Brexit propaganda

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Če jih ti ne vidiš, to pač še ne pomeni, da jih ni v teh panogah.
Zadnje mesece sem imel veliko opravkov s to panogo, ko so mi napeljevali optiko
1. ekipa: kopali jarek
2. ekipa: napeljevali kabel do hiše:
3. ekipa: vlekli kabel v hišo

Skupaj kakih 10 ljudi. Edini Slovenec je bil Telekomovec, ki mi je prišel vtaknit dva kabla v optični konverter.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Ko so pri nas delali OŠO, je izvajalec dobil za izkop in položitev cevi od glavnega voda do posamezne hiše dobrih 100 € pavšala. Pri meni je bil gotovo na izgubi, verjetno pa kake hiše to pokrijejo. Če bi računali približno toliko kot slovenski elektro, bi bila cena verjetno x20. Tako imam v spominu za priklop elektrike n-let nazaj. Kolikor mi je pravil kolega, ki nekaj ureja letos, cen niso kaj spuščali.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.965
16.092
113
Zadnje mesece sem imel veliko opravkov s to panogo, ko so mi napeljevali optiko
1. ekipa: kopali jarek
2. ekipa: napeljevali kabel do hiše:
3. ekipa: vlekli kabel v hišo

Skupaj kakih 10 ljudi. Edini Slovenec je bil Telekomovec, ki mi je prišel vtaknit dva kabla v optični konverter.
Odgovor je enak prejšnjemu.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.965
16.092
113
Fak si ti smotan ej :valjamse:

Zakaj bi ti karkoli dodatno obrazlagal, če pa si mnenja, da v gradbeništvu in podobnih delih ni Slovencev zgolj zato, ker jih ti ne opaziš? Valda, da potem vztrajam pri prvotnem odgovoru, ki je bil "Če jih ti ne vidiš, to pač še ne pomeni, da jih ni v teh panogah." :D

Ampak ja, ti pač veš, da jaz drugačnega tako ne zmorem. Bereš me kot odprto knjigo, vsa čast :norec:
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.571
6.313
113
Res je.


Pričakujem članke v MSM, kako Janša draži gorivo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.896
5.983
113
Zaradi paničnega nakupovanja mnoge črpalke ostale brez goriva.

Pojasnilo:
Po 1.2 2021 (ko je Uk odšla iz Eu) je veliko voznikov tovornjakov odšlo nazaj domov v (vzhodno) Evropo, sedaj nimajo dovolj voznikov tovornjakov.
Pridobiti delovno vizo je postalo zapleteno, dolgotrajno in drago.
Svoje je naredil še lockdown, ko avtošole niso smele delovati.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.955
11.077
113
okej, samo cifre o 100.000 voznikov premalo pa take fore... kaj so to iz riti potegnili... in to kao tudi v EU manjka po država po par 10000 voznikov. Kaj so izginili? Thanos tlesk? ...mislim ce porocila poslusas dejansko postaneš fsekan.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Plača voznika je kot je. Zakaj misliš, da je pri nas ogromno Srbov in Bosancev?
V UK so se pa dodatno nategnili, ker za dobit delovno dovoljenje sedaj kar nekaj stane in časovno vzame. Pa so Poljaki in ostali rekli, odje…, grem jaz raje v Njemačku.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.528
853
113
okej, samo cifre o 100.000 voznikov premalo pa take fore... kaj so to iz riti potegnili... in to kao tudi v EU manjka po država po par 10000 voznikov. Kaj so izginili? Thanos tlesk? ...mislim ce porocila poslusas dejansko postaneš fsekan.
  • "Če bi imel še 10.000 voznikov, bi lahko obstoječim plače zbil."
  • "Povpraševanja je toliko, da bi lahko zaposlil še 10.000 voznikov."
  • "Dokler ne dobim 10.000 voznikov, dobav ne bo."
Trije odtenki pomanjkanja.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.917
6.077
113
A verjame kdo v te pravljice?

Kaj iz danes na jutri jih je 100.000 zmanjkalo? In to pri 67 mio prebivalcev. Meni se to zdi umetno pripravljeno. Če so vize problem, se pa urgentni zakon pripravi, plačo dvigne ali subvencionira in gremo dalje.
Enako mi je pri onem kitajskem gradbeniku. Ja 250 miljard je dosti, ni malo. A koliko je to za eno Kitajsko, kajšele svet? Pa mi smo 5 miljard v banke fliknili, pa nas skupaj ni za eno večjo vasico izza najdaljšega zidu na svetu.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.528
853
113
Težko je najti angleža, ki bo pot temi pogoji delal za ta denar. Romuna - zaenkrat še.
Lahko pa bi namesto v jamranje že pred leti vložili več v infrastrukturo (spanje v kabini in uriniranje v senci kamiona to pač ni) in delovne pogoje, pa bi tudi domorodci prijeli za volan.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.917
6.077
113
Saj se je pred Brexitom vedelo, koliko imajo Ukrajincev, Romunov zaposlenih. Pa saj ni to edina branža. Koliko sem se uspel sprehodit po Londonu, tam vidiš vse prej kot pa Angleža. Tako da bi migrantsko delovsko politiko lahko imeli nekako že naštudirano.

Čeprav jim malo privoščim, da se prizemljijo, samo kot vemo vsaka kriza nekje v vplivnih državah se ekonomsko odraža po celem svetu. Kar si pač ne želimo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Verjetno bi se tudi v Sloveniji kaka panoga skoraj ustavila, če odide večina tujih delavcev.
Kdor v življenju ni mislil biti voznik tovornjaka, nima c+e izpita, minimuma izkušenj in še kake druge usposobljenosti zraven. Verjamem, da Angležem izpada, ki so ga povzročili s svojo politiko, pač ne bo uspelo z danes na jutri nadomestiti. Tudi, če se potrudijo z nekaj višjimi plačami za domorodce.
Kolikor slišim od nekaterih, je pri nas podoben problem denimo s kuharji. Kuharja tudi ne moreš ravno vzeti preko študentskega servisa. Med korono so nekateri osebje odpustili, z našega območja jih je precej šlo delat za trak v Gorenje in sedaj jim na kraj pameti ne pade, da bi za par € več crkovali vse vikende, dokler jih spet nekdo ne odpusti. Ljudje so spoznali "čar" urejenega delovnika in kje je njihovo zdravje in zasebno življenje bolj urejeno.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
Problem je malo bolj kopleksen. Ni problem samo v šoferjih ampak tudi v firmah ki izvajajo transport. Precej transporta po otoku je bilo dejansko EU firm ki so prevažale pač robo tja s svojimi šoferji. Recimo po večini cest si videl večinoma kamione ki so imeli na napačni strani volan, ker so bili dejansko s celine. Po brexitu se je pa malo zakompliciralo s tem in so firme ki so vozile v UK dejansko propadle ali pa opustile ta posel.

Sej pri nas je komplet šoferska branža odvisna od romunov in bolgarov, bosanci že niso zanimivi (niso v EU) ker je več dela z njimi in se morajo sami malo potrudit. Naše transportne firme pa večinoma opravljajo dela za italjane in avstrijce, precej tudi nemce (tam so glavni poljaki). Tako da če recimo EU ustavi dotok šoferjev iz bolgarije bodo prvi to občutili italjani, ne pa pri nas ki dejansko najemamo šoferje in imamo firme.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam