Se ne bom spuscal v debato, ker vidim, da delovanje pooblascenih servisiv, zahteve proizvajalcev, postopkov in zahtev avditorjev poznas bolje od mene. Predvidevam tudi financne kazalce in si si prebral in izracunal ROS, ROA in ostale zadeve. Pa verjame, gre za realne podatke in ne, ni vsak pooblasceni serviser nategun, da bi prirejal bilance. Jih bistveno vec najdes med nami.
Bi ti pa samo rad nekaj glede stroska dela povedal; ta je v Avstriji nizji kot v Sloveniji. Strosek dela namrec ni neto placa, ampak bruto 2. Se pravi bruto dobi delavec zmanjsano za stroske, ki jih po zakonu odvede (v njegovem imenu delodajalec) + stroske, ki jih placa delodajalec. In to niso samo davki, ampak se prispevki za brezposelnost, zdravsteno zavarovanje, pokojninsko zavarovanje.
Sicer pa, iz tvojih postov sklepam, da se spoznas na avtomobilski posel, si v tem poznan strokovnjak, veliko ves o tem. Torej? Neredis poslovni nacrt, gres na banko po kredit in odpres svoj servis. In tako postanes "nategun", "zlatar"... In ce bos pistal dober pridem se jaz k tebi na servis. Pa ne bom olje s seboj prinesel, brez skrbi. Ti zelim, da bos nekaj zasluzil. Prav je tako, saj si koral zato nekaj tudi investirati.
Mi je res zanimivo, ko grem delat v Nemcijo in Avstrijo me sprasujejo po referencah, kvaliteti in garanciji za svoje delo. Pri nas je pa prvo vprasanje popust. In seveda neplacevanje racunov v roku.