seveda razlika, če ima avto že sam po sebi nizko težišče in dobro lego na cesti, da se to prevračanje ne bi moglo zgoditi. Ampak še vedno govoriti, da je ESP samo za dirkače, je popolna neumnost. Če že, ga dirkači raje nimajo vklopljenega, ker ESP ne dopušča driftov.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Thread-Offtopic-Derailed.jpg
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.484
113
SV SLO
ESP je fajn. ABS tudi. Ampak meni še ni uspelo, da se mi eden ali drugi vklopil med normalno vožnjo in z vožnjo prilagojeni razmeram na cesti.

So pa na trgu nova vozila katera bi bila brez ESP smrtno nevarna in nevozna za povprečnega voznika.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Tukaj ga resno serješ. Primer je tale video:
http://dne.enaa.com/E-svet/E-d...vtomobilih.html
Izkazalo se je, da je avto, ki je namenjen predvsem družinski uporabi, brez ESPja nevaren. Torej je ESP še kako pomemben tudi pri čisto običajni vožnji.

Je pa seveda razlika, če ima avto že sam po sebi nizko težišče in dobro lego na cesti, da se to prevračanje ne bi moglo zgoditi. Ampak še vedno govoriti, da je ESP samo za dirkače, je popolna neumnost. Če že, ga dirkači raje nimajo vklopljenega, ker ESP ne dopušča driftov.

No to pa je težka pravljica, da je zaradi tega takšen avto nevaren. Morda je le manj varen, a še to le v določenih ekstremnic situacijah.

Glede videa. Družinski šofer ne zmore takšnega manevra (nima tega znanja), da bi kar tako prevrnil avto, naj pokažejo kabino kako je model sukal volan.

Običajen šofer pohodi bremze na polno in ne izvaja nekih "trikov", katetere se priučuš v šoli nevarne vožnje.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik koliko pravi:
ESP je fajn. ABS tudi. Ampak meni še ni uspelo, da se mi eden ali drugi vklopil med normalno vožnjo in z vožnjo prilagojeni razmeram na cesti.

So pa na trgu nova vozila katera bi bila brez ESP smrtno nevarna in nevozna za povprečnega voznika.

Ker je že Citroen tema. Ko sem vozil spačka, ni šans da ga vržeš iz tira s takšnimi manevri.
smile-1.gif
sicer karoserija plava da je veselje, a ge ne zvizneš.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
ESP je fajn. ABS tudi. Ampak meni še ni uspelo, da se mi eden ali drugi vklopil med normalno vožnjo in z vožnjo prilagojeni razmeram na cesti.

So pa na trgu nova vozila katera bi bila brez ESP smrtno nevarna in nevozna za povprečnega voznika.

Ker je že Citroen tema. Ko sem vozil spačka, ni šans da ga vržeš iz tira s takšnimi manevri.
smile-1.gif
sicer karoserija plava da je veselje, a ge ne zvizneš.

Tako kot Citroeni na hidravličnem vzmetenju, boljše sedi na cesti kot večina bolj "trdih" avtov.
cheer.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Tukaj ga resno serješ. Primer je tale video:
http://dne.enaa.com/E-svet/E-d...vtomobilih.html
Izkazalo se je, da je avto, ki je namenjen predvsem družinski uporabi, brez ESPja nevaren. Torej je ESP še kako pomemben tudi pri čisto običajni vožnji.

Je pa seveda razlika, če ima avto že sam po sebi nizko težišče in dobro lego na cesti, da se to prevračanje ne bi moglo zgoditi. Ampak še vedno govoriti, da je ESP samo za dirkače, je popolna neumnost. Če že, ga dirkači raje nimajo vklopljenega, ker ESP ne dopušča driftov.

No to pa je težka pravljica, da je zaradi tega takšen avto nevaren. Morda je le manj varen, a še to le v določenih ekstremnic situacijah.

Glede videa. Družinski šofer ne zmore takšnega manevra (nima tega znanja), da bi kar tako prevrnil avto, naj pokažejo kabino kako je model sukal volan.

Običajen šofer pohodi bremze na polno in ne izvaja nekih "trikov", katetere se priučuš v šoli nevarne vožnje.

