BMW F31

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Crashednburnt je napisal v zadnjem odstavku, kako poslusajo verigo
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jap, to je moj point, da ga itak ni in tako tudi pri BMW verigah ni za delat drame. Tudi ti ki jo majo zamenjano je pač to to, strga se samo v izjemno redkih primerih, pribljižno tako pogosto kot crkne motor ali pa nekaj zelo dragega pri drugi znamki.

Na živce mi gre, ker se stalno ponavlja problem, kar je narobe. Primer: Nekatere znamke ali pa določeni avtomobili so izredno rjaveli na določenih delih in tistih letnikov ni za kupit. Dvajset let pozneje boš in to ne samo za šankom slišal....ti avti pa rjavijo ful ne kupit...ja ne pi*** zdaj ma lahko ta model 100x drugih težav ravno rjavenja pa ne več!
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Torej na vsakem servisu razdrejo pol motorja da vidijo v kakem stanju je ketna? Al kak sledijo stanju verige? Ker brez razdiranja lahko preveriš samo al ketna zaruži al ne. S tem pa ne ugotoviš v kakšnem stanju je.

Ja, imaš napisano, šlo je pa tudi z manjšim posegom in merjenjem dejanskega raztezka. Ne delat doktoratov iz tega, dobri BMW mehaniki bodo vedeli, da je veriga za zamenjat če se boš samo pripeljal na dvorišče, brez da kaj meri ali pa posluša z inštrumentom, ker so jih zamenjali nekateri več 100.

Kot sem napisal, če bi bilo tako kritično bi nemški bili skoraj zastonj pa nikakor niso, ker so bili vpoklicani in menjali verige. V primeru da bi BMW res ugodno "šenkal" potrebne dele bi pri nas samo te N47 motorje imeli dealerji, ker bi se jih nemci želeli na veliko znebiti, pri nas pa bi se ugodno menjala veriga. Tudi N47 motor se da izredno ugodno dobiti, kar ne bi bilo možno če bi pogosto riknili zaradi ketne. Kaj je že tisti motor za Touarega, ki je bil vreden svoje teže v zlatu če si ga sploh dobil?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.276
4.104
113
Sem gledal na Autodoc in so set ketne za te motorje od 60 do 100 eur.

Kje hudiča se nabere še pol 500 eur zraven za popravilo
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kosov kolikor vem je bilo za 300-400€, komplet menjava ipd pa cca. 700-1000€.

Vmes so bli veliko cenejši deli, potem so podražili ene 2x, zdaj ne vem že ene 2 leti cen aktualnih.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Samo res, dramatizirate, daš 1000 in kupiš verigo, če pa vtrga vse pa kupiš drug motor? Kje šteka? 25 imate za avto, 3jke za drug motor pa ni več? :evil:
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Pri motorjih s 177KM je potrebno se odmicno menjat, saj je glavni razlog zjebanja verige mislim da zobnik na koncu, ki pa je privarjen na odmicno. Pri 184KM verzijah je zobnik privijacen in se samo tega zamenja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Kje hudiča se nabere še pol 500 eur zraven za popravilo

Tam kjer maš menjalnik zunaj in pol motorja zgoraj in spodaj raztavljenega, da menjaš.

Malecky če te dober BMW mehanik sliši ko na dvorišče pripelješ si že hudo pozn za menjavo btw.
isto je tisto poslušanje. Ko čakaš na to da se čuje ruženje je že ketna gotova in je že nevarno, da preskoči.
Kak ketna zaruži pri hladnem zagonu je čas za menjavo. Če pa ruži tudi par sekund po zagonu hodiš pa že po huuuuuuuudo tankem ledu.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jah po mojih izkušnjah ne... Schumi, Molk, Kokalj...

Na enem mojem bivšem se je slišala ketna za moje pojme preveč že kake 30kkm nazaj in več kot 1.5 leta, pa se še vedno vozi okoli s prvo ketno in cca. 250kkm. Fora je, da se pri N47 itak vedno sliši veriga in to ne malo ko stojiš zunaj ob avtu. Ko menjajo verigo so kakšni primerki izredno tihi v začetku potem pa začnejo zelo hitro rožljat, vendar ni bojazni za okvaro. Avti so meli 150-200kkm v slo uvoženi, itak da so lastniki samo dali Kokalju 800€ pa je bil mir.

To se mi sliši kot da opisuješ VW primer, ker tam je pa res bilo prepozno je bilo res redko s kakim opozorilom, ker se "nikoli" ne strga, ampak preskoči.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
pa fiat, opel, ford , mercedez.... Ko zaruži ob zagonu je gotova. Nima veze keri avto je. Samo še izzivaš kdaj bo prišla matilda motor pogledat.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.741
15.795
113
Ja pa madonamatr, saj jermen lahko prav tako preskoči ali pa se strga :evil:
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.741
15.795
113
Ja znotraj predpisanega intervala seveda da (načeloma) ne samo kaj, ko je pa pri nas tako veliko vozil z nazaj prevrtenimi km in potem lahko samo še ugibaš pri čem si (oz. tipaš, jermen namreč). Tako ali tako pa je bil predhoden post bolj šala kot ne ;)
 

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
168
10
18
vomedo - avto je star malce več kot eno leto (natančneje 2 leti in 3 mesece) pa je volan kot nov kljub prstanu na roki. Res pa ga ne držim tam spodaj ampak bolj držim po sistemu ure 10-3 oz.9-3. Tudi M =P
Kako lahko držiš volan 10-3? Kaj pa ko kruzaš? Jaz ga majkemi držim 8-16, ali pa 6,7-z drugo pa ne vem, maham po avtu :p
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.741
15.795
113
Kako lahko držiš volan 10-3? Kaj pa ko kruzaš? Jaz ga majkemi držim 8-16, ali pa 6,7-z drugo pa ne vem, maham po avtu :p

Ok, cruisin' mode ma druge pozicije ja, običajno je leva nekje 7-8 oz. tam naokoli, striktno se pa izogibam pozicije leva na 12, sem pač premalo žešći za kaj takšnega pa tudi samo manevriranje je s tem načinom dokaj slabo, ti roka lahko prehitro zrdsne z volana pri večjem/večih obratih, desna pa počiva na menjalni ročici (avtomatskega , lol) menjalnika. Stara navada - železna srajca =P
 
  • Všeč mi je
Reactions: vomedo

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Veliki servis z menjavo jermenov je pametno opravit takoj po nakupu rabljenega. Ne verjamem nikomur nic.
Se strinjam z eno izjemo.
Sam recimo verjamem, če je zadeva v sistemu proizvajalca (torej ne poštempljana servisna knjiga :)) zavedena kot zamenjana in potem ne bi menjal.
Seveda pa zraven preveriš še stanje pomožnega jermena in običajno lahko sklepaš ali je bilo dejansko zamenjano ali ne.