Jaz sem montiral znake ravno na tem križišču.
Kot prvo, vedno je bila prednostna iz avtoceste ven, še prej ko ni bilo tunela ampak samo priključka za gorenjsko.
Kot drugo, ko smo izklopili semaforje zaradi del, se je lepo pokazalo, da vsi vozijo kar nekaj napamet, saj so si morali tisti iz avtoceste izsiliti prednost, čeprav je na celovški z obeh strani trikotnik.
Tako da v primeru nedelovanja semaforjev so glavne smeri iz novega priključka proti gorenjski in iz stare galerije proti mestu (itak se ne križajo med sabo)
Pa glede kolon v tunelu, jih ne bo. 100m pred križiščem, se pravi skoraj na koncu tunela, je induktivna zanka, ki zazna vozilo, in če bo zaznala da stoji avto na njej (se pravi še v tunelu) se bo avtomatsko podaljšala zelena luč zato da se izprazni križišče.
Pa kot novost sta pri semaforju tudi dve zanki, ki zaznata če gre avto v napačno smer (če bi kdo s celovške zavil v napačen tunel) in nad znaki STOP napačna smer bodo opozorilni utripalci, pa najbrž bo še kaj dodano (se zadeva še testira)
Kot prvo, vedno je bila prednostna iz avtoceste ven, še prej ko ni bilo tunela ampak samo priključka za gorenjsko.
Kot drugo, ko smo izklopili semaforje zaradi del, se je lepo pokazalo, da vsi vozijo kar nekaj napamet, saj so si morali tisti iz avtoceste izsiliti prednost, čeprav je na celovški z obeh strani trikotnik.
Tako da v primeru nedelovanja semaforjev so glavne smeri iz novega priključka proti gorenjski in iz stare galerije proti mestu (itak se ne križajo med sabo)
Pa glede kolon v tunelu, jih ne bo. 100m pred križiščem, se pravi skoraj na koncu tunela, je induktivna zanka, ki zazna vozilo, in če bo zaznala da stoji avto na njej (se pravi še v tunelu) se bo avtomatsko podaljšala zelena luč zato da se izprazni križišče.
Pa kot novost sta pri semaforju tudi dve zanki, ki zaznata če gre avto v napačno smer (če bi kdo s celovške zavil v napačen tunel) in nad znaki STOP napačna smer bodo opozorilni utripalci, pa najbrž bo še kaj dodano (se zadeva še testira)