ceed SW vs i30 CW

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik reality pravi:
...
lej za hyndai i30 je interval na 20 jurjev servis pride 200€ skoraj identično kot pri polotu... govorim za pooblaščenca iz ene in druge strani.......

primerjaj i20 in polo

Citat:


čakam na i40, ker bo šla alhambra v pokoj oz jo bom prodal..

Je pa dejstvo da bo i40 (dizel, vsa oprema) skoraj 20 jurjev.... tko da smo blizu novemu sharanu.... še enkrat odvisno od placa, opreme in dejanskega živega izgleda avtomobila....., ki mi je po slikah zlo všeč... Če pa bo razlika samo par jurjev bom pa vseno raj sharana vzel....
Sharan dizl za 20k€ - zbudi se
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Sharan ročni menjalnik 6 prestav dvoconska klima tempomat 2.0TDI bi dobil za cca 24 jurjev........

Zna pa bit i40 tud čez 20 jurjev...... če bo osnova cca 18.800....... bomo vidl..
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik Dante pravi:
se strinjam.

Znanec mi je omenil da naj bi tudi cruzi stali po 2 meseca in več na servisu zaradi nedobave določenih rezervnih delov.

Očitno se jim bolj splača politika damo novega namesto popravila pa 5 let garancije ala Hofer.

Pač optimirana proizvodnja in distribucija in čim nižja cena tudi na račun dodatnih storitev.

Hočem reči da glede na to da sta i30/ceed izdelana v EU ta problem odpade.

Ja res odpade. Če je nekemu Excel idiotu v Hyundai Kia Corporation v Seoulu padlo, da se jim ne splača držat rezervnih delov po treh letih, bo res problem odpadel. Avto boš zapeljal na avtoodpad ob prvem felerju, ki zahteva nakup rezervnega dela. Če boš imel srečo, boš avto za male pare prodal za rezervne dele.
cheer.gif


Sorry, ampak očitno nekateri proizvajalci vozil aka korejci, očitno še niso pogruntali, da je pri prodaji avtomobilov še kako prekleto pomembna poprodajna aktivnost.
In v slednjo spada tudi to, da imaš 7 let po zaključku proizvodnje na lagru vse rezervne dele in da je dobavljivost 99,9% slednjih največ v roku 5 delovnih dni. Pa tudi to, da so glavni potrošni deli na prodaj tudi 12 let po zaključku proizvodnje in dobavljivi v dnevu ali dveh.
Da pa nekaterim reči ne ratajo niti ko je model sredi proizvodnje, mi pa da misliti, kaj bo z dobavljivostjo par let kasneje.

Skratka, smilijo se mi kupci takšnih vozil. Veliko sreče jim želim.
 
Nazadnje urejeno:

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Problem z dobavljivosti delov imajo baje tudi japonske znamke.......

Najboljši so glede tega stari vagni, kjer je kup ponaredkov in jih dobiš za vsakim vogalom........ od pleha, do vsega......