Ce snames FAP filter, naredis tehnicni ali ne?

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Ce ti strokovno odstranijo FAP filter in reprogramirajo racunalnik, naredis tehnicni al ne? Mora avto ki ima FAP dajat manj vrednosti kot recimo golf 2 ali se samo gleda pri vseh avtih da je nad doloceno vrednostjo? Je FAP bolj kot bonus za okolje ali je nuja?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Avto mora imet tak izpuh, kot jr v homologaciji zanj (ko je bil nov). Da bi pa uspel priti na isto motnost (ali kako se že reče) izpušnih plinov brez FAP, kot je bila pa s FAP ... Ne vem, če gre.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Ce ti strokovno odstranijo FAP filter in reprogramirajo racunalnik, naredis tehnicni al ne? Mora avto ki ima FAP dajat manj vrednosti kot recimo golf 2 ali se samo gleda pri vseh avtih da je nad doloceno vrednostjo? Je FAP bolj kot bonus za okolje ali je nuja?

Narediš, če je odstranjen tudi iz sofwarea in ne samo fizično odžagan proč.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Avto mora imet tak izpuh, kot jr v homologaciji zanj (ko je bil nov). Da bi pa uspel priti na isto motnost (ali kako se že reče) izpušnih plinov brez FAP, kot je bila pa s FAP ... Ne vem, če gre.

sem mislil tudi jaz, ampak mi smo posebna država s posebnimi ljudmi.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Torej njemu ne pise na racunalniku recimo avto XXX ima FAP filter, emisije morajo bit nizje itd.? Sepravi imajo samo neko mejo in je ta meja za vse avte enaka, pa naj bo nov mercedes ali pa golf 2?? Al kako?
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Seveda gre skozi tehničnega, le paziti moraš, da ti softwersko odstranijo DPF filter iz avtomobilskega računalnika, da prepreči sistemu aktivno in pasivno čiščenje filtra. Če pa to ne gre, se vgradi simulator DPF filtra. Vsekakor je avto s pravilno (fizično in elektronsko) odstranjenim filtrom čistejši, kot pa z okvarjenim. Pa še poraba in zmogljivosti se ti malce popravijo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Seveda gre skozi tehničnega, le paziti moraš, da ti softwersko odstranijo DPF filter iz avtomobilskega računalnika, da prepreči sistemu aktivno in pasivno čiščenje filtra. Če pa to ne gre, se vgradi simulator DPF filtra. Vsekakor je avto s pravilno (fizično in elektronsko) odstranjenim filtrom čistejši, kot pa z okvarjenim. Pa še poraba in zmogljivosti se ti malce popravijo.

Ni vprašanje, ali je s pravilno odstranjenim FAP avto čistejši, kot s pokvarjenim, ampak ali je enako čsit, ko je s pravilno delujočim FAP ... Ker na tehničnih morajo izmerjene vrednosti ustrezat vrednostim, ki so prepisane za ta model avta ... In če bi se dalo brez FAP doseči vrednosti, ki so predpisane za avto s FAP, potem FAP sploh ne bi rabili vgradit v avto že v osnovi ...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ni vprašanje, ali je s pravilno odstranjenim FAP avto čistejši, kot s pokvarjenim, ampak ali je enako čsit, ko je s pravilno delujočim FAP ... Ker na tehničnih morajo izmerjene vrednosti ustrezat vrednostim, ki so prepisane za ta model avta ... In če bi se dalo brez FAP doseči vrednosti, ki so predpisane za avto s FAP, potem FAP sploh ne bi rabili vgradit v avto že v osnovi ...

Poglej, DPF ali FAP, po slovensko filter trdih delcev, dela to kar pravi ime - filtrira trde delce. Ne vpliva na CO, CO2, NOx in podobne vrednosti, ki jih na tehničnih pregledih merijo. Števila trdih delcev na tehničnih pregledih ne merijo, zato bo meritev običajnega vozila z DPF in takega s pravilno odstrajenim DPF, popolnoma enaka.

Z vidika tehničnih pregledov torej ni sprememb, z vidika ekologije pa je seveda diskutabilno.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Ni vprašanje, ali je s pravilno odstranjenim FAP avto čistejši, kot s pokvarjenim, ......

Pa ravno to je vprašanje! DPF filter greš odstranjevati, ko ti začne povzročati resne probleme, zamenjava novega pa stane 2.000+ eur.
In problemi z DPF filtri so kar pogosti, še posebej če se avto neha servisirati na uradnem servisu in se ne uporablja pravo olje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Od kdak pa na tehničnih ne merijo motnosti izpušnih plinov pri dizlu (kjer so ravno trdni delci v igri)?

