Kaj pa če bi namazal s premazom, nato pa ibercug? Vem da se ibercug daje na frišen beton, toda ko prime ga tudi težko uničiš. Za začasno rešitev bi bilo OK, pa še glede padca in vrat nebi bilo problema.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kako mislis pa pred vhodom v garazo narest....tam je najvec razpok...si ne predstavljam tako kot vsi pravjo dvignit z par cm betona...
prvo se ti vrata na vn odpirajo...drugo bos mogel pa se nivelirat zarad vrat...se prav se ti bo voda iz pol dvorisca zlivala v garazo..
razen ce bajto za debelino novega betona dvignes
Hvala, za tole si dobil zvezdice. Da imam probleme s povrsino vem jaz sam brez softija. Problem je, ker vsi omenjajo (kot edino resno opcijo) le komplet menjavo betona. Za kar pa trenutno pac nimam denarja. Jaz bi rad enostavno prelil obstojece plosce z neko maso, ki bi imela veliko tlacno trdnost. Tanjsi ko je sloj, bolj mi je vsec. Podloga je trdna sama po sebi. Dvorisca nikoli nisem solil, ne vem pa kaj je pocel prejsnji lastnik.Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
ksz...
Sami znanstveniki... Edini uporaben nasvet je dal Softi; ti nimaš težav s podlago, ampak s "prešvoh" betonom na površini. To je najbrž zaradi že v osnovi neustreznega betona - premajhna tlačna trdnost, umazane frakcije, neustrezna vgradnja, nikakva nega, etc...
1) Kakršenkoli beton pod 15 cm debeline je stran vržen denar in čas.
2) Ne dajaj nikakršnih iberzugov, zaključnih slojev ali kakršnihkoli žavb.
3) Beton brez armature ni beton, ampak podložni beton.
4) "Marka" betona niti ni tako bistvena, ker je vsak na betonarni kupljen črpni beton zadostne marke. Mimogrede; "marka 30" ima pri normalnih gradbincih oznako C25/30.
5) Bolj važno je, da je tvoj beton odporen na izmenično mokro in vlažno ter na zmrzovanje in tajanje ob prisotnosti soli. To pomeni, da naročiš beton, ki ima v izjavo o lastnostih zajete stopnje izpostavljenosti XC3 in XF4.
6) Ne, takega betona ne boš zmešal doma, rabiš dodatek hiperplastifikatorja (da lahko daš dovolj malo vode za zahtevano tlačno trdnost, saj z večanjem količine vode "marka" pada) in aeranta (za cca 6-8% zračnih por, ki dajo odpornost na sol in zmrzovanje). Tudi če ti kdo odstopi kak deci te kemije, raje ne poskušaj.
7) Tak beton je treba znat vgradit, če ni dovolj zvibriran bo segregiran in se bo spet krušil, če je preveč, bodo padle pore in ga bo sol požrla...
8) Zunanjih betonov se NE zapiuca ali gladi, površina se metliči. Poglej kak robni venec (pločnik) na mostovih, pa ti bo jasno.
9) Če po vgradnji betona ne boš dovolj negoval, si si z usrano roko rit obrisal. Pokrij s filcem/deko/čemerkoli in naj bo 14 dni konstantno mokro.
10) Če voziš z viličarjem, NIKAKOR NE DAJAJ ASFALTA. Verjemi na besedo, da ne boš na denarnico čez par let. Teoretično (roko na srce, tudi praktično) je sicer možno narediti ustrezen asfalt, ampak ne bo nič cenejši od betona, pa še v SLO ga ni več junaka, ki ti bo to kvalitetno naredil. Neglede na samohvale.
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
ksz...
Sami znanstveniki... Edini uporaben nasvet je dal Softi; ti nimaš težav s podlago, ampak s "prešvoh" betonom na površini. To je najbrž zaradi že v osnovi neustreznega betona - premajhna tlačna trdnost, umazane frakcije, neustrezna vgradnja, nikakva nega, etc...
1) Kakršenkoli beton pod 15 cm debeline je stran vržen denar in čas.
2) Ne dajaj nikakršnih iberzugov, zaključnih slojev ali kakršnihkoli žavb.
3) Beton brez armature ni beton, ampak podložni beton.
4) "Marka" betona niti ni tako bistvena, ker je vsak na betonarni kupljen črpni beton zadostne marke. Mimogrede; "marka 30" ima pri normalnih gradbincih oznako C25/30.
5) Bolj važno je, da je tvoj beton odporen na izmenično mokro in vlažno ter na zmrzovanje in tajanje ob prisotnosti soli. To pomeni, da naročiš beton, ki ima v izjavo o lastnostih zajete stopnje izpostavljenosti XC3 in XF4.
6) Ne, takega betona ne boš zmešal doma, rabiš dodatek hiperplastifikatorja (da lahko daš dovolj malo vode za zahtevano tlačno trdnost, saj z večanjem količine vode "marka" pada) in aeranta (za cca 6-8% zračnih por, ki dajo odpornost na sol in zmrzovanje). Tudi če ti kdo odstopi kak deci te kemije, raje ne poskušaj.
7) Tak beton je treba znat vgradit, če ni dovolj zvibriran bo segregiran in se bo spet krušil, če je preveč, bodo padle pore in ga bo sol požrla...
8) Zunanjih betonov se NE zapiuca ali gladi, površina se metliči. Poglej kak robni venec (pločnik) na mostovih, pa ti bo jasno.
9) Če po vgradnji betona ne boš dovolj negoval, si si z usrano roko rit obrisal. Pokrij s filcem/deko/čemerkoli in naj bo 14 dni konstantno mokro.
10) Če voziš z viličarjem, NIKAKOR NE DAJAJ ASFALTA. Verjemi na besedo, da ne boš na denarnico čez par let. Teoretično (roko na srce, tudi praktično) je sicer možno narediti ustrezen asfalt, ampak ne bo nič cenejši od betona, pa še v SLO ga ni več junaka, ki ti bo to kvalitetno naredil. Neglede na samohvale.
NeCitat:
Uporabnik Demz pravi: