Budget 4x4

tomi

Guru
1. sep 2007
18.576
9.810
113
40
MB
torej, išče se "drugi avto" za dostop do parcele, ker še ni urejen dostop, in je te dni z osebnim kar malo jeba, situacija pa med celotno gradnjo ne bo nič boljša.

načeloma bi se avto tudi potem uporabljal za lokalne potrebe, torej neke totalne podrtije mogoče ne bi.

moja razmišljanja so nekako taka:

1.santafe/sorento ... te variante se mi najbolj dopadejo, od 4k dalje (en sorento se mi je pred nosom prodal)

2.passat/a4/octavia s 4 kolesnim pogonom, a tukaj ne pridobimo nič prida pri odmaknjenosti od tal (do 10k)

3.podvojimo prvotni budget, najdemo kakega touarega pa ga uporabljamo potem za daljše obdobje (tukaj je seveda največji strah pred visokimi stroški vzdrževanja)

dobrodošli tudi drugi predlogi, pa recimo da je zgornja meja 10k

p.s. kaj pa kak duster? ne vem v kero kategorijo bi spadal
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Al je problem samo grip pod kolesi (pesek, plundra, blato) ali tudi jame ,kuclji itd.
Ce je prvo, potem lahko tudi limuzino nabavis, ce je drugo rabis nekaj od suva, da ne bos stalno po podnu drajsal.
Dusterja so kar pohvalili.
Kaksni tuaregi pa res znajo biti dragi glede vzdrzevanja. Ne mores ravno tuaregu dajat dusterja za.primerjavo. daj potem ze raje kaksnega yetija, tiguana ali kaj podobnega. Vek da so to mlajsi in drazji, ampak za vzdrzevanje pa najbrz cenejsi. Ze samo registracija tuarega je pogrom....
Sorodnik ima ze kaksnih 7 let neko staro A6 Q 2,4 benz. Kaj takega dobis danes za jurja ali manj. Das vsako leto kaksnih 100 (ali nekaj njih)/da je redno vzdrzevan pa je. Enkrat bremze,, klima, potem sklopka, kak amortizer, pa kak velik servis.... Pri novejsih pa vsako.leto (vsaj) jurja za amortizacijo.

Pa dobro je da si razjasnis kako velik avto rabis oziroma zelis imeti. Ali bos samo platoje piva vozil na parcelo, ali tudi polno prikolico cementa. V prvem primeru je vsak suzuki swift z 1,3 motorjem ok, v drugem rabis 2t kravo z vsaj 2.0 motorjem, ce je strma ovinkasta cesta potem je se reduktor dobrodosel..
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Pozanimaj se o samem pogonu. Baje so hondini 4x4 bolj kot ne neka sminka.
Da se ti ne bo kdo smejal z dvokolesnim pogonom
Pri nekoliko starejsih je ze dobro malo oko vrzti na rjavenje. Nekateri so precej obcutljivi, nekateri pa manj.kaj ti nuca brezhibna mehanika, odlicen pogon, ce pa bo zrustal kot kaksna sta lada ali yugo.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Santa Fe, Tucson, Sportage..sami zanesljivi poceni terenci..
Mah se vedno sem mnenja da je vsak model avta z razlogom poceni.
Zdaj samo vprasanje koliko so lastniki pripravljeni to deliti z javnostjo, da kot kupec ugotovis ta razlog in se vprasas koliko ti to pomeni.
 
Nazadnje urejeno:

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Honda, Toyota, Kia, če si taprav slovenc, 4motion. Slednji so itak neuničljivi
smirk-1.gif
. Tuarega ne priporočam, ker je res drago vzdrževanje. Pa Hyundaja tut ne. Santa feji so v moji okolici kr crkvali. Tusconi naj bi bili anemični. So pa tle še Subaruji pri katerih je pa pleh švoh.
Od mojih naštetih bi:
1. Subaru
2. Toyota, Honda
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Al je kateremu japoncu za zaupat da ne bo nadpovprecno rjavel?
Se mi zdi da so doloceni opli in renoji, mogoce tudi korejci, teh ne poznam, precej pred njimi pri proti korozijski zasciti.
 
Nazadnje urejeno:

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Tucson anemicen?2.0 dizel 100kw?
Kia je pa itak Hjundai, kar se tice podvozja in motorjev, rjavita pa obe niti ne, sploh Hjundai..
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Se ne spomnim, da bi pogosto zasledil kaj pozitivnega od korejskih dizlov. Ali je to samo posledica razvajenih novinarjev ali je kaj res na tem. Osebnih izkusenj nimam z njimi.
 
