Bolj star bolj nor

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Ni problem zdržat celo pot s hitrostjo 140 km/h...tudi več BP...tako ali tako se nasloniš malo naprej in ni problema.

Jaz imam drugače 193 cm
smile-1.gif
tako da je upora vetra kar dosti, pa mi ni problema. Ko se navadiš motorja ni nobene panike..se spomnim tistih treh dneh ko sem ga kupil...že tako sem bil lesen, brez čepkov v ušesih (da je hrumelo za znoret)...sem imel občutek da me bo dol zabrisalo pri 130 km/h...zdaj se mi 140 ne zdi nič posebnega.

Načeloma se da motor precej potovalno obleči, samo potem se mi zdi da malček zgubi svoj namen..ne vem...jaz rešujem stvari z ruzakom, če bo kdaj potreba po več prostora bom najprej kupil tank torbo (+ ruzak)..potem bomo pa videli.

http://www.givi.com.br/Abbiamo-creato-pt/?ma=HONDA&mo=CB-600-F-Hornet---Hornet-ABS-07--09

Osebno mi kfher zadaj ni preveč všečna stvar, zato se ga izogibam ko hudič križa
wink-1.gif
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Ja pri Hornetki tudi jaz nimam nobenih problemov pri hitrostih 130 - 140 kmh za daljše relacije, je pa res da imam eno šipo od Givija gor (je bila že gor ko sem jo kupil). Imam majhno tank torbo, ki sem jo dobil za darilo in je zlata vredna (ključi, telefon, denarnica...) Aha edino kar je pri Hornetki nujni nakup so podaljški za ogledala...razen če imaš fetiš na občudovanje svojih komolcev med vožnjo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Aha edino kar je pri Hornetki nujni nakup so podaljški za ogledala...razen če imaš fetiš na občudovanje svojih komolcev med vožnjo.

To pa obvezno..jaz brez njih nisem popolnoma nič videl.

Sicer pa ne vem zakaj tega že prvenstveno ne uredijo pri vseh motorjih (ker kolikor sem gledal so podobne težave pri vseh).
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
[censored] nabijate. tdm zadnji model, serijska šipa, 194 višine..veterna zaščita slaba. pika.
sem šel relacijo, dolgo..cca 140 do 150 na uro, po dobro urco v kosu. tema. čutiš pritisk. če ga ne, maš al kevlar v jakni spredi, al oklep, al pa mišice k kamen.
če je veter s sprednej strani je pa še tok huje. konstanto se še zdrži lepo, sunke od spredi pa nikakor. in to je slaba zaščita.
naked je pa sploh nima
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
kdo zdaj nabija glede česa?
grin1.gif


mišice logično da imamo ko kamen...ostalo lahko debatiramo
cheer.gif


če misliš glede pritiska..jaz sem zase napisal...kako držo imaš na tdm-u ne vem...pri meni se nagneš bolj naprej (pri višji hitrosti).

Nad 160 je res muka, 140 pa se da peljat seveda z vidika, da se da upor vetra normalno prestajat..ker pri nakedu vemo da zaščite ni (kot si že sam ugotovil).

Pa za moje pojme ti motorji sploh niso za AC...če pa že moraš poštukat 50 km AC se pač malo bolj držiš in je.

Ne kot zgled...je pa ravno Hornetka:

https://www.youtube.com/watch?v=dYiNicrhrYo
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Res je, na naked je potovalna 110-120, vsaj pri meni, na avtostradi seveda.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Res je, na naked je potovalna 110-120, vsaj pri meni, na avtostradi seveda.

Sm se ene tri tedne nazaj z mojim mopedom po avtocesti peljal, tam do 120, 130 še nekak gre, pol pri 150 je pa že kr mučno. Sploh če še fajn veter piha, zna kr fajn premetavat sem in tja. Pa še popije velik več kot pri 120.
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
moje izkušnje:
pri 31letih, dve leti nazaj torej, s par mesečnim sinkom v naročju sem se odločil, da bom končno motorist... zakaj končno? ker je želja že od nekdaj, vedel pa sem, da glava ni bila dozorela... sedaj imam vsaj razlog, no, zdaj že dva, da ne odpiram vedno do konca...

pomladi l. 2008 sem si kupil novega ducatija monstra, 1000kubikov. in bratranec mi ga je iz nove motolegende na zaloški peljal v garažo na mesarski, vse v ljubljani... ker nisem imel izpita... in sem ga imel v garaži, hkrati pa sem delal izpit za A kategorijo, saj prej nisem imel nobenih motorističnih izkušenj. tudi z mopedom ne.

no, z dukatijem sem naredil 1800km in ga prodal. ker je v mestu rital ko mlad teliček in ker mi je kljub res skrbnem utekanju in vsakokratnem ogrevanju agregata pri 1700km začel na tesnilu puščati olje.

v jeseni l. 2008 sem ga zamenjal za MT-01. zakaj MT-01? ker ljubim naked motorje. izbral sem ga pa zato, ker je imel največ kubikov. od viška navora glava pač ne boli, kot so tudi predhodniki že omenili...

nato je v novembru ali kdaj sledil EICMA... kjer sem si ogledal novega Vmaxa. tdu nakeda, še z več navora kot MT-01. in jasno, kupil sem ga...
MT-01 je imel 800km prevoženih, ko sem ga zamenjal za Vmaxa...

in vmax? motor, na katerega sem se usedel z zgolj 2500km motorističnih izkušenj? pelje se fenomenalno, vedno mi ponudi tisto, kar si od njega zaželim... in to je to! ne preseneča, saj je agregat kultiviran in linearen.

okoli 190Nm navora in nekaj malega čez 200KM na kolesu, kolikor jih iz sebe spravi agregat mi vedno nariše nasmeh na obrazu...
v mestih civiliziran, od 0-130km/h prideš zelo hitro, več pa pri nas itak ne smemo... tudi v mestu je ob kruzanju v 5. prestavi pri 50km/h povsem uglajen. in to je to... našel sem idealen motor zase!!!

sicer pa...
vsakemu priporočam branje gustinčičevega Magisterija vožnje motocikla. je prijetna WC literatura, katerih cca 5 izvodov sem kolegom motoristom podaril ob njihovemu ljubileju. in med njimi so tudi taki s po 100.000 prevoženimi kilometri in ko jih vprašaš kako so zadovoljni z vsebino so mi vsi potrdili da je zadeva fantastična in koristna!!! da bi jo skorajda morali v avtošoli ob vpisu za kategorijo A poleg dobiti...

ja, bolj star bolj nor! jebiga...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

moje mnenje:
Nekam slabo si bral Gustinčiča
smile-1.gif
= vsak od prejšnjih motorjev je čisto dovolj zmogljiv.
Po moji oceni je ta zadnji še najslabši, 310kg težka krava, ni ne za mesto, ne za daljšo vožnjo
smile-1.gif


A očitno tebi ustreza v nulo in zato si zagotovo prav izbral.
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Po moji oceni je ta zadnji še najslabši, 310kg težka krava, ni ne za mesto, ne za daljšo vožnjo
smile-1.gif

vidiš, to lahko napiše le nekdo, ki novega vmaxa ni vozil kaj dosti ali pa sploh ne...
kljub bolj "leni" geometriji, veliki masi in vsem je mestna vožnja z vmaxom pravi užitek.
in 500km dnevna vožnja z vmaxom me dosti manj zdela kot me je dukatijevih 250km, kolikor sem jih z njim uspel maksimalno narediti v enem dnevu.
mt-01 pa je nekje vmes... glede vsega...

l.p.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Citat:
Uporabnik elo pravi:
sicer pa...
vsakemu priporočam branje gustinčičevega Magisterija vožnje motocikla. je prijetna WC literatura, katerih cca 5 izvodov sem kolegom motoristom podaril ob njihovemu ljubileju. in med njimi so tudi taki s po 100.000 prevoženimi kilometri in ko jih vprašaš kako so zadovoljni z vsebino so mi vsi potrdili da je zadeva fantastična in koristna!!! da bi jo skorajda morali v avtošoli ob vpisu za kategorijo A poleg dobiti...

Se pridružujem mnenju!

