Caddy - rabljena vodila za brisalce, rabim nujno

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
počak še mal, da se ti začnejo problemi...

menjano pri meni
motorček brisalcev, mehanizem
zadnje čeljusti (preskakovanje ročne) + zajla (vrtali so notr
žice zadej na haubo so se precvikale
prednja dva ležaja
eberspaher enkrat menjan v celoti, vsako leto ogrevalne svečke
(dvojna klima napaka pri loputi)
dvomasna sklopka + vztrajnik
2 krat veliki servis
senzor za hitrost (celo mašino skor podret, ker je tako bukovo dan sezor zadej)
klljuka na voznikovi strani
klima kompresor, vgrajen rabljen...
potem je še šoba nagajala, ugotovljeno, da je napeljava za šobe zanič
menjano parkrat diski, sprednji večkrat tresenje se ni nikoli prenehalo, krivili so pretrde ploščice, neoriginalni diski, smo dali vse to original zgodba čez cca 15 jurjev enaka
Za eberspaher akumolator posoda počila (spodaj pod sopotnikovem sedežu) ni bilo druge kot original 160 ojroj

ne ti men o kvaliteti, lepo prosim......

avto prodan z 380.000 km...

ne kupim šrota nikol več...... še enega kučevega mehanizma za brisalce ne znajo narest

Za primerjavo ti lahko dam službenega i30 avto z 239 tisočimi kilometrini... servis, sevis in to je to, še sklopka ni crknila, pa ga voz študentarija in ostali....

v čem je štos ne vem? Mi bodo povedali strokovnjaki VW, katera nemška kvaliteta nekaj stane...

potem se mokr zbudim, vsaj v mojem primeru je tako.
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.271
3.908
113
Štos je v 200k km, ki so jih naredili v rikverc preden si ga ti kupil.
grin1.gif


Nazaj na temo: problem s pušami pri brisalcih sem imel na dveh vw-jih. V obeh primerih je bilo tako da so se brisalci postopoma začeli premikat bolj počasi. Če si na to pozoren lahko motorček še pravočasno "rešiš". Se pa lahko tolažiš da se da zrihtat za pocen denar. Pri renaultu crkne motorček brez opozorila.

Sicer pa: vozil sem passata 11 let, redno menjal roke, 2x LMM in 1x sklopko kompresorja klime, ostalo nič (do 330k ko sem ga prodal). Pri polotu pa redno crkavajo vžigalne tuljave, v zadnjih dveh letih pa zdaj že drugič lambda sonda (pomoje cena za to da se dela samo par k letno), cevi za klimo, razni stabilizatorji enkrat levo drugič desno.....skratka VW.
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Štos je, da točno vem kok je avto imel kilometrov, ker sem ga kupil od enga fotra, ki je bil nedeljski voznik ki ga je imel zato, da so se k maši vozil (iz vasi). Potem so mu pa izpit vzeli.

Štos je ta, da je crkovalo vse ni dan ni..
Štos je tudi ta da sem dobu na ebay uk vse dele, ker če bi pr nas kupoval bi se ustrelu v kolen.
Štos je ta, da se avto sicer pelje dobro, to je pa tud vse...
Štos je tudi ta, da VW še do danes ni odpravil težav izpred žnj let, kar je fail na kubik.

Štos je tudi ta, da gledam korejska jajca, ki nikakor ne crknejo..... In potem naj me kdo danes naštima, da kupim ta šrot za 30 jurjev..

Hvala lepa.

Samo čakal sem da bo še turbina šla, čeprav kr se tiče tega pa res ni bilo nikoli problemov.
VW je postal šrot, ki ga preplačaš. Sicer so inovativni kr se tiče motorjev, samo ko gre to iz garancije, se ga nebi dotikal ni z štapom, bi rekli čefurji.

na koncu bom rekel VW to je to..

