BMW G310 GS - PRAKTIČNE izkušnje

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.600
344
83
Kras
www.mtl.si
Počasi, se bo že kaj našlo. Spremljam še avto.net, ker nekaj jih je bilo le prodanih, morda se pa kateri konec sezone najde, ker bo prešvohen :).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.600
344
83
Kras
www.mtl.si
Torej, kratek zaključek, če bo morda še komu prav prišlo. Posebej poudarjam, da je takšen vrstni red zaradi moje zahteve po čimbolj lahkotnem motociklu in mi recimo daljša potovanja NISO prioriteta. Sicer bi bil vrstni red ravno obraten.
Ogledal sem si še Versysa X in moj vrstni red je tako:
BMW G310GS
Kawasaki Versys-X 300
Honda CB500X
Versys me je precej presenetil z lahkotnostjo, mi pa osebno BMW bolj leži zaradi oblike in izdelave. Versysa nisem vozil, upam da ga bom v kratkem.
KTMa 390 Adventure ne bom čakal, saj naj bi imel baje motor težave s pregrevanjem in tesnilom glave, če sem prav zasledil. Poleg tega KTM že tako ni najbolj na glasu glede zanesljivosti. To mi je pa pomembno.
To je več ali manj to, v naslednjih mesecih bomo pa videli, kako se odvije zadeva. ;)

Še kratek info: sem ta teden naredil 200km furo s 15KM pod ritjo in zadeva ni bila čisto kritična :). Tako da bi mi moralo tudi 35KM zadostovati.
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Tnx za tale povzetek oz. primerjavo.

Tudi jaz razmišljam, da bi 125 Runnerja menjal za kakšno malce močnejšo zadevo z ročnim/nožnim menjalnikom, čeprav prave potrebe ni. Vozim se samo po mestu, relacije 4 do 10 km, če grem namenoma po precej daljši poti v službo. Zgolj zaradi več užitka, čeprav s motor na taki razdalji niti dobro ne ogreje... čakam na kakšno dobro ponudbo sedaj, ko bo konec sezone.

Po drugi strani pa bi mi za 4 km zadoščala tudi nova električna vespa (štart proizvodnje septermbra, naročila od oktobra dalje), čeprav se bojim da bo stala vsaj 4k EUR. Škoda sicer, da bo na voljo (sprva?) le kot 45km/h varianta.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.600
344
83
Kras
www.mtl.si
Hja, za to kar si napisal je res skuter najboljši... :) Drugo je pa potem gušt...
Sam bom (če ga vzamem) na GSu takoj dvignil krmilo (cena za adapter nekje 40 EUR) za nekaj cm in potencialno kasneje, če bo potrebno, zamenjal prednji zobnik z enim zobom več. To je pa to.
Sem pa ta vikend vozil in mojo kantico in takoj za tem še 660 Tenere in mi je postalo še bolj jasno, zakaj si želim nek manjši lahek in okreten "moped".
Glede akcij sem pa malo pesimista, očitno je odsotnost recesije naredila svoje in motorji gredo v prodajo... Sam še vedno upam na kakšno akcijo drugo leto za letošnji model.
Sem pa naredil sranje, saj sem WRko dal za test v oglas in je šla... o_O Tako da sem trenutno brez mopeda.:(
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Jest nebi kej velik čakal. če ti na 5,8k dajo še en lep popust, bi ga vzel. Zakaj. ker bo 2019 dražji, ta bo nekje enako, pa še kak popust pa si na istem. Vsaj tako yamaha dela.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.600
344
83
Kras
www.mtl.si
Je šla za prenizko ceno ;)
Cena je bila tržna.
Mi jo je kar malo žal, ampak po drugi strani je pa zelo fajn, da se ne rabiš jeb... s prodajo. Sem spremljal to pri bližnjem, ko se je zadeva prodajala več kot eno leto, pa ceno je bilo treba konkretno spustit.
Jest nebi kej velik čakal. če ti na 5,8k dajo še en lep popust, bi ga vzel. Zakaj. ker bo 2019 dražji, ta bo nekje enako, pa še kak popust pa si na istem. Vsaj tako yamaha dela.
Mah, moj razmislek je takšen. Cena S POPUSTOM letos je cca. 5.8k, dol ne gredo. Niti ne mislim preveč težit, ker mi dol visi.
Če ne bo spremembe, da pade kakšna konkretna akcija za star letnik ali pa, da trefim kakšnega malo rabljenega za pošteno ceno, bom zelo verjetno vzel CB500X (razen, če me bo v vožnji razočaral). Kot si zelo dobro napisal, je zadeva točno za A2 in jo je potem lažje prodati, kot pa teli 300 kubični mopedi, ki so (vsaj trenutno, če ne bo prišlo do kakšnega nepričakovanega boooma) v naših krajih bolj za ''posebneže'':D:D. In cena za CB500X je praktično identična: 6 jurjev. In mi moja racionalna plat enostavno ne pusti, da si kupim ''moped'' za isto ceno... Pa čeprav gre v vsakem primeru za neracionalen nakup, hehe.
Časa imam praktično pol leta, da nekaj dobim, tako da ni panike :).

