beton na dvoriscu

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.991
6.216
113
blizu močvirne prestolnice
Kaj pa če bi namazal s premazom, nato pa ibercug? Vem da se ibercug daje na frišen beton, toda ko prime ga tudi težko uničiš. Za začasno rešitev bi bilo OK, pa še glede padca in vrat nebi bilo problema.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.133
96
48
ksz...
Sami znanstveniki... Edini uporaben nasvet je dal Softi; ti nimaš težav s podlago, ampak s "prešvoh" betonom na površini. To je najbrž zaradi že v osnovi neustreznega betona - premajhna tlačna trdnost, umazane frakcije, neustrezna vgradnja, nikakva nega, etc...
1) Kakršenkoli beton pod 15 cm debeline je stran vržen denar in čas.
2) Ne dajaj nikakršnih iberzugov, zaključnih slojev ali kakršnihkoli žavb.
3) Beton brez armature ni beton, ampak podložni beton.
4) "Marka" betona niti ni tako bistvena, ker je vsak na betonarni kupljen črpni beton zadostne marke. Mimogrede; "marka 30" ima pri normalnih gradbincih oznako C25/30.
5) Bolj važno je, da je tvoj beton odporen na izmenično mokro in vlažno ter na zmrzovanje in tajanje ob prisotnosti soli. To pomeni, da naročiš beton, ki ima v izjavo o lastnostih zajete stopnje izpostavljenosti XC3 in XF4.
6) Ne, takega betona ne boš zmešal doma, rabiš dodatek hiperplastifikatorja (da lahko daš dovolj malo vode za zahtevano tlačno trdnost, saj z večanjem količine vode "marka" pada) in aeranta (za cca 6-8% zračnih por, ki dajo odpornost na sol in zmrzovanje). Tudi če ti kdo odstopi kak deci te kemije, raje ne poskušaj.
7) Tak beton je treba znat vgradit, če ni dovolj zvibriran bo segregiran in se bo spet krušil, če je preveč, bodo padle pore in ga bo sol požrla...
8) Zunanjih betonov se NE zapiuca ali gladi, površina se metliči. Poglej kak robni venec (pločnik) na mostovih, pa ti bo jasno.
9) Če po vgradnji betona ne boš dovolj negoval, si si z usrano roko rit obrisal. Pokrij s filcem/deko/čemerkoli in naj bo 14 dni konstantno mokro.
10) Če voziš z viličarjem, NIKAKOR NE DAJAJ ASFALTA. Verjemi na besedo, da ne boš na denarnico čez par let. Teoretično (roko na srce, tudi praktično) je sicer možno narediti ustrezen asfalt, ampak ne bo nič cenejši od betona, pa še v SLO ga ni več junaka, ki ti bo to kvalitetno naredil. Neglede na samohvale.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.133
96
48
Pa še to:
""Steklena mikroarmatura" so dejansklo 12mm dolga polipropilenska vlakna, ki imajo to funkcijo, da nase vežejo vodo, ki jo potem počasi sproščajo in tako preprečujejo, da bi se beton prehitro izsušil in tako "prežgal". Tako zmanjšajo možnost nastanka razpok zaradi krčenja betona.
Nimajo pa nikaršne vloge armature v smislu prevzema obremenitev. Temu je namenjena kovinska armatura.
In v beton se NIKOLI ne daje apna, tudi če je kak penzionisani polir to kdaj počel.

Kvaliteten beton, prava vgradnja, ustrezna nega. Pika, amen.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.339
7.398
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kako mislis pa pred vhodom v garazo narest....tam je najvec razpok...si ne predstavljam tako kot vsi pravjo dvignit z par cm betona...

prvo se ti vrata na vn odpirajo...drugo bos mogel pa se nivelirat zarad vrat...se prav se ti bo voda iz pol dvorisca zlivala v garazo..

