Audi Q2 ni popularen

huawei

Zelenc'
6. mar 2025
29
4
3
ima kdo audija Q2 Advanced ko vsaj malo bolje izgleda skoraj tako kot s line.
Zakaj je teh vozil tako malo na cesti ali pa jih skoraj ni,
Če bi moral izbrati med T roc in Q2 potem itak Q2 ki je lepši na pogled kot pa T roc, ki jih je polno na cesti.
Čudno, da teh Q2 ne bodo več izdelovali ker bi izgledal novi kar dober.
Najmanjši audijev terenec je ta Q2 da lahko rečeš, da voziš audi terenca hehe.
Ne vem no.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.376
4.310
113
Sam sem gledal te modele po VAG grupi s specifično mehanizacijo (2-0TSI, 4x4, dsg) in imaš poleg T-roca, tudi malo (večja in višja) Škodo Karaoq in pa (Seat/Cupra) Ateco. Vsi slednji trije imajo normalen "VAG" interior. V Audi-ju pa dobiš drisko, ko zagledaš tisto mini štlečo tablico nad armaturko in zračnike v stilu soteenke.

(razumem da audi sledi nekim smernicam kvaziluksuza, sej isto stvar dela mercedes (okrogli zračniki, kapelica na armaturki), samo če nekaj izpade vrhunsko v A8 ali S klasi, ne more izpast enako če imitiraš to na cenene modele tipa Q2 ali A klaso)

Zaradi tega ker je tudi najnižji od vseh v grupi, da se ceni previsoko glede na bratance/sestrične in da ima ogabno notranjost je meni šel s seznama dokaj hitro. To da so eksotika se ne čudim, ker ne vem kdo bi kupoval vstopni rang audija, ki zgleda slabše kot sorodstvo iz iste linije.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.376
4.310
113
Ne po mehanizaciji in platformi je isti kot tile dvignjeni "golfi" (t-roc, karaoq, ateca) je pa res najmanjši od njih. Vsi tile so na plaformi ki omogoča 2l motorje (tudi do 300KM) in 4x4 pogon. T-cross, kamiq in arona so pa rang nižje (dvignjen "polo") in nimajo teh opcij na voljo.
 

huawei

Zelenc'
6. mar 2025
29
4
3
Sam sem gledal te modele po VAG grupi s specifično mehanizacijo (2-0TSI, 4x4, dsg) in imaš poleg T-roca, tudi malo (večja in višja) Škodo Karaoq in pa (Seat/Cupra) Ateco. Vsi slednji trije imajo normalen "VAG" interior. V Audi-ju pa dobiš drisko, ko zagledaš tisto mini štlečo tablico nad armaturko in zračnike v stilu soteenke.

(razumem da audi sledi nekim smernicam kvaziluksuza, sej isto stvar dela mercedes (okrogli zračniki, kapelica na armaturki), samo če nekaj izpade vrhunsko v A8 ali S klasi, ne more izpast enako če imitiraš to na cenene modele tipa Q2 ali A klaso)

Zaradi tega ker je tudi najnižji od vseh v grupi, da se ceni previsoko glede na bratance/sestrične in da ima ogabno notranjost je meni šel s seznama dokaj hitro. To da so eksotika se ne čudim, ker ne vem kdo bi kupoval vstopni rang audija, ki zgleda slabše kot sorodstvo iz iste linije.
Ja Q2 je notri isti kot bi gledal A3 iz leta 2018, samo tisti zaslon nad armaturno je še enkrat večji, menda so ga dal iz starega A6.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.376
4.310
113
A to rabiš za na pločnike parkirat da je mal dvignjen?
Ne, da se lažje not usedem, stara leta pa križ pa to! ;)

Drugače za primerjavo (višina podvozja od tal):
- Q2 -> 144mm
- T-roc -> 161mm
- Škoda Karaoq -> 168mm
- Seat Ateca -> 189mm
(zadnja generacija golfa na klasičnem podvozju ima 134mm)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.066
1.734
113
Ne vem kaj pricakujes za 23.9k €. Pa notranjost avdića ke mal lepsa kot ostale vag sirotiinje. Sicer so pa stoenka zracniki nekaj, kar ni po funkcionalnosti se nihce presegel.
 

as21

Fizikalc
18. dec 2007
795
27
28
Ne, da se lažje not usedem, stara leta pa križ pa to! ;)

Drugače za primerjavo (višina podvozja od tal):
- Q2 -> 144mm
- T-roc -> 161mm
- Škoda Karaoq -> 168mm
- Seat Ateca -> 189mm
(zadnja generacija golfa na klasičnem podvozju ima 134mm)
a ti se usedeš na podvozje? tvoj križ potem res dobro čuti razliko 1 cm med q2 in golfom.
 

