Cene pooblaščenih servisov

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Fadil pravi:
Zanimivo je da servisi zaračunavajo strankam ekološko takso za odpadno olje, podjetje SAUBERMACHER pa jim to olje brezplačno prevzema, pri količini nad 800 litrov, pa jim celo plača.
Jah, takle imamo.
Aja, pa še komentar kam z oljem: velikokrat sam zamenjam olje in odpadno olje gre na lokalno deponijo (vključno s filtrom in vsemi morebitnimi umazanimi cunjami), kjer ga brezplačno prevzamejo in (predvidevam) ustrezno obravnavajo.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik Rambo013 pravi:
.
A je pri letnem servisu (ne da se mi iskat kaj je zapovedano in predpisano in kaj ne) omenjena postavka pregled zavor?
Ker da pelješ s servisa na teh. pregled in zavore ne delajo oz. niso brezhibne...
No tu se je moje "sodelovanje" z njimi zaključilo...

Najbrž je, ja. Ampak ne vem če na valarjih.
Enostavno poglej v knjižico, kjer imaš program vzdrževanja.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Aja, pa še komentar kam z oljem: velikokrat sam zamenjam olje in odpadno olje gre na lokalno deponijo (vključno s filtrom in vsemi morebitnimi umazanimi cunjami), kjer ga brezplačno prevzamejo in (predvidevam) ustrezno obravnavajo.

Tudi jaz sam menjam olje pri štirih vozilih. To je vsaj 5 menjav letno. Se odda na deponijo brez kakih problemov (beri stroškov).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.688
6.713
113
pri taščici
To je pac marketinski ukrep. Isto kot urna postavka 30 in vec evrov. V kateri je šolanje, pa davki pa.... A ni to ze v olju bilo vracunano? Vsaj zgoraj je tommy17 tako napisal
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
V e-trgovino. Si ze sam sebi odgovoril.

enaa.si ke tudi cenejsa od BigBanga. Zakaj ze?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.688
6.713
113
pri taščici
Olje je v leclercu dlje od kruha kot v marsikateri delavnici. Si ze kdaj bil v leclercu?
A se bojis da bodo drobtine v olju?
A mislis da leclerc nima lovilca olj? Se frizerski salon ga mora imeti.
Enaka kolicina starega in novega olja: ni variante. Si ze slisal za porabo olja pri avtih. Pa recimo da ga povprečno 10% kolicino popapa avto. Naj se pooblasceni serviser zahvali tistim ki v leclercu kupujemo olje in mu ga nosimo, da izpolni ta pogoj. Sicer bi moral iti sam v leclerca, kot fizicna oseba kupiti olje in ga doliti k rabljenemu.
Citat:

Z marzo od olja pooblasceni serviser placa place mehanikov, solanja, specialno orodje in pa naso bogato javno upravo.
Aha urno postavko 30 evrov in vec ki pa jo zaracuna narocniku avta pa izroci vajencu. Tudi jaz bi sel za 5 jurjev mesecno za vajenca
bonk.gif


Nismo vsi po juhi priplaval.

Citat:

Skratka, kot me nekdo pred menoj lepo napisal; kupite si avto, ki ga lahko vzdrujete.
Evo tukaj se pa strinjam. Zato pa sem imel najmlajsi avto star 5 let, trenutno sta oba v familiji 10+ let. En kupljen lani. Za ceno "dobrega litra olja" , mi znanec kupi zamenja olje in filter.
Mogoce se nalednjic pridruzim mtl nakupu v tujini. Potem me bo menjava stala samo se liter olja
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Ce bi vedel, koliko stane specila o orodje, kinga moras kupiti od proizvajalca vozil, solanje mehanikov in koliksen je strosek, da izpolnis vse standarde bi si hitro izracunal, da z mehanicno uro tega ne pokrijes.

Poglej si bilance pooblascenih trgovce in serviserjev. ROS je cca 1%. Glede na investicijo - tema od posla.
 

sandichamp

Fizikalc
10. avg 2007
479
29
28
Oljne filtre nikakor ne moreš oddati na deponijo brezplačno. Ti lahko firma pa ne more.

LP Sandi
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
S ni problem z taksno konkurenco. Problem je s fusarji.

