Chip tuning - razlicne cene

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.048
861
113
@ jezek - nej ti laufa.. ne rabiš na vsak komentar "skočit"

sej tko kot servisi - eni samo na pooblaščencih.. eni samo pod kozolčarji.. eni pa sami .. pač je*** ga - nekje potegneš črto - kaj delaš sam, kaj se ti ne splača delat sam...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

shift

Guru
20. jul 2007
9.919
2.323
113
za šankom
jaz vidim bolj problem, da se potem tak avto prodaja, in naslednji kupec , ki ze tak nima denarja, se še 2x nategne. (pusti one scene, da on tega tak ne bo prodajal in podobno blef fore)
A to je po defaultu da je čipan avto bolj zjahan od necipanega? Glede na to kaj se rabljeno prodaja pri nas in kako se taka vozila oglašuje je čipanje še najmanjši problem
 
  • Všeč mi je
Reactions: ncnifrej

jezek

Guru
24. jul 2008
3.608
1.507
113
Vem da alterjevci ne kupujejo rabljenih....ampak potem imate kar tezavo. Kar jaz poznam folka ima vecina cipano. Sploh vsi vw, audi... To odkanta 70jurjev za avto, potem pa da se 500 za cip takoj ali po prvem servisu. Sluzbeni avti takisto (direktorski, ne od potnikov seveda). Zadeva je lazje razumljiva ce se zavedas, da je neka normalna zivljenjska doba na zapadu 200.000 max...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Iskati "kdo da več konjev" je precej zgrešen princip, saj pri tuningu ni bistvena maksimalna moč, ampak da je zadeva narejena pravilno, varno in pa s pravim načinom podajanja dodatne moči. Če nekdo kliče, in ne sprejme "140" konjev ker je nekje na netu videl "150" konjev, zelo dobro razumem tistega tunerja, ki tako stranko zavrne. Tudi sam običajno uberem tako pot. Problem "otepanja" teh motorjev (predvsem 1.6 HDi) je da so velikokrat slabo vzdrževani (po tuningu bo stranka krivila tuning za okvaro zadnje leve pnevmatike in ležaja na alternatorju), določene težave so prisotne že na splošno (injektorji), hkrati pa tudi prirastek moči ni ravno ogromen. Sam sem jih naredil že nekaj in čisto vsakemu razložim, da je razlika opazna, ni pa čudežna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.953
11.076
113
ta 1.6 hdi ze brez poseganja težave s turbino, dpfjem, serijsko. Ga niti neb kupil kaj šele tunal.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.608
1.507
113
Res? Do tell more! Turbina je Garret (GTD1244VZ), ki je zelo iskana in retrofitana na ostale hdi mašine. Med drugim je prvovgradnja v 2.0tdi (golf...) Za dpf tudi nisem zasledil da bi se mašil več kot npr. Vag-ovi pri enakih režimih vožnje.... Mene bolj skrbi glava ali blok
 
Nazadnje urejeno:

jezek

Guru
24. jul 2008
3.608
1.507
113
Ker zgornjik prosil poročanje:
Največji strah povezan s čipanjem se (zaenkrat) ni uresničil: očitno mapa deluje tako, kot zagotavlja prodajavec: ...your car will stay road legal since there is no need to remove dpf...our beautiful map is tuned for exhaust to keep smokeless....
Periodika regeneracij NI narasla, glede na to da druge še ni zagnalo, čeprav sem prevozil več km kot je povprečje med regeneracijami...in to vse po mestu. Saje se kopičijo enako kot prej (cca 5g na 200km). Tudi odčitek diferenčnega pritiska dpf je normalen (6mbar v prostem teku).
 

Priponke

  • Screenshot_20221124_154704_com.fap.c.fap.jpg
    Screenshot_20221124_154704_com.fap.c.fap.jpg
    753,8 KB · Ogledi: 91

Marxon

Majstr
24. feb 2009
742
378
63
Tvoj avto ni road legal iz tega naslova, da imaš več kW moči, za kolikor plačuješ cestnino & zavarovanje.
 
  • Haha
Reactions: urby20

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.077
286
83
Tvoj avto ni road legal iz tega naslova, da imaš več kW moči, za kolikor plačuješ cestnino & zavarovanje.
tako kot preostalih 50% dizlov, ki se vozijo na cestah. Pa vse gre čez TP, ker enostavno ni na TPjih aparatur, ki bi izmerle NOx in PM. Tako pa tut valarjov za konje neb for the time being.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.077
286
83
Lahk pa tut sam potrdim, da se remote tuning, če je na drugi strani ok tuner, obnese. Sem pred časom naredil enako potezo kot jezek na 1.9 gnojfu z kilometri, ki skoraj dosegajo razdaljo do lune. Sam da je bil edin strosek pri celi zgodbi aliexpress klon MPPSa za 20€, mapco mi je pa free of charge prpravu en tuner. Tko po modificiranih tabelah in obnasanju med voznjo (ne kadi nič več kot običajno) očitno čisto solid mapa. Če bi bla neka spackarija, bi verjetno ze davno zaribal.

All in all good deal za starga gnojfa.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Res? Do tell more! Turbina je Garret (GTD1244VZ), ki je zelo iskana in retrofitana na ostale hdi mašine. Med drugim je prvovgradnja v 2.0tdi (golf...) Za dpf tudi nisem zasledil da bi se mašil več kot npr. Vag-ovi pri enakih režimih vožnje.... Mene bolj skrbi glava ali blok
Majo ostali tudi tak bedno rešen sistem mazanja turbine?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.608
1.507
113
Če mislis ono cudo od papirnatega sita v cevi....tega hdi nima že dolgo več. Nasploh zelo radi posplošujete. Dejstvo je, da Hdi ni ravno nek simbol neproblematičnosti...po drugi strani pa praktično vsi delajo po 300jurjev. Posebej problematicni so pri nas, ker so ocitno servisi (ali pa lastniki?) zanic. Glede na to, da si (ce nisi se opravicujem, vas ne spremljam po imenih) nekaj malega presraufal v zivljenju, bi lahko vedel, da se hdiji napolno razlikujejo...vsake pol leta nekaj nadgradijo in polovica delov ne paše več na drugega. Imam v dosegu 3x hdi 1.6, pa na nobenega ne paše skoraj nič od drugega! Začenši z vsemi 4 filtri...
 
  • Jezen sem
Reactions: Hanzi