BMW xDrive avtomatik

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ma jaaa, to so lhk meli letne gume. Sej na Youtubu je tud posnetek Hammerja, ki ga iz snega vlece G. Impreza....
 

blazek33

Fizikalc
3. nov 2012
131
55
28
Ima BMW xDrive stalni štirikolesni pogon ali samo na zadnji par koles,če pa te slučajno nimajo oprijema,zdrsavajo preklopi še na prednji par koles ?
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
Z zadnjim progonom se komot pelješ v snegu. Potrebno je izključit elektronska pomagala in pa imeti občutek na pedalu za plin. Če ga na snegu zahodiš do blokade je pač razumljivo, da ne bo šel nikamor. Sam mam zadnji pogon pa sem letos s 5 let starimi zimskimi gumami prišel povsod. Zdej ali nekateri ne znate vozit, al se pa še vedno drži prepričanje iz 80ih let prejšnjega stoletja glede rwd. To, da bi sneg pohodil - torej ga zbil skupaj, da bi se lahko peljal... ne vem no... lažje gre po celcu, kot po zbitem snegu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: der_Starke

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Sneg sem pred avtom pohodil, ker je samo vrtelo v prazno in avta nisi mogel spraviti naprej, da ga ubiješ (nove zimske gume).....ko sem ga steptal, je potem nekako šlo.
Sej, ko ti izklopiš vsa pomagala, je potem isto, kot 30 let nazaj, ko jih ni bilo in ni zastonj ratal pregovor...pač, RWD ni za v sneg. Če je tebi ratalo, brez, da bi kje obstal, lepo, sem vesel zate...samo sem imel 2x primer, kjer sem z ostalimi FWD lepo prišel skozi, z RWD pa ne, pa sem imel nove zimske gume.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Sploh ni fora RWD ali FWD, fora je samo v razporeditvi mase (poleg skupne mase seveda), torej za sneg je najbolje, da je na gnani osi največ teže. Če imaš limuzino z razporeditvijo teže 50/50 je isti drek ali je pogon spredaj ali zadaj, ne bo primerjave s praznim tovornim Kangoojem.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Snega je X vrst, terenov pa spet Y vrst. Letos sem na prednji pogon po dolgem času dal verige, pa do cilja vseeno ni šlo. Enostavno prestrmo in mogoče celo premalo snega, ker je tiste očitno prešvoh ketne po par obratih koles potrgalo. Prej sem jih že dvakrat uporabil brez problema, vendar so bile očitno razmere precej bolj enostavne.
Težko je od "daleč" gledati, kaj bi šlo in kaj ne po snegu. Danes zapade tak sneg, jutri pa drugačen. Čeprav je enak višina, lahko na istem terenu naenkrat dela probleme.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Modelko ti je lepo razložil, pognal si ga do blokade in hkrati nimaš občutka :evil:

Sigurno, to bo to.....žgal sem do kraja, da se je kadilo :)

Sej ne, da sem prej več kot 10 let iz istega dvorišča zmeraj brez pucanja in teptanja snega z vsemi avti na prednji pogon prišel brez problema s par sezon rabljenimi zimaki.

Gašper, ni isto, če je avto 50/50 al je sprednji al zadnji...ker s sprednjim pogonom bo avto tudi v ovinek peljal oz. vlekel, z zadnjim pogonom pa samo porival in če sprednje gume ne bodo zavile v smer, bo šlo samo naravnost, kakor je bilo v mojem drugem primeru, kjer sem moral zaviti na dvorišče (ki je pod 90st kotom glede na glavno cesto) in namesto, da bi šlo na dvorišče, je nos silil naprej naravnost in ni hotelo zaviti, saj prve pač niso gnane in je zadnji pogon samo porival tja u 3PM. Prej pa z nebroj avtimi na prvi pogon kot za šalo brez problemov, ker prva gnana kolesa, ko jih obrneš, tudi vlečejo v tisto smer, kamor so obrnjena.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Z zadnjim progonom se komot pelješ v snegu. Potrebno je izključit elektronska pomagala in pa imeti občutek na pedalu za plin. Če ga na snegu zahodiš do blokade je pač razumljivo, da ne bo šel nikamor. Sam mam zadnji pogon pa sem letos s 5 let starimi zimskimi gumami prišel povsod. Zdej ali nekateri ne znate vozit, al se pa še vedno drži prepričanje iz 80ih let prejšnjega stoletja glede rwd. To, da bi sneg pohodil - torej ga zbil skupaj, da bi se lahko peljal... ne vem no... lažje gre po celcu, kot po zbitem snegu.
Po mojih izkušnjah je tole pri povprečnem vozniku no go...
Spoh pa pri mladcih, ki jim dol visi za avte in morda obvladajo le igrice, kjer je itak ON/OFF pedalo za plin. Pa F5 za reset, ko se skantaš.:D