Kolikor se spomnim, se pri bencincu meri CO in lambda, pri dizlu pa motnost. CO2, NOx se ne meri oz ni pogoj za opravljanje tehničnega. Ali so kaj spremenili?

Kolikor vem, Pravilnik o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil (sprejet 2005, spremenjen 2007) še vedno predpisuje, da se pri dizlih meri motnost, in pri avtih, ki so bili registrirani po 1.12. 2003 pa ta ne sme presegat homologacijske vrednosti (za starejše je predpisana določena vrednost, enaka za vse). In ta je, kolikor vem, različna pri enakem motorju z ali brez FAP opcije. Če se da to vrednost doseči tudi z odstranjenim filtrom, pa ne vem, se mi pa zdi, da bi tu znal biti problem ... Če ga ni, je filter itak neumnost sam po sebi ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Ni vprašanje, ali je s pravilno odstranjenim FAP avto čistejši, kot s pokvarjenim, ......

Pa ravno to je vprašanje! DPF filter greš odstranjevati, ko ti začne povzročati resne probleme, zamenjava novega pa stane 2.000+ eur.
In problemi z DPF filtri so kar pogosti, še posebej če se avto neha servisirati na uradnem servisu in se ne uporablja pravo olje.

Vprašanje je, ali boš prišel skozi tehničnega, that's all ... To pa je odvisno od meritve motnosti.

Upam, da ne prideš, ker imam pol k... pametjakovičev, ki bi to kar ven vrgli. Če nimaš denarja za pravilno vzdrževanje dizla (in če si ga kupiš za vožnjo, ki nadpovprečno uničuje filter, recimo stalno samo drkanje po mestu s hladnim avtom), ga pač ne kupuj.

Sicer pa: če bi se pregčedniki malo ptrudili, itak najdejo, da je filter odstranjen ... Po VIN cifri se ve, ali ga je avto imel serijsko ali ne, da manjka, se pa pri večini avtov vidi na oko ...
 
Nazadnje urejeno:

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Ma daj ga srati! Ker je nekdo kupil avto z DPF filtrom, ki je nadstandard, naj bi bil pa sedaj še kaznovan za to? Osnovni predpisi morajo biti za vse enaki, nadstandard pa je kvečjemu lahko bonus. To je tako kot bi ljudje, ki ga ne pijejo, morali zato upoštevati strožje predpise glede vsebnosti alkohola.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Seveda. Trezni morajo bit trezni. Pijanci pa pijani. That's the law!
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
DPF je mogoče nadstandard v glavah hillbilly-jev. Drugače pa je standardni pripomoček za doseganje čistejših izpuhov in manjših emisij. Če tega nisi pripravljen akceptirati je pa tvoj probem. In avto ni pravica, pač pa privilegij, ki ni samoumeven. Če pa kupiš avto katerega ne moreš vzdrževati... Drugič kupi tisto, kar lahko potem tudi vzdržuješ... Verjetno ti pojem stroški lastništva ni neznan. Vsekakor pa to ne pomeni samo nakup vozila...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ksz
Če se bomo na tak način lotevali takih problemov bomo kmlu postali odpad... Tako kot je včasih veljalo na zahodu, da je za jugose vse dobro, bo veljalo, da bodo idslužene in emisijsko neizpravne kripe za slovenceljne dobre...
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Sej to počasi že velja. Uvoz dizlov iz Nemčije in drugih razvitejših držav laufa na polno, vsi imajo magičnih 100.000 - 150.000 km ... etc. Ker mora vsak Slovenec imeti dizla (!) in to najmanj velikosti Passata, pa potem ne ostane denarja za vzdrževanje.
 

janus

Pripravnik
3. mar 2011
167
0
16
KSZ

Tu bi morala vmes poseči država, saj je vsak priliv v proračunsko malho več kot dobrodošel, v tem primeru pa bi se lahko izcimilo celo nekaj dobrega.
DPF oz. FAP je več kot dobrodošla stvar in ob pravilni uporabi deluje kot mora, med drugim posredno pove tipičnemu slovenceljnu, da dizel pač ni za njega. Ampak janez ne bi bil janez, če ne bi okvarjenega filtra kar odstranil. Je ceneje kot novi filter, kar je vedno dobro, pa še avto bolj potegne, saj ima kakšen konj do dva več. Dvakratni profit, sedaj pa samo še počakamo na 50% off na ppc v najbližji trgovini in smo mesec veselo zaključili. Na "sončni" trani Alp.
 

Podobne teme