BMW F31

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Ja pa saj je vsakomur, ki malce spremlja avtomobilistično sceno in ima vsaj približno realen pogled jasno, da je cca. po letu 2005 vsem znamkam zaradi kriznega in splošnega varčevanja ter ostalih zadev začela drastično padati kvaliteta izdelanih vozil. To pa se seveda mora nekje poznati in tu nima veze ali gre za bolj premium znamko ali pa ne. Meni pa bolj kot to šteje kako se pelješ z avtom, ko vse dela tako kot mora in to je pa tudi point a ne? :cheer:
Totally agreed, jaz tudi vozim avte, v katerih se dobro počutim, pa čeprav niso pri vrhu zanesljivosti.
Ampak če si prvi lastnik avta za 60 ali 75 k €, pa ti odpove motor, potem nekako verjetno nimaš več zaupanja v blagovno znamko.
Vsaj jaz avto ponavadi prodam v kratkem roku po tistem, ko me prvič pusti na cesti, pa da ni ravno banalnost.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.799
113
Ampak če si prvi lastnik avta za 60 ali 75 k €, pa ti odpove motor, potem nekako verjetno nimaš več zaupanja v blagovno znamko.

Res je bolj grenak prikus zraven ampak napaka v materialu se lahko zgodi pri tanajtadražjem avtu sploh in sama znamka oz. izdelava lahko da sploh tu nima nobene veze. Višina cene novega vozila namreč še ne garantira kvalitete oz. ne določa višine kvalitete vozila v obliki "to je vse trotlzihr". Če ti pri avtu za 60/90/120+k € odpove motor jaz to zamerim dotičnemu vozilu in ne znamki nasploh, res pa je tole s ketnami pri 2.0 bmw dizlih malce drugalna zadeva, ker je bilo pa teh primerov le "malo" preveč.

Vsaj jaz avto ponavadi prodam v kratkem roku po tistem, ko me prvič pusti na cesti, pa da ni ravno banalnost.

Se pridružujem mnenju ampak kot že omenjeno, jaz to zamerim dotičnemu avtomobilu in v kolikor bi se kaj takšnega zgodilo meni, bi najverjeje spet kupil tak avto ter računal oz. upal - v kolikor bi šlo za sceno s ketno), da se napaka ne ponovi.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.147
356
83
Goriska
Konkretna primera sta celo 2014 letnik, mislim da modelno leto celo 2015.
Bratu je motor poslušnost odpovedal pri 31k km prevoženih (avto je bil star leto in pol), frendu pa letos, ravno po izteku 4-ih let, prevoženih 112 k km.
S tem, da ima brat doma še en avto s tem motorjem, zaenkrat (tok-tok) še vse OK, upam da ga bo letos prej prodal preden gre še ta motor v nič.

To ima še N47 motor potem in ne B47...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.799
113
To ima še N47 motor potem in ne B47...

Ravno tole sem prejle študiral, samo me je zmedel s tistim "letnik 2014, modelno leto 2015", verjetno je mislil ravno obratno - da je model prefacelift, torej izdelava 2014, na cesto pa postavljen v letu 2015 in če je temu tako, gre v tem primeru še za "star" motor.

B47 se je pa vgrajevalo od nekje sredine 2015 dalje ali kako že?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Totally agreed, jaz tudi vozim avte, v katerih se dobro počutim, pa čeprav niso pri vrhu zanesljivosti.
Ampak če si prvi lastnik avta za 60 ali 75 k €, pa ti odpove motor, potem nekako verjetno nimaš več zaupanja v blagovno znamko.
Vsaj jaz avto ponavadi prodam v kratkem roku po tistem, ko me prvič pusti na cesti, pa da ni ravno banalnost.

In kaj potem kupiš? VAG? Jaz za 10 let lastništva večih avtomobilov nisem zmetal toliko kot je šlo v Tiguana na dvorišču v dveh letih.

Toliko konkretnih napak je imel malokateri proizvajalec v zadnjih 10 letih. Pišete pa kot, da BMW rikne vsaki drugi, malo poglej koliko cifer je N47 motorja na cesti pa v kakšnem stanju so avtomobili ko pridejo v Slo. Molk je imel za 200kkm previto trojko pa je bil lastnik načeloma zadovoljen, ga ni pustil na cesti, samo ob vsakem servisu je bilo še kaj potrebno zamenjat...ja seveda je bilo treba, ker je osmoljenec kupil avto na 200k podlage.