razen ce bajto za debelino novega betona dvignes
smile-1.gif

Vidis ko pises na pamet. Pred garazo je beton cisto ok. kar si ti videl so razpoke nekega estriha, ki ga je prejsnji lastnik uporabil da bi lepse izgledalo. Najvecji problem je na sredini kjer vilicarja obracam. In ne lomijo se mi betonske plate. To je vse ok. problem imam s povrsino betona, ki se krusi in posledicno ni gladka. In pol mam probleme z vilicarjem.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.339
7.398
113
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
ksz...
Sami znanstveniki... Edini uporaben nasvet je dal Softi; ti nimaš težav s podlago, ampak s "prešvoh" betonom na površini. To je najbrž zaradi že v osnovi neustreznega betona - premajhna tlačna trdnost, umazane frakcije, neustrezna vgradnja, nikakva nega, etc...
1) Kakršenkoli beton pod 15 cm debeline je stran vržen denar in čas.
2) Ne dajaj nikakršnih iberzugov, zaključnih slojev ali kakršnihkoli žavb.
3) Beton brez armature ni beton, ampak podložni beton.
4) "Marka" betona niti ni tako bistvena, ker je vsak na betonarni kupljen črpni beton zadostne marke. Mimogrede; "marka 30" ima pri normalnih gradbincih oznako C25/30.
5) Bolj važno je, da je tvoj beton odporen na izmenično mokro in vlažno ter na zmrzovanje in tajanje ob prisotnosti soli. To pomeni, da naročiš beton, ki ima v izjavo o lastnostih zajete stopnje izpostavljenosti XC3 in XF4.
6) Ne, takega betona ne boš zmešal doma, rabiš dodatek hiperplastifikatorja (da lahko daš dovolj malo vode za zahtevano tlačno trdnost, saj z večanjem količine vode "marka" pada) in aeranta (za cca 6-8% zračnih por, ki dajo odpornost na sol in zmrzovanje). Tudi če ti kdo odstopi kak deci te kemije, raje ne poskušaj.
7) Tak beton je treba znat vgradit, če ni dovolj zvibriran bo segregiran in se bo spet krušil, če je preveč, bodo padle pore in ga bo sol požrla...
8) Zunanjih betonov se NE zapiuca ali gladi, površina se metliči. Poglej kak robni venec (pločnik) na mostovih, pa ti bo jasno.
9) Če po vgradnji betona ne boš dovolj negoval, si si z usrano roko rit obrisal. Pokrij s filcem/deko/čemerkoli in naj bo 14 dni konstantno mokro.
10) Če voziš z viličarjem, NIKAKOR NE DAJAJ ASFALTA. Verjemi na besedo, da ne boš na denarnico čez par let. Teoretično (roko na srce, tudi praktično) je sicer možno narediti ustrezen asfalt, ampak ne bo nič cenejši od betona, pa še v SLO ga ni več junaka, ki ti bo to kvalitetno naredil. Neglede na samohvale.
Hvala, za tole si dobil zvezdice. Da imam probleme s povrsino vem jaz sam brez softija. Problem je, ker vsi omenjajo (kot edino resno opcijo) le komplet menjavo betona. Za kar pa trenutno pac nimam denarja. Jaz bi rad enostavno prelil obstojece plosce z neko maso, ki bi imela veliko tlacno trdnost. Tanjsi ko je sloj, bolj mi je vsec. Podloga je trdna sama po sebi. Dvorisca nikoli nisem solil, ne vem pa kaj je pocel prejsnji lastnik.

Razmisljam da bi doma zmesal nekaj mocnega (ne vem pac vec cementa al kaj) in zadevo zagledil. In potem probal. Ce nic drugega bom lastno neumnost dokazal =)

Ker denarja za nov beton oz karkoli drugega ni. Rabim pa gladka tla zaradi vilicarjev. Namrec tudi ko pride plinski bodo rocni se vedno imeli mala in polna kolesa.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.420
5.654
113
Mogoce bo neumna....kaj pa ce po delu kjer obracas vilicar polozis granitogrez?

EDIT: bojo s5 delitacije...sam manjse od obstojecih...pa povrsina bo trsa pac..
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #9334

Saj, glede tiste lopate apna na mešalec smo vsi debelo gledali - ampak pri nas zadeva špila.