Servisa pa nimam. Niti ga ne bom imel. Me ne zanima, da bi se s tem "je... bal".
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Zgolj iz firbca... Ali avtohisa, razn z imenom in ceno, garantira tocno katero olje nalije v motor? To da morajo reciklirati toliko olja kot ga kupijo je jasno, obstaja kak nadzor katerega kupijo?
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Da. Je kontrola uvoznika in pa avdit proizvajalca tako strog, da ne verjamem, da bi kdo tvegal in goljufalj. Je predrago. Morda kaksni manjsi druzinski pooblasceni servis, kjer je lazje zbedi na "muckami". Za velike pa ne verjemem. Avdit s strani proizvajalca ni hec ali nekaj po sistemu "lako cemo".
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Zakaj potem uvozniki tako radi jemljejo licence serviserjem. Na SV Slovenije že prav težko najdeš pooblaščeni servis za Ford, Fiat. Nekoč so bili v vsakem večjem kraju.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Ford Rebernik, ki je veljal za top Fordov servis v SLO, je bil od 2007 dalje vedno trgovec in serviser leta..... vidim da se nič več ne kiti s temi nazivi?
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Ravno on tem govorim, pa ocino nihce ne razume. Zahteve za izpolnitev standardov predpisane s strani proizvajalca so vse bolj zahtevne v smislu financne investicije. Pri nakupu avta smo kot na trznici, vsi cenkajo, kje je ceneje, vsak bi prinesel svoje olje... Ekonomija obsega je pa pa dvomiljonskemu narodu primerna.

Zdrava kmecka pamet pri Nemskih trgovcih je, da morajo prodati vsaj 500 vozil letno, da se zadeva lastniku izplaca.

Pri nas gre pa ta posel iz rok v usta. Enostavno je investicija prevelika, stroski vecji kot na severu, urna postavka pol manjsa in nekajkrat manjsa prodaja.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Ravno on tem govorim, pa ocino nihce ne razume. Zahteve za izpolnitev standardov predpisane s strani proizvajalca so vse bolj zahtevne v smislu financne investicije. Pri nakupu avta smo kot na trznici, vsi cenkajo, kje je ceneje, vsak bi prinesel svoje olje... Ekonomija obsega je pa pa dvomiljonskemu narodu primerna.

Zdrava kmecka pamet pri Nemskih trgovcih je, da morajo prodati vsaj 500 vozil letno, da se zadeva lastniku izplaca.

Pri nas gre pa ta posel iz rok v usta. Enostavno je investicija prevelika, stroski vecji kot na severu, urna postavka pol manjsa in nekajkrat manjsa prodaja.
Zato je pa kar nekaj pooblaščencev v zadnjih letih zaključilo sodelovanje s proizvajalci in so sedaj neodvisni servisi ali pa so se priključili kakšni verigi servisov. Ampak to je enostavna kalkulacija.
Če proizvajalec/uvoznik zahteva takšne in takšne investicije, potem mora tudi nekaj dati nazaj. Če ne in kalkulacija kaže na polom, potem je na servisu, da se odloči kako in kaj. Oz. morda na vseh servisih, da se dogovorijo in nastopijo proti proizvajalcu/serviserju. Ker malo dvomim, da bo ta imel enako prodajo, če bo treba hodit na servis iz Koroške v Ljubljano. A je tako?

Ker v nasprotnem primeru pridemo do tega, da ima serviser vse znanje in opremo, ki stane ohoho, potem pa tega pri težavi stranke NE uporabi, ker mu proizvajalec vsak priklop diagnostične opreme računa dodatno po x EUR. A si nor?
confused-1.gif


In vse to še vedno ne opravičuje, da serviserji stranke dobesedno nategujejo na suho z zlatarskim oljem. Naj ponudi normalno ceno (ne nižjo od tega, kar dobiš v trgovini), pa bodo imeli super zaslužek in bodo vsi zadovoljni. Če pa jim to ne znese, naj pa dvignejo urno postavko ali pa uvedejo postavko 50 EUR za dober dan
evil.gif
. Lahko pa še eno škatlo pri vhodu za donacije, da bodo lahko preživeli.