PS: Po tem, ko sedaj že kar nekaj časa sledim avto.net, še bolj mislim, da se rabljeni motorji prodajajo po bolnih cenah.

Še tole, če koga zanima: dobil sem par informacij, da naj bi bile neke manjše težave na GS-u, ki so bile že rešene. Recimo tačka se je zlomila in se je motocikel zvrnil. To mi je dalo mislit tudi glede motorja (pač relativno nova stvar), saj sem zelo nerad testni zajček. CB500-ka pa je že temeljito preverjena zadeva...
Plusi/minusi, tehtanje... Potem bom pa kar nekaj kupil, kar mi bo takrat padlo v oko :)...
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
WR 125 si imel? Jaz trenutno ravno gledam za čim takim, Runnerja sem danes prodal. :)

Druga opcija bi bila še vedno yourban (navadem mp3 mi je žal pregrd), a je težko najti kakšnega za dobro ceno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.600
344
83
Kras
www.mtl.si
Ja, WR125X, torej cestno verzijo.
Top motorček za po mestu, si pri normalnem prometu mirno najhitrejši pri speljevanju, pri nekje 80 se pa zadeva zelo upočasni.
Moraš gledat to kot na malo hitrejši moped :). Stroški niso pa nikarkšni, porabo sem imel 2.5 litra, loool. Da ne govorimo o lahkotnosti. Zmanjka malo edino pri zavorah, te pa niso ravno blesteče.
Pa preden je šel od hiše, sem za foro šel še z ženo zadaj v en orenk hrib sprobat, sem pričakoval, da bo druga drgnila. Pa je tretja lepo mirno vlekla, na ravnih delih pa še četrta. Ima namreč zelo kratka prestavna razmerja...
Kar se mene tiče so sicer tržne cene za tele mopede absolutno pretirane. 2.500 EUR za 8-9 let star moped... Hm. Poleg tega imajo pa eni še 40 jurjev prevoženih, očitno le prodajajo, nočejo pa prodati.
Pa še tole: vse ostale (razen Honde 125 Varadero) 125-ke so majhne in če si odrasel izgledaš na njej kot bi bil na oslu. Recimo XT-jka 125. Jaz sem z njo začel gledat te mopede, pa je vse premajhno. WR-ka je res velika v tem razredu (praktično identična recimo G310GSu) in posledično tudi zaradi tega zelo primerna za odrasle. Najbolje, da greš sprobat v živo in ti bo takoj jasno, kaj mislim. Pa tistih par KM več kot recimo pri zračno hlajeni XTjki se tudi nekaj pozna.
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ja, WR125X, torej cestno verzijo.
Top motorček za po mestu, si pri normalnem prometu mirno najhitrejši pri speljevanju, pri nekje 80 se pa zadeva zelo upočasni.
Moraš gledat to kot na malo hitrejši moped :). Stroški niso pa nikarkšni, porabo sem imel 2.5 litra, loool. Da ne govorimo o lahkotnosti. Zmanjka malo edino pri zavorah, te pa niso ravno blesteče.
Pa preden je šel od hiše, sem za foro šel še z ženo zadaj v en orenk hrib sprobat, sem pričakoval, da bo druga drgnila. Pa je tretja lepo mirno vlekla, na ravnih delih pa še četrta. Ima namreč zelo kratka prestavna razmerja...
Kar se mene tiče so sicer tržne cene za tele mopede absolutno pretirane. 2.500 EUR za 8-9 let star moped... Hm. Poleg tega imajo pa eni še 40 jurjev prevoženih, očitno le prodajajo, nočejo pa prodati.
Pa še tole: vse ostale (razen Honde 125 Varadero) 125-ke so majhne in če si odrasel izgledaš na njej kot bi bil na oslu. Recimo XT-jka 125. Jaz sem z njo začel gledat te mopede, pa je vse premajhno. WR-ka je res velika v tem razredu (praktično identična recimo G310GSu) in posledično tudi zaradi tega zelo primerna za odrasle. Najbolje, da greš sprobat v živo in ti bo takoj jasno, kaj mislim. Pa tistih par KM več kot recimo pri zračno hlajeni XTjki se tudi nekaj pozna.