Nakladaš ali pa sploh nimaš izpita za avto.

Med povprečno vožnjo na šiht verjetno res ne rabiš ESP-ja, če se pa na tej isti vožnji znajde neka ovira na cesti (otrok, srna, avto, kamijon...) bo pa vsak cuknil z volanom in brez ESP-ja si hitro na strehi v višjem avtomobilu.

[/offtopic]
 
I

Izbrisan uporabnik #488

A take zdaj učijo v avtošoli? hudo, ni kaj.
Jaz sem očitno res v drugih časih delal izpit, kjer so učili vožnje po predpisih.

Danes pa je očitno polaganje izpita polaganje dirkaške licence.

Eno očitno še vedno ne kapirate, da je največji "ESP" v glavah šoferjev.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Od kdaj je izogibanje oviri ali reševanje krizne situacije, ki ti jo povzroči drug voznik enako dirkanju?
bonk.gif


Ni mi jasno, kako ne razumete smisla ESPja... Saj ABSa tudi ne potrebuješ, dokler ni potrebe po zaviranju na polno.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Nekdo je namreč "prijavil", da je avto brez ESPja nevaren avto
smile-1.gif
Jaz pa pravim, da so šoferji nevarni.

Tvoja logika pa je tudi zgrešena, saj vsepovsod učijo, da je bistvo v predvidevanju, poznavanju in prilagajanju. Če si na prednostni cesti, to še ne pomeni ŠPURA.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Mi pokažeš prosim citat, iz katerega sklepaš, da je to moja logika. Ne si namišljevat stvari. Če bi vozil po principu absolutne prednosti, bi že zdavnaj prodal motor.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Napisal sem nekdo, ne ti, govora je o avtu in espju, nisem vedel, da ga imajo tudi motorji.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Preberi še enkrat, kaj si ti napisal in kaj jaz. Govoriva o moji "zgrešeni logiki".
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.137
11.008
113
kod Džej-Zija
Ker leti ravno name: če še ne veš, varnostni standardi v avtih se ves čas dvigujejo zaradi "what if". Načeloma ne rabimo abs-a, airbagov, še pasov in raznih ojačitev karoserije ne. Ker ne dirkamo, v resnici ne rabimo spredaj dvojnih hlajenih diskov, tudi zadaj bi z bobni čisto preživeli. Ko pride do tistega kritičnega trenutka, nam pa vsaka od teh naštetih zadev pride še kako prav. Zato se ne strinjam s to demagogijo, ki jo ti prodajaš. Tako, kot je bila 13 let nazaj debata o prižganih lučeh podnevi in v mraku, ko se je to uvajalo, pa je nekdo klical na Val 202 in izjavil, da on luči ne bo prižigal, saj jih ne rabimo, če vsak vozi po svojem pasu. Ali pa debata o zimskih gumah poleti. Za vsako od teh stvari bi lahko rekel, da je ne rabimo, razen morda enkrat. Pa vendar ravno tistih enkrat odtehta za vse naprej in nazaj.

Torej, jaz imam na avtu vzdrževane in dobre zavore, dobre gume, primerne letnemu času, in vse ostalo, kar pritiče aktivni varnosti. Ker jaz svoje življenje cenim, pa tudi tujih življenj nočem imeti na vesti.

p.s. Avto brez ESPja ni nujno nevaren, je pa zanesljivo MANJ varen od enakega z ESPjem. Opaziš razliko?

Edit: še o nevarnosti avtov glede prevračanja: v ZDA morajo imeti vsi SUVi opozorilo glede prevračanja, ker se je to relativno pogosto dogajalo. Prvi SUV, ki mu je bilo to opozorilo prihranjeno, je bil Subaru Forester. Podobno velja za prej omenjenaga Nema, da o MBju A 1. generacije sploh ne govorim. A-klaso je takrat lahko prevrnil vsak, ne samo vrhunski testni voznik. Zanimivo, da z vgradnjo ESPja to ni bilo več mogoče, isto pa velja tudi za Nema in ostale rebrendane avte na isti platformi. Dovolj je že ena ekstremna situacija, kot opisano zgoraj, da se zadeva splača.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Ja, v takšni trditvi pa je opazna razlika, sicer pa sem tako že napisal.