So pa uvozniki itak zavohali denar in z ''bonitetami'' (npr. 4 letno dodatno jamstvo) ''prisilili'' kupce, da dlje časa vozijo na pooblaščence. Tako da očitno tudi pooblaščeni servisi nekaj le imajo od tega, da so pooblaščeni, ne le servisi.

PS: Primerjat cene v Avstriji z našimi je rahlo neprimerno, se ti ne zdi? Ker gor so plače le ''malce'' višje. Daj recimo še primerjavo s cenami v Srbiji recimo.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Se ne bom spuscal v debato, ker vidim, da delovanje pooblascenih servisiv, zahteve proizvajalcev, postopkov in zahtev avditorjev poznas bolje od mene. Predvidevam tudi financne kazalce in si si prebral in izracunal ROS, ROA in ostale zadeve. Pa verjame, gre za realne podatke in ne, ni vsak pooblasceni serviser nategun, da bi prirejal bilance. Jih bistveno vec najdes med nami.

Bi ti pa samo rad nekaj glede stroska dela povedal; ta je v Avstriji nizji kot v Sloveniji. Strosek dela namrec ni neto placa, ampak bruto 2. Se pravi bruto dobi delavec zmanjsano za stroske, ki jih po zakonu odvede (v njegovem imenu delodajalec) + stroske, ki jih placa delodajalec. In to niso samo davki, ampak se prispevki za brezposelnost, zdravsteno zavarovanje, pokojninsko zavarovanje.

Sicer pa, iz tvojih postov sklepam, da se spoznas na avtomobilski posel, si v tem poznan strokovnjak, veliko ves o tem. Torej? Neredis poslovni nacrt, gres na banko po kredit in odpres svoj servis. In tako postanes "nategun", "zlatar"... In ce bos pistal dober pridem se jaz k tebi na servis. Pa ne bom olje s seboj prinesel, brez skrbi. Ti zelim, da bos nekaj zasluzil. Prav je tako, saj si koral zato nekaj tudi investirati.

Mi je res zanimivo, ko grem delat v Nemcijo in Avstrijo me sprasujejo po referencah, kvaliteti in garanciji za svoje delo. Pri nas je pa prvo vprasanje popust. In seveda neplacevanje racunov v roku.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik Rambo013 pravi:

Zdaj me pa zanima nekaj...
A je pri letnem servisu (ne da se mi iskat kaj je zapovedano in predpisano in kaj ne) omenjena postavka pregled zavor?
.

Kolikor sem jaz gledal ..pri starejših vozilih imajo pooblaščenci akcije za servisiranje (konkretno sem gledal za ženin Polo 1.4 tdi, 2008). Veliki servis 300 eur (jamstvo dve leti..tule se že vprašaš a rabiš fušarja)...potem pa...redni servis (olje, filtri, delo)...100 eur. Kjer je vključeno izključno to. Druga opcija...redni servis s podrobnim pregledom...150 eur. Tukaj sumim da ti seveda pogledajo tudi zavore. Ker imajo še naprej 'akcijo' da če pri njih servisiraš ti lahko naredijo še tehničnega za 16 eur..torej spet razlog več da morajo prej še zavore pogledat.

Je pa tako..treba se je prej pozanimat kaj točno kaka storitev vključuje.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Nikjer nisem trdil, da poznam delovanje pooblaščencev bolje od tebe.
Glede plač nisem mislil na strošek pooblaščenca z mehanikom temveč na ''standard'' in višje plače strank servisov, tako da lahko višje cene Avstrijec lažje prenese kot pa Slovenec.
Hvala, tudi mene ne zanima ta posel, tako da nimam niti najmanjše želje biti v njem. In nikjer nisem trdil, da pa pooblaščenci ''serjejo zlato''. Če boš malo bolj natančno prebral moje poste, boš videl, da vem, da imajo določene ''težave''. Ampak, če gre nekdo zavestno v to, potem se mi malo težko smili. Nekaj možnih alternativ sem pa tudi zgoraj naštel.
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Mi je res zanimivo, ko grem delat v Nemcijo in Avstrijo me sprasujejo po referencah, kvaliteti in garanciji za svoje delo. Pri nas je pa prvo vprasanje popust. In seveda neplacevanje racunov v roku.
Se v celoti strinjam s tem.
zmaga.gif