Hvala za info.

Gledam enega 2013 za cca. 3.200 EUR. 12k kilometrov in se mi zdi kar OK nakup za ta denar. Kako pogosto se menja veriga in olje+filter?

edit: ima tudi leovince izpuh in ščitnike za roke na balanci, torej kar OK cena.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.600
344
83
Kras
www.mtl.si
Hja, tale gajbica je bila nova zagotovo do 4 jurje ali še manj. In sedaj 3.200. Huh, meni je to absolutno preveč.
Recimo za 4 jurje dobiš 2013 CB500X, ki je že motor.
Ampak ja, take so cene.

Jaz bi pri takem budgetu pogledal za čim novim, za kar bi moral dodati še 800 EUR. Za 4 jurje bi že moral kaj dobiti. Pojma sicer nimam kaj.

Samo tako glej: gume so za zamenjat, cca. 180 EUR, aku bo tudi počasi šel po gobe, pri teh km bi jo jaz sam nujno na nastavitev ventilov peljal (toplo priporočam Primca), pa menjava hladilne in zavorne tekočine. Potem pa enkrat počasi verjetno verižni set, itd. Pa si kmalu na novem vozu z dveletno garancijo.

Glede servisnih intervalov: tukaj imaš owners manual in vse piše noter:
https://ownersmanuals2.com/make/yamaha/wr125x-2013-9917
Če boš kupil mi javi na pm in ti dam še service manual, top zadevca. Sam sem ga takoj po nakupu kupil.
Moram pohvalit Yamaho, da so navodila na voljo na spletu v pdf-ju in to po letnikih. Res super. Recimo sedaj sem iskal za Hondo CB500X in sem se moral kar pomatrat, da sem jih dobil.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.600
344
83
Kras
www.mtl.si
Da malo nadaljujem zadevo. Uspel sem iti na testno vožnjo s CB500X, sicer še prejšnji model, ampak bistvene razlike itak ni.
Zadeva je konkretno več motorja kot G310GS. Bistveno mirnejši tek, precej daljša prestavna razmerja in pa seveda tudi nekaj razlike v moči. Niti ni tako bistveno večja kravca od GS-a, je pa vsekakor manj primerna za po terenu (okornejša, sprednja guma manjša, itd.). Po cesti je pa top.
Me je pa presenetilo, da ima tudi CBjka izredno mehko vzmetenje, ki se pri zaviranju seveda konkretno posede. Čeprav ob dejstvu, da je to bolj entry level motor itak ne moreš kaj bistveno več pričakovati.
Dejansko GS proti njej izpade kot moped, CB-jka pa že kot motor. Čeprav je pa LEEEEEEEP.:cool:
Kakorkoli, če kdo koleba med tema dvema motorjema in se ne bo ravno po terenu trajbal, je izbira jasna. Cena je pa praktično identična.
Sam sem se že zgoraj (pred testno vožnjo s CBjko) odločil za CBjko, če bo nov motocikel, testna vožnja je to le potrdila.
Za hec sem danes se ustavil še pri KTM-u in pogledal za Duke 390, samo za občutek. Hm, to je pa res majhna stvar...

