Citat:
Uporabnik Dante pravi:
se strinjam.
Znanec mi je omenil da naj bi tudi cruzi stali po 2 meseca in več na servisu zaradi nedobave določenih rezervnih delov.
Očitno se jim bolj splača politika damo novega namesto popravila pa 5 let garancije ala Hofer.
Pač optimirana proizvodnja in distribucija in čim nižja cena tudi na račun dodatnih storitev.
Hočem reči da glede na to da sta i30/ceed izdelana v EU ta problem odpade.
Ja res odpade. Če je nekemu Excel idiotu v Hyundai Kia Corporation v Seoulu padlo, da se jim ne splača držat rezervnih delov po treh letih, bo res problem odpadel. Avto boš zapeljal na avtoodpad ob prvem felerju, ki zahteva nakup rezervnega dela. Če boš imel srečo, boš avto za male pare prodal za rezervne dele.
Sorry, ampak očitno nekateri proizvajalci vozil aka korejci, očitno še niso pogruntali, da je pri prodaji avtomobilov še kako prekleto pomembna poprodajna aktivnost.
In v slednjo spada tudi to, da imaš 7 let po zaključku proizvodnje na lagru vse rezervne dele in da je dobavljivost 99,9% slednjih največ v roku 5 delovnih dni. Pa tudi to, da so glavni potrošni deli na prodaj tudi 12 let po zaključku proizvodnje in dobavljivi v dnevu ali dveh.
Da pa nekaterim reči ne ratajo niti ko je model sredi proizvodnje, mi pa da misliti, kaj bo z dobavljivostjo par let kasneje.
Skratka, smilijo se mi kupci takšnih vozil. Veliko sreče jim želim.