Drgač tud men delal Gofl II, Golf III GT 1.6 v mladosti pa hrošč... Ene stvari razen servisa in pizdarij za katere sem bil sam kriv. Vendar to je danes daleč od realnosti šrota, ki ga danes dobiš...

ja v garanciji ok, izven nikoli več.. Zdej kupujem novo, ko pade iz garancije grem po drugega. Problemov več ni. Se mi zdi da je še fiat boljši.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.152
672
113
Citat:
Uporabnik krnekejjeto pravi:
.... ker sem ga kupil od enga fotra, ki je bil nedeljski voznik ki ga je imel zato, da so se k maši vozil (iz vasi). Potem so mu pa izpit vzeli....

Mogoče je bil pa tukaj problem?

Ker starejši (ne vsi) vozijo in "čuvajo" avto da te glava boli.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.153
4.132
113
Ker imam ravno čas ...

Opisane težave za 400k km sploh niso neka silna stvar. To da jih niso znali odpravit (pravilno) je pa drugo.

Omenjaš eberspaher, torej dodatni grelec? A to je bilo serijsko noter, ker serijsko so imeli VW webasto. In ja z webastom je samo strošek, v bistvu je velikokrat vzdrževanje dražje od avta. (= če ga nimaš pač stroška ni, nikjer ne piše da je obvezen)

Brisalce sem že povedal kako pa kaj. Če pač vidiš da brišejo na polžji hitrosti, se ne vračajo ali pa celo ustavijo in še kar siliš motorček si čisto sam kriv da crkne vse skupaj. To je kot da bi vozil avto z prižgano lučko za olje in potem težil da je zaribal motor. Popravilo vodil ni tak strošek (sicer ne vem kako je pri teh avtih ampak pri večini se da pridi do vodil/puš z roko in jih mazat).

Menjava ležajev 1x na 400k km no comment, marsikdo bi bil vesel na tvojem mestu.

Zadnje zavore se rade zaštekajo ampak čudno da se pri pravem vzdrževanju to nikoli ne zgodi (redno in temeljito čiščenje vodil + mazanje ob vsaki menjavi ploščic, tako od čeljusti kot tudi zadaj mehanizma od ročne). Menjava prašnih gumic vedno ko zgledajo slabe. Tudi če zariba čeljust ne vem zakaj bi kupoval novo ker lahko daš obnovit. Tudi tresenje je povezano z vzdrževanjem. 100% je bil problem v temu da se vodila ploščic niso pravilno pucala in so pač ploščice prijemale nepravilno.

Dvomasni vztrajnik je problem vseh dizel motorjev, enako šobe, turbina ipd. če pač tega nočeš kupiš motor ki tega nima ali pa se sprijazniš z možnostjo okvare.

Torej govorit pavšalno kako je VW zanič ker je bilo v 400k km par manjših okvar (pa še to jih je pol zaradi nepravilnega vzdrževanje) je butasto. Vozi se pač sedaj z bencinskim hyundajem ki pol opreme in mehanike od prej omenjenega VWja nima in tudi ne more crknit (amapk to ne pomeni da je boljši ali manj pokvarljiv avto)!
zmaga.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.271
3.908
113
Saj imaš mogoče prav, ampak da v enem avtu pokasiraš čisto vse napake pa že rabiš mal smole. Poleg tega, ko te kanta 3x pusti na cedilu ostane čuden neprijeten občutek ko samo še čakaš kdaj bo kaj posvetilo. Se tudi sam strinjam da je eberspacher odveč in ga sam nebi niti popravljal, ampak nisem upal naglas napisat. Ker potem lahko za 3/4 stvari rečeš da so itak odveč, nič ne popravljaš, ko se ustavi še motor pa avto zapelješ na dinos.
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
eberspaher original notr, kokr jest vem ravno webasto ni original. Imel je celo battery holder pod sopotnikovem sedežu (zakaj vem, ker je posoda počila).

skratka klump, mene ne prepričaš več....
še enkrat grem stavt da pr 380 jurjev avto korejskega proizvajalca ne bo četrt teh napak. Glede na kvaliteto, bi se jest resno vprašal kako naredijo avto kateri ima 1/3 vrednosti VW vozila z manj okvarami...

lej...
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
lej avti z tem sistemom če ne deluje se voda ne segreje za boga. Ne morš pa instalcije vodne kar tako odsrant. Zvedel sem baje zakaj so svečke crkovale, ker naši servisi ne menjajo mrežc...

still jest pravim drag šrot.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.153
4.132
113
Citat:
Uporabnik krnekejjeto pravi:
še enkrat grem stavt da pr 380 jurjev avto korejskega proizvajalca ne bo četrt teh napak. Glede na kvaliteto, bi se jest resno vprašal kako naredijo avto kateri ima 1/3 vrednosti VW vozila z manj okvarami

Se podpišem po tole oz. se strinjam s tabo. Grem tudi stavit da bo pri BWM serije 7 ali pa MB serije S okvar v 400k km še 3x več kot pri VWju, da bodo 5x toliko dražje niti ne omenjam!