Sem pa zelo vesel, da sem med tem iskanjem našel serviserja za Hondo, če bo Honda. Servisira sicer tudi ostale motocikle.
http://www.servis-smk.si/
Tudi glede na izkušnje ostalih, je nekaj podobnega kot Primec (http://yamaha-primec.com/sl/) za Yamahe, katerega tudi lahko le priporočam.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: IbizaDriver in map

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.600
344
83
Kras
www.mtl.si
Da malo nadaljujem sago :), če bo še komu pomagalo...
Po pregledu trga rabljenih motorjev in pomanjkanju rabljenih CB500X, sem se odločil pogledati še stopnjo višje in sem šel pogledat Yamaho 700 Tracer.
Ko sem jo v živo videl in sedel na njej, je nisem šel niti peljat, ker je prevelik motor zame. Še nekaj me zanima: tisti motor je imel le par tisoč km, ampak je pri prestavi v prvo prestavo enormno cuknil. To itak je normalno, da rahlo cuknejo, ampak tukaj je dejansko motor skoraj vrglo naprej. In ja, sklopko sem imel do konca stisnjeno...
Sedaj me pa zanima, če ima kdo izkušnje v primerjavi velikosti Tracerja z NC750X? Ga bom šel itak pogledat, pa IbizaDriver ti si že nekaj pisal o tem, bi te prosil za še kakšen dodaten praktični komentar. Mi je jasno, da se ne vrti, da je polovični motor od avta (vsaj 700-ka prej), ampak jaz vsega tega ne rabim. Meni je dejansko še bolje, če se vse dogaja spodaj. Teh NC750x je kar nekaj rabljenih, kar mi je sicer malo sumljivo, če je res tako zanič motor, da ga po par tisoč km že prodajaš :)... Joke.
Hvala vsem za uporabne komentarje...
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Težko rečem zakaj, a meni "karakter" tega motorja res ni bil všeč. Pa sploh ni problem v konjih, veliko sem se recimo prevozil tudi z Guzzijem V7 in se mi je zdel čisto ok motor. Zadeva enostavno iz nizkih obratov ne potegne tako, kot bi pričakoval od tega tipa "nizkoturažnih" motorjev, ko se "zbudi" je pa kmalu konec veselice. Mislim, saj gre, a ga je treba dosledno hitro "šaltat. Morda bi se res najbolj obnesla avtomatika, ki je tudi na voljo v teh motorjih. Lahko da je kriva elektronika in zaradi začetnikov ali kakšnih ekoloških razlogov zadušena krivulja delovanja.

Sicer pa, najbolje da se sam zapelješ. Lahko da je motor natanko to, kar iščeš. :)

Edit: berem da so premapirali elektroniko in dvignili redline na 7500 obratov. To zna biti zdaj precej bolje. Prej je namreč motor zadevo prekinil že malo nad 6.000 obrati, ko se ti zdelo da se mu bo ravno odprlo. Še enkrat, ni stvar v moči, pač pa v temu kako podaja to moč. V motorju, ki se ga vozil jaz, se je zdelo kot da so ga namensko "ubili". Če so dovolili še malo več "punch-a" v nižjih obratih, je to to.

Aja, pa še glede velikosti: meni se zdi NC750x večji motocikel od Traceja 700. NA Hondi sem se normalno peljal (veš da me je precej skupaj), medtem ko mi Tracer deluje premajhen. Spomnim se tudi da je HOnda dokaj široka oziroma ima širok tank, verjetno zato ker gre spodaj čelada.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.600
344
83
Kras
www.mtl.si
Hvala, bom torej pozoren na vleko iz nizkih. To bi bilo namreč meni top, da lepo kruzaš.
Avtomatik mi je pa zaenkrat no go... Čeprav kolikor sem videl po testih ga vsi enormno hvalijo.