as21

Fizikalc
18. dec 2007
795
27
28
ima kdo audija Q2 Advanced ko vsaj malo bolje izgleda skoraj tako kot s line.
Zakaj je teh vozil tako malo na cesti ali pa jih skoraj ni,
Če bi moral izbrati med T roc in Q2 potem itak Q2 ki je lepši na pogled kot pa T roc, ki jih je polno na cesti.
Čudno, da teh Q2 ne bodo več izdelovali ker bi izgledal novi kar dober.
Najmanjši audijev terenec je ta Q2 da lahko rečeš, da voziš audi terenca hehe.
Ne vem no.
zato ker Q2 v akciji kupujejo kupci T-cross, Kamika ipd. in ker je cena osnovnega Q2 primerljiva s ceno dobro opremljenega T-cross, se stranka rajši odloči za Q2, čeprav zgleda kot :bruh:.
Ampak avto se prodaja, ker ima kupec filing da je kupil premium produkt. Ker Advanced je pa že 30k€

ne boš verjel, ampak obstajajo tudi take A3 (sicer letnik nekej 2020)

Posnetek zaslona 2025-04-10 150305.jpg
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.376
4.310
113
a ti se usedeš na podvozje? tvoj križ potem res dobro čuti razliko 1 cm med q2 in golfom.
Glej mene boli k... za podvozje in križ,, če nisi zaznal sarkazma.

Meni so bili osnovni pogoji:
- bencinar (dizel je za delovne stroje, elektrika je za tiste ki nimajo dela ...)
- avto dvignjen od tal več kot običajen hatchback
- avto ima 4x4
- avto ima avtomatik, torqe konverter ali DSG pod pogojem mokre sklopke
- avto ima vlečno silo 750kg za nezavirano prikolico
- avto je za daily use, kar meni pomeni da gre tja do 110kmh brez ropotanja in gre solidno skozi ovinke, ne čuti se pretirano lukenj slo cest in predvsem gre dobro v gorske zavite klance, nek osnovni objektivni pogoj tu je pod 10sec/100kmh
- avto ima najmanjšo možno dolžino, pri čemer omogoča 1.9m vozniku da se s klobukom udobne vsede v avto in ga tako tudi vozi (včasih je bil to osnovni pogoj za golfa prve generacije)

Audi q2 (v verziji s DSG, 2.0TFSI in haldexom) vse to izpolnjuje v vseh pogojih, ni pa pač idealen kandidat oz. komprosimis so težki. Ko pogledaš, kako zgleda znotraj napram bratrancem/sestričnam je žal odločitev na strani drugih. Cene so pa itak realtivne oz. odvisne od opreme. Ampak če govorimo o novemu je tu govora o 40-50k eur za avto velikosti polota (zelo nišno, zelo specifično).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.376
4.310
113
1,90 m ded s klobukom v A2?
V Q2!!! (kar je dejansko dvignjen A3), šel pa pa tudi v original A2 BP, daleč od tega da so ti avti spredaj majhni ne glede na celotno dolžino.

Sedaj grem v 20 let starega korejca s klobukom in to brez da si ga snamem vmes, je bencinar, je 4x4x, pospeši(il) je od 0-100 v 10.4 sec, vleče lahko 750kg nezavirane prikolice, 18.5.cm od tal, edino avtomatik ni. Pa dolžina pod 4.3, tako da se ga da na gozdni cest povsod obrnit brez problemov. Takih avtov več ne delajo če so, so pa nišni, VAG platfroma dvignjenega golfa (q2 je del te) je ena od izjem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
535
184
43
No jaz sem bil že v salonu tik pred nakupom Q2 S-line za ženo (leta 2019), že narejena konfiguracija, zmenjen popust... dokler nisem čez steklo v VW delu salona videl cene za R line Tiguana iz zaloge , ki je bila kakšnega jurja večja. Pa vprašam prodajalca v hecu, če mi ga da za isto ceno kot sva dogovorjena za Q2 in je dejansko pristal, žena pa se je sprijaznila z večjim avtom, tako da smo končali na Tiguanu. Sem pa imel Q2 nekaj časa na testu, luškan za vozit, po občutku za volanom velikost polota, sama notranjost pa je bila videt stara že leta 2019, pa vidim, da je danes še vedno ista. Kot v prejšnjem A3, samo da se še tista tablica ne pospravi, da se je nekaj prišparalo. Je pa takrat solidno opremljen stal okoli 35-36k€, tako da ne vem kaj danes dobiš za 28k€.