In težava RWD je, da če ni teže na zadnja kolesa (izjema so dobro uravnotežena vozila, kjer je recimo 50:50, ampak potem beri še komentar Cash-a), potem ti tudi dobre zimske gume in kup elektronike ne pomaga. Ali pa tvoj sistem tudi pogrne.
Pomaga pa žakel peska v prtljažniku. ;)
FWD pa gre lepo mimo, ker cel motor visi na prednji osi in pritiska gume v sneg, da imajo oprijem.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Sigurno, to bo to.....žgal sem do kraja, da se je kadilo :)

Sej ne, da sem prej več kot 10 let iz istega dvorišča zmeraj brez pucanja in teptanja snega z vsemi avti na prednji pogon prišel brez problema s par sezon rabljenimi zimaki.

Gašper, ni isto, če je avto 50/50 al je sprednji al zadnji...ker s sprednjim pogonom bo avto tudi v ovinek peljal oz. vlekel, z zadnjim pogonom pa samo porival in če sprednje gume ne bodo zavile v smer, bo šlo samo naravnost, kakor je bilo v mojem drugem primeru, kjer sem moral zaviti na dvorišče (ki je pod 90st kotom glede na glavno cesto) in namesto, da bi šlo na dvorišče, je nos silil naprej naravnost in ni hotelo zaviti, saj prve pač niso gnane in je zadnji pogon samo porival tja u 3PM. Prej pa z nebroj avtimi na prvi pogon kot za šalo brez problemov, ker prva gnana kolesa, ko jih obrneš, tudi vlečejo v tisto smer, kamor so obrnjena.

Zdaj pa pliz pogooglaj Kammov krog, OK?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.682
113
kaki kammov krog pa fizika. To ja vsak pobec ve, da avto s prednjim pogonom ko pohodiš ga potegne not in rešiš. :p
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
In kaj ima Kammov krog tu, da sem jaz z avti na FWD vedno prišel na dvorišče v poln sneg, z RWD pa nisem, pa če sem se še tako trudil in to z novimi zimskimi?!?!? Pa sem probal z vključenim in izključenim protizdrsovanjem in na šihtu isto.
Tu se seveda menimo za vožnjo v snegu in ne na suhi podlagi, če si morda omenil kammov krog zaradi moje razlage. Na suhem je čisto druga pesem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.682
113
kammov krog ima tukaj to, da ko ti zgubiš oprijem na sprednjih kolesih ti ne pomaga še pogon vlečt. Ampak s tem še zmanjšaš možnosto oprijema.
 

blazek33

Fizikalc
3. nov 2012
131
55
28
Hvala za informacije,marsikaj novega in koristnega sem izvedel.Glede tega ali izbrati navadno trojko karavana ali štiri kolesni pogon sem pa po vsem prebranem
in po letošnji zimi na gorenjskem še v večji dilemi.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Če nimaš ravno ne vem kakšnih klancev in živiš v gorah, kjer je 1 mesec in več sneg, se jaz ne bi veliko sekiral in vzel zadnji pogon.
Ob pogoju, da v skrajni sili lahko tudi doma ostaneš ali pa počakaš, da bodo splužili.
Za vsak slučaj in kakšen klanček kot ga je Cash imel, pa v prtljažnik daš 5kg vrečko peska, ki ga posuješ pod gume, če bo problem.
Seveda si moraš pa ti sam preštudirat za tvojo situacijo, če je to sprejemljivo zate.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ko bo zima, pejd rentat eno Bemfo za 1 dan al pa samo na testno voznjo, pa nekam, kjer je malo vec snega, pa bos takoj videl, ali ti pase al ne. Pa v kake klance s polnim snegom pejd. In tisti dan ti bo takoj jasno al ja al ne