Briga me vsakmu svoje, saj jaz tudi raje kupim pokvarljiv avto na zadku tehle tabel zanesljivosti, kot pa super duper zanesljivo Kio v garanciji.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Si lastm slabe pol leta f31 z 2.0d motorjem, avtomatik. Ob nakupu sem dal zamenjati ketno in olje v menjalniku. Zaenkrat brez pripomb, mogoce je malo premalo filinga na volanu kot pri vseh novejsih avtih z elektricnim volanom, ampak filing kako lepo se pa avto pelje je pa super. Zadnji pogon je se zmer zame fantasticen.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Si lastm slabe pol leta f31 z 2.0d motorjem, avtomatik. Ob nakupu sem dal zamenjati ketno in olje v menjalniku. Zaenkrat brez pripomb, mogoce je malo premalo filinga na volanu kot pri vseh novejsih avtih z elektricnim volanom, ampak filing kako lepo se pa avto pelje je pa super. Zadnji pogon je se zmer zame fantasticen.

S tem nisi nič napisal, letnik oz. različica motorja pri B47 je že nisi menjal. :p Električni volan je pa pač treba facelift in je zelo dober. Prejšnjega pa pač ne smeš primerjat z boljšim starejšim BMWjem, je pa še vedno 90% kišt na trgu slabših. :p
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Upam, da so to res dokončno rešili, ker poznam dva primera, da sta kupila novega BMWja, pri obeh je šel motor.
Pa pri obeh že 190 konjski dizel.

Konkretna primera sta celo 2014 letnik, mislim da modelno leto celo 2015.
Bratu je motor poslušnost odpovedal pri 31k km prevoženih (avto je bil star leto in pol), frendu pa letos, ravno po izteku 4-ih let, prevoženih 112 k km.
S tem, da ima brat doma še en avto s tem motorjem, zaenkrat (tok-tok) še vse OK, upam da ga bo letos prej prodal preden gre še ta motor v nič.

Tole je šolski primer forumskega natolcevanja (se navezuje na podatke iz prejšnjega posta), ki ga je veliko povsod, seveda tudi na BMWSLO (kjer so mojstri ocenili vzdržljivost motorja na podlagi skic že preden je bil motor predan v uporabo). Noben od teh dveh motorjev ni 190 konjski, ker gre za avte pred faceliftom in torej z motorji N47. Motorji N47 so VSI problematični kar se tiče verige, od prvega, do zadnjega letnika. Med njimi je sicer nekaj razlik, ampak problem je pri vseh (prejšnji mesec smo menjali 2014 N47 motor s prevoženimi 110.000 km, pri katerem je odtrgalo verigo). Nasprotno pri novejšem motorju B47 (v seriji F30/F31 se je pojavil pri facelitfu, torej junij 2015 / modelno leto 2016) zaenkrat ni težav (po podatkih s treh pooblaščenih servisov), avti imajo tudi že preko 200.000 km, ampak so še vedno preveč novi, da bi lahko z gotovostjo trdili, da težav ne bo.

@OP: Še malo podatkov z moje strani, ker si ravno lastim F31 LCI. Vsekakor svetujem, da gledaš za LCI modeli, že zaradi omenjene zadeve z motorji. Poleg tega so tudi druge izboljšave - podvozje (pettočkovno vpetje amortizerjev namesto tritočkovno, novejša izvedba servovolana ...), novejši avtomatski menjalnik (vsekakor svetujem avtomatski menjalnik na tem vozilu, ker gre ZF 8HP, ki je na trgu že 10 let in je preverjeno vzdržljiv) in boljša/bolj dodelana notranjost. xDrive (v kolikor ga ne potrebuješ) odsvetujem, ker je dokaj zahtevna (gume) in pokvarljiva stvar. Zelo lepo delujejo adaptivne LED luči, HUD in pa radarski tempomat (no, slednji je mogoče malenkost boljši v Audiju A4 - več nastavitev). Sam imam adaptivno M podvozje, ki je v normalnem načinu dokaj udobno, je pa res, da imam 16" gume. Me pa moti, da je avto zaradi M adaptivnega vzmetenja 1 centimeter nižji, dodatno pa je nižji za 1 centimeter še zaradi sport line opreme ... to je ena izmed večjih slabosti v mojem pogledu, seveda. Druga stvar ki je malo smešna je pa zvok motorja v prostem teku - marsikje boš prebral, da je B47 tišji kot N47, kar preprosto ni res, razlike ni. VAG-ov 2.0 TDI je precej tišji in manj strese ob vžigu ... no med vožnjo ni težav, ker je avto dobro zvočno izoliran in motorja praktično ne slišiš (ob umirjeni vožnji seveda). To bi bilo to na hitro ... če te kaj zanima, pa vprašaj. :)
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.222
1.366
113
Premisljujem.. ce ne znajo naresf bmwja s ketno, ki bi drzala, zakaj ne dajo noto jermna pa basta?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
BMW je prepričan, da je ketna bolj vzdržljiva kot zobati jermen. In to kljub vsem dokazom, da to ne vedo napraviti tako kot so prepričani. Pa še marsikaj je tko v avtomobilski industriji. včasih so vprašanju centi. Za 2 centa po kom. bi recimo nek del trajal 2 x dlje pa se raje odločijo vgraditi del, ki potem najeda živce lastnikom vozil, servisom in konec koncev tudi sami tovarni, ker mora plačati popravilo v garanciji, kjer potem so potem stroški par sto evrov namesto dva centa. Ampak zdaj razumi to logiko.....
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Miikech: Če bi bolje bral bi videl, da so težave odpravljene. Kar je pri B47 še narobe je vse v spektru še vedno vrhunskega dizla po zanesljivosti. Kot zgoraj omenjeno je res naslabša stran zvok, ker se proti konkurenci sliši pokvarjen vsaj zunaj oz. z odprto haubo.