Nazadnje urejeno:

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
Čist odvisn kak je budget. Deda in babi mata Qasqai prve generacije 2.0 dci, Nobenih problemov, pride pa čist skor kamorhočm
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pozanimaj se o samem pogonu. Baje so hondini 4x4 bolj kot ne neka sminka.

imel 2x hodno crv, najprej bencinarja, nato dizla.
nad "elektronsko uravnavanim" pogonom sem bil navdušen. ko sem v 50cm mehkega snega zapeljal v jarek in je avto bil z enim kolesom v zraku sem se izvlekel. je sicer rabil ene 5 sekund da je poštudiral katero kolo mora zavreti, ampak nas je spraskal ven.

tvojo trditev lahko na osnovi lastnih izkušenj negiram.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.683
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Se ne spomnim, da bi pogosto zasledil kaj pozitivnega od korejskih dizlov.

Težko sploh kaj zaslediš od korejskih dizlov v teh avtih. Ker so 2.0 VM motori
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Tucson anemicen?2.0 dizel 100kw?
Kia je pa itak Hjundai, kar se tice podvozja in motorjev, rjavita pa obe niti ne, sploh Hjundai..

Ga ma sodelavec, pa ni glih neka raketa. Je pa dovolj za 4x4 in za v hribe, pa tudi nekih problemov razen menjave ob obrabi nima.
 

Bakki33

Fizikalc
8. dec 2007
426
71
28
Pajero je neuničljiv. In od 4000€ dalje za lepo ohranjene primerke od 2000 letnika dalje
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Se ne spomnim, da bi pogosto zasledil kaj pozitivnega od korejskih dizlov.

Težko sploh kaj zaslediš od korejskih dizlov v teh avtih. Ker so 2.0 VM motori
Kaj so to 2.0 VM motori?
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Glede pogona (in nekaterih komentarjev tukaj).

Hyundai Santafe (prva generacija) ima Puch pogon, je stalni 4x4 razporeditev navora 60:40 z odprtim diferencialom z možnostjo zapore na 50:50. Soliden pogon oz. danes takega tipa pogona ne dobiš nikjer več v tej sferi.

Kia Sorento ima dva tipa pogona odvisno od opreme in verzije. Ali ima stalni 4x4 z visko sklopko ali pa zadnji pogon z vklopom 4x4 brez diferenciala. Prvi deluje ves čas, čeprav je večinoma na zadnji osi, ko kolesa zdrsnejo se prenese navor na prednjo os do 50:50. Pri 2wd verziji z vklopom zadnjega pogona imaš klasičen "zaprt" pogon. Za doplačilo se je pri sorentu dalo dokupit tudi zadnji samozaporni diferencial (LSD). V obeh primerih imaš še reduktor. Kia ima šasijo in zadnjo togo premo aka to je prav terenec z vsemi prednostmi in slabostmi (isti pogon in osnova kot Kia Sorento je tudi Hyundai Terracan). Pri sorentu z stalnim 4Wd pogonom se lahko dokupi tipko/vezje ki omogoča 6 stopenj pogona (2wd, 4wd auto, 4wd lock -> vse v kombinaciji z reduktorjem ali brez).

Novejši kia/hyundai (tucson, sportage, tudi novejši santafe, sorento) so softiči, načeloma sprenji pogon + zadnji pogon je preko visko sklopke ki se vklaplja po potrebi oz. z možnostjo tipke se ga tudi zaklene.

Torej santafe (star) ali sorento (star) sta čisto ok terenca, santafe je na cesti še delno ok (ni ravno zgled svojemu razredu), sorento je pa zaradi šasije in toge preme (pa mase s par osli preko 2t) pač "kamion".
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Se ne spomnim, da bi pogosto zasledil kaj pozitivnega od korejskih dizlov.

Težko sploh kaj zaslediš od korejskih dizlov v teh avtih. Ker so 2.0 VM motori
Saj ves kaj sem mislil.
VM se tudi v stari 2.5 verziji niso obnesli (alfe, chrysler...)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Aja še nasvet o nabavi terencev in 4wd vozil. Kolikor spremljam sceno se v času zimske sezone (od 15.11. do 15.3.) ponudba skrči za več kot 50%. Folk ki jih ima jih drži čez zimo zaradi potreb. Povpraševanje je pa v tem času večje. Tako da cene tistega kar je na trgu so previsoke oz višje in ponudba slabša kot če počakaš na posezonsko znižanje!
evil.gif