Ampak, še 1x, to ne pomeni da je BMW 7 slab avto, right!?
rolleyes-1.gif
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Sharan se super pelje.... tega nism zanikal, top po funkcionalnosti enoprostorc...

samo, jest sem pričakoval več od VW. Še enkrat pa pravim, da je VW ni več to, kar je včasih bil. Se spomnim mojga golfa III GT 1.6 100km dva ventila na valj...

imel vse šajbe 4x avt. board comp, klima (kompresor večji od sharanovega)... 328 tisoč nobenih jajc, še prodal sem ga dobr. Vse delovalo...
tko da vseno trdim, da so novejši avtomobili manj kvalitetni...
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Tole si imel mal več okvar kot običajno.

Korejci znajo bit res dobri/boljši kar se tega tiče.
Čeprav korejski dizel? to bomo še videli, kaj in kako bo pokazalo z napakami.

Fiat se je v zadnjem času zelo popravil (ko si omenil, da je še Fiat boljši)
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
Citat:
Uporabnik krnekejjeto pravi:
počak še mal, da se ti začnejo problemi...
Meni večina teh problemov odpade, ker sem namerno kupil facelift V(r)6 bencinca zadnje generacije, l. konec 2006. Kolikor mi je znano, se je kvaliteta Sharanov po 2004 precej izboljšala. Iskreno me kar malo moti, ker na trgu ni 4WD enoprostorcev in ostane Sharan edina opcija pri naslednji menjavi.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
Citat:
Uporabnik krnekejjeto pravi:
počak še mal, da se ti začnejo problemi...

menjano pri meni
motorček brisalcev, mehanizem
zadnje čeljusti (preskakovanje ročne) + zajla (vrtali so notr
žice zadej na haubo so se precvikale
prednja dva ležaja
eberspaher enkrat menjan v celoti, vsako leto ogrevalne svečke
(dvojna klima napaka pri loputi)
dvomasna sklopka + vztrajnik
2 krat veliki servis
senzor za hitrost (celo mašino skor podret, ker je tako bukovo dan sezor zadej)
klljuka na voznikovi strani
klima kompresor, vgrajen rabljen...
potem je še šoba nagajala, ugotovljeno, da je napeljava za šobe zanič
menjano parkrat diski, sprednji večkrat tresenje se ni nikoli prenehalo, krivili so pretrde ploščice, neoriginalni diski, smo dali vse to original zgodba čez cca 15 jurjev enaka
Za eberspaher akumolator posoda počila (spodaj pod sopotnikovem sedežu) ni bilo druge kot original 160 ojroj

ne ti men o kvaliteti, lepo prosim......

avto prodan z 380.000 km...

ne kupim šrota nikol več...... še enega kučevega mehanizma za brisalce ne znajo narest

Za primerjavo ti lahko dam službenega i30 avto z 239 tisočimi kilometrini... servis, sevis in to je to, še sklopka ni crknila, pa ga voz študentarija in ostali....

v čem je štos ne vem? Mi bodo povedali strokovnjaki VW, katera nemška kvaliteta nekaj stane...

potem se mokr zbudim, vsaj v mojem primeru je tako.

na koliko avtomobilih se ti je pojavilo toliko napak? ker tole se bere kot prirocnik za vzdrzevanje ... oz kaj gre vse lahko narobe na avtomobilu ...
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Verjami mi, samo na enem, prej same dobre izkušnje z VW. Tole je blo pa kap, me je dejansko prijelo, da bi ga v grabn zvrnu. Mojmu mehaniku sem reku, dej mi povej kdaj se bo to nehal. Z iskanjem delov sem ratal pravi strokovnjak na ebayu (kot laik).