Jaz bi zadevo predpisal kot obvezno branje v fazi pridobivanja izpita..pa sem 100 % da bi jo vsaj v trenutku prebral.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Klasična odločitev srednjih let - jaz sem na dveh motoriziranih kolesih od 5 leta starosti, do polnoletnosti ves čas na terenskih motorjih (250Cross in 600 Tenere), ko me je pri 18ih nič krivega snela pijana babnica.
Potem avti kakih 15 let in spet me je pričelo vleči na motor. Vmes nisem abstiniral, saj sem si kako vožnjo privoščil z bratovimi in fotrovimi zadevami - od Vespe, preko cross zadev, hard enduro, supermoto, supersport, do kakega 1500ccm kruzerja ali hardtail samogradnje. Pri teh redkih vožnjah sem opazil, da ceste niso več to, kar so bile - od katastrofalne kvalitete asfalta, do absolutno prevelikega števila kretenov na štirih kolesih.
Ko se je kak teden nazaj zgodilo, da je na motorju po krivdi živčnega starca umrl kolega od sodelavke, kateri je bil dejansko merilo za zglednega in premišljenega motorista, sem se odločil, da bo stanje glede motorjev pri hiši, kateri lahko zapeljejo na cesto, ostalo nespremenjeno. Za izživljanje bi se kvečjemu odločil za kako trial varianto, Flexer za službo še ostane, prav tako Yamahe PW za mularijo.
smile-1.gif

Enostavno se mi ne zdi smiselno tako poceni prodajati življenje, ko je družina odvisna od mene. Kompromis bo tako še dalje ostal avto, kateri je primeren za obisk dirkališča in nudi dovolj dober kompromis med varnostjo, ceno in užitkom.

Pa še komentar na elo-ta - mu čisto verjamem, da je VMax prava igrača kljub teži in kubikom. Sam sem bil recimo zelo pozitivno presenečen nad izredno lahkotnostjo vožnje 300kg težkega Suzukija Intruderja 1500.


LP,

Milan
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
modro razmišljanje...
tudi sam sem veliko premišljeval na ta način kot ti...
ugotovil sem, da več kot 5 let nisem bil v situaciji, ko bi moral zavirati na polno ali s kakšnim posebnim hitrim manevrom reševati nastale prometne situacije. vse sem predhodno predvidel... se tolažim in opogumljam s tem, da so to izkušnje...
in zanašajoč se na to, sem si omislil motor. imam dva otroka (skoraj 3 leta in letoinpol), ženo, prijatelje,... kar nekaj razlogov za življenje, kajne?

motor sem si želel od ranega otroštva. vedel pa sem, da glava ni bila dozorela... sedaj upam da je...

in ko vozim, ne izzivam. vsaj ne na način, na katerega bi se lahko zadeve končale tragično ali da bi dopuščale recimo kako možnost, da bi situacija postala nejasna, neobvladljiva.

na motorju se sprostim. sem sam s seboj, razmišljam zgolj o vožnji in ne o stresnih poslovnih in družbenih/socialnih zadevah... vožnja z motorjem mi deluje kot terapija.

znanci umirajo zaradi stresa, svinjine, holesterola, pomanjkanja rekreacije, pomanjkanja financ za kvalitetno zdravljenje,... hočem živeti, uživati življenje!!! raje imam 25 let uživanja kot 50 let odrekanja!

držim se tega, da nesreča nikoli ne počiva. in da kdor išče, ta tudi najde...

hvala in lep pozdrav!
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
se bi strinjal z obema, ampak sem ubral pot Nalima. prva nosečnost in motor je šel. 50kkm je bilo, par smotanih situacij, nič hudo pretresljivega, večinoma itak po omejitvah. ampak je šel.

danes gledam in bi spet. zavarovanje, ki bo preživelo družino je 400€ letno in so finančno neodvisni. sam jest bi rad gledal kako odraščajo. zato motor ne pride domov.

in motor je ena najlepših zadev v življenju. vir sproščanja, energije, užitkov..
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
upam da, če se mi kaj zgodi, ne boste potem tu gori na dolgo in široko pisali o tem, da sem izbral napačno pot...

za zgled so mi motoristi, ki umirajo od starosti...

spoštujem pa tudi vajini odločitvi. zelo!

l.p.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
sploh ne. ne me narobe razumet. motor je užitek..vse the best in sreča.
sam sem se, ker sem pichica odločil da sreče ne nucam tam. mogoče bi jo kaj pinucal, mogoče ne. ne vem pa tudi kako hitro raste ta sreča..ampak pač..odločil sem se.

delam pa druge ebdarije..bog pomagaj
 
I

Izbrisan uporabnik #488

elo: koliko pa si prevozil s tem vmaxom?

p.s. črpalke tudi v nulo poznaš ne?
smile-1.gif