Ketna je absolutno bolj vzdržljiva ima pa določene prednosti in slabosti kot vsak mehanski del. Kdo je kriv za to? KUPCI! Zakaj? Zato, ker ko si pred letom 2010 kupoval dizla si slišal komentar, sej ma verigo (češ da boš privarčeval na velikem servisu neke bajne zneske). Pri menjavi jermenov so delali neumnosti in se je tudi širil slab glas, sem prodal en rabljen motor mehaniku, ki je pač vgradil nov del z napako al kaj je že blo.

Kaj je še razlog za probleme z verigo? Poglej jo, pri BMWju je taka kot pri enem otroškem kolesu, zakaj? Zaradi emisij, ker kot tak del zapravlja majhen % energije za svoje delovanje. Pri VW pa je veriga konkretna, zgleda enako močna, kot bi si mislil, da poganja kak delovni stroj težave pa podobne, ker tam pa preskoči oz. zataji šponar pri katerem so varčevali promile centa. Posledice enake kot pri BMW, samo teh motorjev je bilo manj na cesti kot N47 od BMW.

Podobno je z AdBlue. Za normalno delovanje bi jo moral dolivat na kake 5-10kkm odvisno od velikosti tanka. BMW 3l motorji v USA pač pijejo adblue kjer ga že majo zaradi emisij verjetno California, konkurenčen VAG pa si rabil Adblue naliti na vsak servis malo, kar pomeni, da ni na cesti deloval tako kot mora, kupcem je bilo pa fino češ glej te bebce, jaz ne bi nikoli kupil, avta, ki mu je nekaj treba redno dolivat (začetni 2.0 CR TDI lol).

Mene je pri BMW problemih najbol bolelo to, da so komplete za menjavo verige prodajali in še konkretno dvigovali cene! V štartu je bil dobrih 250€, potem pa vedno več, tudi če se niso deli dodajali. Te dele bi morali šenkavat, ker so zaje** pri podizvajalcu oz. že pri načrtovanju v Avstriji.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.222
1.366
113
Naj bi popravili ja, pa je vzorec teh avtomobilov se premlad, kot so ze nekateri napisali. So ze vec krat popravili.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Tole je šolski primer forumskega natolcevanja (se navezuje na podatke iz prejšnjega posta), ki ga je veliko povsod, seveda tudi na BMWSLO (kjer so mojstri ocenili vzdržljivost motorja na podlagi skic že preden je bil motor predan v uporabo). Noben od teh dveh motorjev ni 190 konjski, ker gre za avte pred faceliftom in torej z motorji N47.
Od brata avto je letnik 2015, motor je novi, torej 140 kW /191 KM, avto pa F11 520xd.
(Nikjer nisem napisal, da vozi F31, tudi nikjer nisem napisal, da je preskočila ketna.)
Dejstvo pa je, da so mu menjali motor, sprva so mislili menjat samo turbino, nato je bilo potrebno celoten motor.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.147
356
83
Goriska
Od brata avto je letnik 2015, motor je novi, torej 140 kW /191 KM, avto pa F11 520xd.
(Nikjer nisem napisal, da vozi F31, tudi nikjer nisem napisal, da je preskočila ketna.)
Dejstvo pa je, da so mu menjali motor, sprva so mislili menjat samo turbino, nato je bilo potrebno celoten motor.

Zaradi cesa so mu menjali motor?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
In kaj potem kupiš? VAG? Jaz za 10 let lastništva večih avtomobilov nisem zmetal toliko kot je šlo v Tiguana na dvorišču v dveh letih.
Ti in Tiguan tvojega starega, sem ti že enkrat napisal, pa ti bom še enkrat: privlečeš si dol eno rabljeno jajco, za katero niti ne veš kaj vse je 1. lastnik delal z njo in zakaj jo je prodal, potem se pa žališ ko gre vse narobe.
Kot bi šel h k.urbici, pa zahteval denar nazaj, ker ni več devica.

Če bi kupil nov avto, bi ga ob prvi napaki odpeljal nazaj v salon, pa naj takoj uredijo kot je treba.
Pri za Nemca odsluženem avtu z (ne)znano zgodovino se ti pa potem dogajajo take zgodbice za lahko noč.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tak VAG kultnež, da nič ne poznaš serijskih težav teh krip? Aja...kult je kult, ve se, samo si zatiska oči kot Tesla kul....bruh.

Kaj rabljen dekawc je kuj za v smeti alkaj? To razpade pač če si drugi lastnik in imaš realnih 80kkm? :p To je stari kar sam kupil, jaz mu te kripe nisem privoščil. Kupim 10 avtov brez servisne zgodovine pa ne bodo take kripe kot je ta fauve, ko bi bil vsaj soliden kadar deluje.

Največja sramota za fabrko ste taki verniki kot ti, zanimivo, da poznam takih največ ravno VAGovcev lol. Kakšne frustracije to moraš predelovat, da maš trdega na avtomobilski koncern fak... kur*** pa sodeč po postih kar sam potrebuješ. :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: PHOBiA

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Od brata avto je letnik 2015, motor je novi, torej 140 kW /191 KM, avto pa F11 520xd.
(Nikjer nisem napisal, da vozi F31, tudi nikjer nisem napisal, da je preskočila ketna.)
Dejstvo pa je, da so mu menjali motor, sprva so mislili menjat samo turbino, nato je bilo potrebno celoten motor.


No se opravičujem, ampak tega v originalnem postu nisi omenil, tukaj pa teče debata o F31.

Zakaj so mu pa menjali motor?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Tak VAG kultnež, da nič ne poznaš serijskih težav teh krip? Aja...kult je kult, ve se, samo si zatiska oči kot Tesla kul....bruh.

Kaj rabljen dekawc je kuj za v smeti alkaj? To razpade pač če si drugi lastnik in imaš realnih 80kkm? :p To je stari kar sam kupil, jaz mu te kripe nisem privoščil. Kupim 10 avtov brez servisne zgodovine pa ne bodo take kripe kot je ta fauve, ko bi bil vsaj soliden kadar deluje.

Največja sramota za fabrko ste taki verniki kot ti, zanimivo, da poznam takih največ ravno VAGovcev lol. Kakšne frustracije to moraš predelovat, da maš trdega na avtomobilski koncern fak... kur*** pa sodeč po postih kar sam potrebuješ. :p
Jaz nisem nič VAG vernež, ampak če kupiš nekaj rabljenega izven garancije, se potem očitno težko komurkoli pritožiš, če se naserj... z nakupom.
Zato pa je nov avto 35k €, 3 leta star pa samo še 15 k, nimaš potem kaj jamrat, malo denarja, malo muzike.
Itak ne veš zakaj ga je prodajalec prodajal, mogoče ravno zato, ker je imel sam toliko problemov z njim?
Sem kupil pred leti tudi sam nekaj rabljenega iz VAG koncerna, pa sem ga po težavah raje prodal oz. dal v račun za nov avto.

Pa naj te moj nick ne zavede (pač pomanjkanje domišljije pri prvem vpisu v forum), pred hišo je med drugim tudi Honda.
 
Nazadnje urejeno:

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
No se opravičujem, ampak tega v originalnem postu nisi omenil, tukaj pa teče debata o F31.

Zakaj so mu pa menjali motor?
Opravičilo sprejeto. Najprej so mislili, da je samo nekaj narobe s turbino, potem so razkopali cel motor in ga nato v celoti menjali.
To je vse kar mi je brat znal povedat. Bil je pa mislim da skoraj dva meseca brez avta.