U glavnem dopizdilo ponj pršu švercer ki mi je še konkretno zbil ceno, sem rekel sam pel, pa da te ne vidim, še prej sva šla prepisat avto.. O zdej naprej avto na leasing, dokler v garanciji vozim, pa če mi še kdo reče [cenzura] ki kupuje nove avte, mi je čisto vseeno.

Če primerjam zgoraj stroškovno, zgubim manj ojrov, pa še nehal sem se ubadat z kupovanjem rezevnih delov. Če bi pa na pooblaščenca peljal bi ga pa 100% zažgal.

to si jest mislim o teh enoprostorcih.
Edino kar je pozitivno, pelje se fajn in na cesti me res ni nikol pustu. To je edina tolažba v vsej tej štoriji, ki se bere kot grozljivka.

Spomnim se še eno štorijo, ko je žena prbila v nek robnik in gumo presekala. Itak sem mogu sred šihta vse spustit in it gumo menat ona se je pa z drugim na šiht odpeljala..

sem z tistim kurčevim vitel sistemom spustil rezevo dol, potem je bil pa sidro dva jezička tako zarustan, da nisem mogu gume snet, sem preklel tega, ki se je ta sistem spovnu po dolgem in počez...

Skratka šrot in pri tem ostajam. Nemška kvaliteta my ass...
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.117
6.943
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik krnekejjeto
še enkrat grem stavt da pr 380 jurjev avto korejskega proizvajalca ne bo četrt teh napak. .


Si mislil napisati da nit četrtina korejskih vozil ne bo dočakala 380?
Sharani najbrž kar kakšna polovica, reševalci to naredijo v 4 letih. Koliko korejcev je se zlorablja za tako profi uporabo. Po profi uporabi se seveda prodajo s pol manj km, potem so pa sitnosti ko ima avto pol mio km, na števcu pa 119 kkm in postane jajc. Pri korejcu se števcu naprej vrtijo, ker sicer bi se vsak spraševal zakaj ima tako malo km
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
Hyundai Ponny sem vidu že z več kilometrinimi in seveda lahko uganeš kakšne težave je imel.

ps pa moj ni imel pol miljona kilometrov ker stari fizično ni mogu narest kot prvi lastnik tolko kilometrov, bil pa je prvi lastnik. Avto, ko sem ga dobil je bil brez praske, takrat sem bil mišljenja, kako dober nakup...

Če pa stroškovno gledam pa raj nebi o tem.... H1 imajo tudi po pol miljona kilometrov in še cenej je kot Sharan. Glede da jih sedaj prodajajo z 1.2 TSI motorjem je za pričakovati, da jih niti 200 jurjev ne bodo več nardili..
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
to pričakujemo od vw ne pa od jajc zgoraj omenjenih... Osebno sem imel golf II žnj kilometrov, zlival kurlilca v študentskih cajtih.

Still moj point je predvsem ta, da ne delajo več kvalitete, plus ne odpravljajo skozi generacije nekih tipskih napak. Reklamirajo pa neko kakovost, reliability in podobne štose. Ter opravičujejo stroške višje cene....

obenem pa več ne dajejo tolko garancije kot korejci, o zanesljivosti pa bi se dal marsikej debatirat. Jebeš pa inovativnost, če potem vse kar na gorivu prišparaš zmečeš trikrat tolko za popravila...

das auto my ass, še enkrat
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.117
6.943
113
pri taščici
Se strinjam, da so taki lapsusi nedopustni. Kot Opel, ki zajlo za ročno pripelje od spodaj na čeljust, po nekaj letih preperi gumica, zajla zamrzne, nova zajla pa v 3mestni številki.
Samo pustiva na miru avte iz 80.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kaj se buniš... To je racionalizacija, čeljust je nekje uporabna kot sprednja, z drugačno pozicijo namestitve...

Saj veš kaj Bosanci rečejo... Malo lima malo žice evo tebi opelice... Ker pri teh garah pa tudi o kvaliteti iz 80 ne bi mogel govoriti...