KAKO PRIPRAVIŠ MIZARJA, DA POPRAVI NAPAKO NA IZDELKU, POTEM KO SI MU ŽE PLAČAL?
Pri Mizarstvu Rolk sem naročila kuhinjo . Belo, visoki sijaj, s kombinacijo svetlega jesena.
Dokler ni bila kuhinja postavljena in do konca plačana, je bil gospod Rolk ustrežljiv, točen, prijazen, vedno dosegljiv na telefon ali mail. Tudi montaža je bila izvršena na dogovorjeni dan.
Ko je bila kuhinja montirana in obenem tudi do konca izplačana, pa presenečenje - drugi obraz gospoda Boštjana Rolka.
Po montaži so se pokazale določene pomankljivosti in napake. Ko sem ga o njih obvestila (osebno sem bila pri njem v delavnici) sva se zmenila, da pride tako ali tako, čez par dni v Ljubljano in se bo takrat oglasil tudi pri nas in napake odpravil.
dogovora na žalost do danes (po 2 mesecih) ni izpolnil. Tudi na telefon in mail se sploh ne oglasi! Očitno je, da svojih napak pri izdelavi in montaži kuhinje nima namena popraviti.
Jih bom kar po vrsti naštela:
1. Napa je ostala nepriključena na zračnik. Nima nobenega odvoda zraka – razen v omaro, torej je sploh ne morem uporabljati.
2. Omarica za napo sega prenizko – razdalja med PLINSKO kuhalno ploščo in napo je premajhna (PREDPIS NI UPOŠTEVAN) in nape tako ali tako sploh ne morem uporabljati –tudi, če bi imela odvod, ker ugaša plin!!! Elementa se ne da samo dvigniti, ker je že sedaj do stropa.
3. Pri montaži vgradnega pomivalnega stroja ni bila postavljena tesnilna guma, ki je priložena stroju!!! Posledično je stroj glasnejši in čuti se vonj praška, ko pere.
4. Na vratih viseče omarice je po celi širini praska, ki sem jo opazila šele, ko sem po montaži elemente očistila.
5. Od sedmih push mehanizmov sta dva montirana tako, da sta poškodovala dno omaric in sedaj to poka, eden je postavljen tako, da je čisto neuporaben – ne odpre vrat, eden pa že ne deluje več. Po dveh mesecih!!!
Še pomanjkljivosti, ki sem jih opazila, pa jih nisem reklamirala (ja, marsikaj kar »požremo«
Zgleda pa, da bom morala tukaj kar vse »požreti«. Kako pripraviš mizarja, da popravi izdelek potem ko si mu že plačal, če se ti niti na telefon in mail noče oglasiti???
1. Vse police v omarah so zadaj in pri straneh samo odžagane, brez zaključnega traku, tako da se krušijo.
2. Na vratih pod umivalnikom se je sijaj na enem mestu že izgubil. Tam je sedaj viden mat madež, pa pri čiščenju uporabljam samo vodo in mehko bombažno krpico. Me že skrbi, kako bo kuhinja izgledala čez eno leto, da sploh ne govorim o desetih.
3. Viseča omarica, ki naj bi bila obenem okrasna, ni narejena tako kot sem želela in kot je bila narisana. Vedno, ko jo vidim, me zmoti.
4. Spodnji elementi imajo »zob« - visoke omare so globlje od nizkih. Linija kuhinje je poravnana s pultom, namesto z elementi, kot je bilo narisano na skici ki sem jo predložila.
5. Vrata in predali že »strižejo« niso več poravnani. Pri montaži je g. Rolk sam omenil, da se to zgodi, pa da pride samo poravnat in je problem rešen. Ampak zdaj vem, da so bile to le prazne obljube.
6. Miza, ki sem mu jo dala skrajšati, ni ovalna, kot sva se dogovorila, ampak pravokotna z zaokroženimi robovi.
Tako, to je vse (zaenkrat). Ni malo, pri eni manjši kuhinji, ali ne? Ja, potrditev, da tisti rek – manj denarja , manj muzike, ponavadi res drži. Njegova reklama temelji na nižjih cenah, to je tudi mene prepričalo. Ali se je splačalo? Presodite sami.
Lep pozdrav. Suzana