Modelko ti je lepo razložil, pognal si ga do blokade in hkrati nimaš občutkaSneg sem pred avtom pohodil, ker je samo vrtelo v prazno in avta nisi mogel spraviti naprej, da ga ubiješ (nove zimske gume).....
Modelko ti je lepo razložil, pognal si ga do blokade in hkrati nimaš občutka
Po mojih izkušnjah je tole pri povprečnem vozniku no go...Z zadnjim progonom se komot pelješ v snegu. Potrebno je izključit elektronska pomagala in pa imeti občutek na pedalu za plin. Če ga na snegu zahodiš do blokade je pač razumljivo, da ne bo šel nikamor. Sam mam zadnji pogon pa sem letos s 5 let starimi zimskimi gumami prišel povsod. Zdej ali nekateri ne znate vozit, al se pa še vedno drži prepričanje iz 80ih let prejšnjega stoletja glede rwd. To, da bi sneg pohodil - torej ga zbil skupaj, da bi se lahko peljal... ne vem no... lažje gre po celcu, kot po zbitem snegu.
Sigurno, to bo to.....žgal sem do kraja, da se je kadilo
Sej ne, da sem prej več kot 10 let iz istega dvorišča zmeraj brez pucanja in teptanja snega z vsemi avti na prednji pogon prišel brez problema s par sezon rabljenimi zimaki.
Gašper, ni isto, če je avto 50/50 al je sprednji al zadnji...ker s sprednjim pogonom bo avto tudi v ovinek peljal oz. vlekel, z zadnjim pogonom pa samo porival in če sprednje gume ne bodo zavile v smer, bo šlo samo naravnost, kakor je bilo v mojem drugem primeru, kjer sem moral zaviti na dvorišče (ki je pod 90st kotom glede na glavno cesto) in namesto, da bi šlo na dvorišče, je nos silil naprej naravnost in ni hotelo zaviti, saj prve pač niso gnane in je zadnji pogon samo porival tja u 3PM. Prej pa z nebroj avtimi na prvi pogon kot za šalo brez problemov, ker prva gnana kolesa, ko jih obrneš, tudi vlečejo v tisto smer, kamor so obrnjena.