Kaže da si profi, zato povej mnenje prosim: glede na to, da apolota muči samo zgornji premaz, ali se da kaj narediti npr. s pomočjo vezurja? Razmišljam tako, ker ravno vezur zelo dobro zapira pore ...
sprasujem se.gif
Pa trd je tudi - npr. če bi ga mešal s kremenčevim peskom in saniral površino v debelini nekaj mm? Da bi bila zadeva malo bolj elastična, pa še dodatek PVA? (polivinil acetat)
 
Nazadnje uredil moderator:

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
tut brez mene se da vse, a ne.

karkol bo tankega bo hudo začasnega. sem sam probal večkrat. recimo štenge je blo treba dolit od 5 do 25 mm. pol se je mojster odločil, da ni treba dolit. v stik ploščati šrafenciger, kladivo, ne macolo..in sem imel 'dolitek' v treh kosih ven v minuti. pa je bilo prej premazano za boljše sprijemanje.
pa na škarpi preverjeno isto.

beton kot beton ni..kako bi se pravilno izrazil..no..ne bo kul. trdnost dobi z armaturo, brez nje ni nič, pa še dolivanje je vprašljivo.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.339
7.398
113
Kot sam razumem teorijo armiranega betona, se armaturo noter daje zaradi nateznih napetosti. Jaz imam tezave s samo trdoto betona, ker se drobi pod kolesi oz pod tezo. In armatura je ze not, jaz morem popravit vrhnji sloj, da bo gladek (da se vilicar lazje vozi). Ker ni nobenih tezav z 10t kamionom. Nic se ne lomi pod njim. problem so trda majhna kolesa vilicarja, ki drobijo vrhnji sloj. In morem popravit vrhnji sloj (ce bo pac slo), ker denarja za komplet menjavo nimam. In rabim podatek kako naj zmesam ta beton (ali pa kupim mesanico) da bom potem zalil nastalo grobo povrsino. Tega je tok malao da mi hruska sploh pripeljala ne bi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.152
6.965
113
pri taščici
Apollo, daj kako sliko te tvoje podlage in povej koliko cm višine si lahko privoščiš (ne glej financ, meter glej).
Dvomim da obstaja kakšna poceni homemade varianta v debelini cm ali dva.
Idealni vodocementni faktor (v/C razmerje vode cementa je bilo včasih 0,40. Vendar če naredis beton po tej receptorji, potem imaš žgance katero boš težko zagladil. Če dodaš vodo, zbijes marko, zato se dodajajo dodatki.
Lahko pa reskiras žakelj cementa, dve sajtrgi peska, vedro vode malo emulzije in poskušaš z ibercugom. Čeprav sem skoraj preprican da bo šel za prvim viličarjem... Ampak dobro, stalo te bo eno malico za material.
 
Nazadnje urejeno:

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.339
7.398
113
Poznam burgerja...hvala vseeno - nimam penezov da bi mi kajndelal...drgac bi ze alkotu narocil naj ven vrze in hrusko naroci... bom probal se malo poigrat in sam poflikat. Fotke pa jutri popoldbe ce bo vreme...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.152
6.965
113
pri taščici
Kontaktiraj francija in naj pride pogledat (je iz LJ) .
Koliko si lahko privoščiš višinsko dodatne plasti ( vrata, jaški... ) ?
Lahko pa ti kar povem da dvomim da boš z betonom rešil v manjši debelini kot 5 cm. Če pa bo opcija, pa zna biti tako drago, kot novogradnja s 15 cm debelo ploščo. Na bencinskih črpalkah so 20 cm debele plošče, metlan beton, dvojna armatura, mozniki v dilatacijah....
Sem pa že marsikje videl asfalt tudi pod viličarjem, verjamem pa da se slabše obnese kot beton. ampak na koncu je treba vzeti nek kompromis in se za nekaj odločiti.
Asflat je pozimi dober in poleti slab, beton pa obratno.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Se popolnoma strinjam in vem, da čudežev ni. Sem pa ob tej temi za hipec pomislil, če je bilo morda kaj novega izumljeno ...
smile-1.gif
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.519
14
38
37
Dolenjska
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
ksz...
Sami znanstveniki... Edini uporaben nasvet je dal Softi; ti nimaš težav s podlago, ampak s "prešvoh" betonom na površini. To je najbrž zaradi že v osnovi neustreznega betona - premajhna tlačna trdnost, umazane frakcije, neustrezna vgradnja, nikakva nega, etc...
1) Kakršenkoli beton pod 15 cm debeline je stran vržen denar in čas.
2) Ne dajaj nikakršnih iberzugov, zaključnih slojev ali kakršnihkoli žavb.
3) Beton brez armature ni beton, ampak podložni beton.
4) "Marka" betona niti ni tako bistvena, ker je vsak na betonarni kupljen črpni beton zadostne marke. Mimogrede; "marka 30" ima pri normalnih gradbincih oznako C25/30.
5) Bolj važno je, da je tvoj beton odporen na izmenično mokro in vlažno ter na zmrzovanje in tajanje ob prisotnosti soli. To pomeni, da naročiš beton, ki ima v izjavo o lastnostih zajete stopnje izpostavljenosti XC3 in XF4.
6) Ne, takega betona ne boš zmešal doma, rabiš dodatek hiperplastifikatorja (da lahko daš dovolj malo vode za zahtevano tlačno trdnost, saj z večanjem količine vode "marka" pada) in aeranta (za cca 6-8% zračnih por, ki dajo odpornost na sol in zmrzovanje). Tudi če ti kdo odstopi kak deci te kemije, raje ne poskušaj.
7) Tak beton je treba znat vgradit, če ni dovolj zvibriran bo segregiran in se bo spet krušil, če je preveč, bodo padle pore in ga bo sol požrla...
8) Zunanjih betonov se NE zapiuca ali gladi, površina se metliči. Poglej kak robni venec (pločnik) na mostovih, pa ti bo jasno.
9) Če po vgradnji betona ne boš dovolj negoval, si si z usrano roko rit obrisal. Pokrij s filcem/deko/čemerkoli in naj bo 14 dni konstantno mokro.
10) Če voziš z viličarjem, NIKAKOR NE DAJAJ ASFALTA. Verjemi na besedo, da ne boš na denarnico čez par let. Teoretično (roko na srce, tudi praktično) je sicer možno narediti ustrezen asfalt, ampak ne bo nič cenejši od betona, pa še v SLO ga ni več junaka, ki ti bo to kvalitetno naredil. Neglede na samohvale.

Tole glede betona na površini za viličarje mi ne da miru že iz ene druge teme
smile-1.gif

Odločil sem se, da bo pod nadstreškom beton, vendar bi rad imel gladkega, sploh pa ne metličenega, kot ga je videti na pločnikih na mostovih... Kako je sedaj s tem? Je vseeno ok če se beton zagladi in vgradi kvarc?
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.643
1.226
113
Celje
Pred razkladno rampo v skladišču smo imeli enako težavo. Viličarji in avti sicer dosti težji pa vseeno. Edina začasna rešitev ki je premostila zimo je bila kovinska plošča. Ne pleh 2mm ampak konkretna plata.

Sedaj je "sanirano"... "Strokovno" vse ven, tampon, beton in čez asfalt. Po lanskem poletju zadeva ne izgleda več najbolje
frown-1.gif
me res zanima kako dolgo bo zdržalo. Ampak tu so res velike obremenitve.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.152
6.965
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Demz pravi:
smile-1.gif
Ne
Niti ne vem če je bilo kaj novega izumljenenega (uporabnega).

Igi:lani ni bilo poletja. Kaj bi se zgodilo predlani? (en teden 40!)
Najbrz pa je običajni asfalt problematičen.
Problem je v tem, da kakšnega specialnega asfalta najbrž ne znamo niti več narediti, se manj pa prav vgraditi. (se običajnega velikokrat ne).
 

Hellreiser

Pripravnik
6. mar 2015
111
0
16
Apollo probaj zmešat samo cement in kremenčevo mivko, pa naredi tanko plast, pa boš imel problem začasno rešen in zelo poceni. Jest mam to v hlevu narejeno, pa se super obnese.
lp