Miikech: Če bi bolje bral bi videl, da so težave odpravljene. Kar je pri B47 še narobe je vse v spektru še vedno vrhunskega dizla po zanesljivosti. Kot zgoraj omenjeno je res naslabša stran zvok, ker se proti konkurenci sliši pokvarjen vsaj zunaj oz. z odprto haubo.
Ketna je absolutno bolj vzdržljiva ima pa določene prednosti in slabosti kot vsak mehanski del. Kdo je kriv za to? KUPCI! Zakaj? Zato, ker ko si pred letom 2010 kupoval dizla si slišal komentar, sej ma verigo (češ da boš privarčeval na velikem servisu neke bajne zneske). Pri menjavi jermenov so delali neumnosti in se je tudi širil slab glas, sem prodal en rabljen motor mehaniku, ki je pač vgradil nov del z napako al kaj je že blo.
Kaj je še razlog za probleme z verigo? Poglej jo, pri BMWju je taka kot pri enem otroškem kolesu, zakaj? Zaradi emisij, ker kot tak del zapravlja majhen % energije za svoje delovanje. Pri VW pa je veriga konkretna, zgleda enako močna, kot bi si mislil, da poganja kak delovni stroj težave pa podobne, ker tam pa preskoči oz. zataji šponar pri katerem so varčevali promile centa. Posledice enake kot pri BMW, samo teh motorjev je bilo manj na cesti kot N47 od BMW.
Podobno je z AdBlue. Za normalno delovanje bi jo moral dolivat na kake 5-10kkm odvisno od velikosti tanka. BMW 3l motorji v USA pač pijejo adblue kjer ga že majo zaradi emisij verjetno California, konkurenčen VAG pa si rabil Adblue naliti na vsak servis malo, kar pomeni, da ni na cesti deloval tako kot mora, kupcem je bilo pa fino češ glej te bebce, jaz ne bi nikoli kupil, avta, ki mu je nekaj treba redno dolivat (začetni 2.0 CR TDI lol).
Mene je pri BMW problemih najbol bolelo to, da so komplete za menjavo verige prodajali in še konkretno dvigovali cene! V štartu je bil dobrih 250€, potem pa vedno več, tudi če se niso deli dodajali. Te dele bi morali šenkavat, ker so zaje** pri podizvajalcu oz. že pri načrtovanju v Avstriji.