Kup pametnih ljudi je povsod in na koncu ko izprašaš vse pristaneš spet na začetku, ker v bistvu noben nima pojma.
Kupuje se nov avto višjega cenovnega razreda, ki bo imel 2.0 litrski motor z okoli 200KM (+-20). Avto bo večji, dolg okoli 4.9m in težak okoli 1650kg. Bo glavni avto pri hiši, odgovoren za razvoze otrok, prevoz v službo in vse ostale popoldanske vožnje celotne družine, daljše izlete, itd. Kar pomeni, da ima tak avto zelo mešan cikel obratovanja. Čez teden ima več kratkih voženj na dan dolgih od par km do 15km. V popoldnevih in čez vikend pa so vožnje daljše od 15km do xxx km. Čez leto se nabere do 25.000 km.
Vprašanje se glasi ali vzeti bencinski ali dizelski motor oz. ali je odgovor na to vprašanje odvisen tudi od proizvajalca avtomobila, ker ima lahko boljše/slabše bencinske/dizelske motorje?
Izprašal sem precej ljudi in odgovori so obupno različni. Določeni saloni (VAG grupa) močno favorizirajo dizla in ne vidijo težav v veliko kratkih vožnjah. Premium saloni izven VAG grupe (MB, BMW) ne favorizirajo nobenega motorja, prodaja je sicer še vedno na strani dizla, a manj kot pri VAG grupi.
Če vprašam znance je odgovor...dizel. Nekaterim se kvarijo veliko, drugim malo, kao lahko crkne vse na vsakem motorju, ampak dizel porabi hektoliter manj na 100km /sarkazem
Če vprašam "naprednejše" znance, ki radi vozijo hitro, pravijo bencin, ker bo dizel itak crknil zaradi kratkih voženj in ker "nikamor ne gre". Dokazov za okvare nimajo, dober dizel gre enako kot njihov bencinc.
Kaj je sedaj s temi kratkimi vožnjami in dizli? 3/4 Evrope se vozi z dizli, kratke in dolge razdalje vsakodnevno pa dizli nekako delajo, nikakor ne crkuje kar vse po spisku. Imam občutek, da vse kar crkne na dizlu ljudje pripišejo temu, da je motor pač dizel in ima kratke vožnje. Crkne nek senzor, rečejo to je to. Crkne neka druga neumnost, evo to je to..pa nobena nima nobene veze ne s tem, da je to dizel ali ne (ima bencin iste komponente). Ko crkne pa bencincu kaj, je pa "slučaj".
Je moderen dizel dober za tak mešan cikel (čez teden kratke razdalje, vikend daljše) ali še vedno ne? Je važno ali je moderen dizel od VAG grupe, BMW, MB, Japoncev, Francozov,...? Je važno ali je standard verzija turbo dizla ali uporablja Ad Blue? Je bolje vzeti preizkušeno robo VAGa ali kak popolnoma nov dizel (MB).
Ni mi namreč problem vzeti bencinarja, v bistvu bi ga imel veliko raje kot dizla, a žal v določenih konfiguracijah željenega avta ne morem dobiti z željenim bencinskim motorjem in je "dober" dizel edina opcija. Skrbi me pač, da bo zadeva zaradi načina vožnje crkovala preko meja normale in ker bo avto dražji, bodo servisi po garanciji šli v nebo.
Kupuje se nov avto višjega cenovnega razreda, ki bo imel 2.0 litrski motor z okoli 200KM (+-20). Avto bo večji, dolg okoli 4.9m in težak okoli 1650kg. Bo glavni avto pri hiši, odgovoren za razvoze otrok, prevoz v službo in vse ostale popoldanske vožnje celotne družine, daljše izlete, itd. Kar pomeni, da ima tak avto zelo mešan cikel obratovanja. Čez teden ima več kratkih voženj na dan dolgih od par km do 15km. V popoldnevih in čez vikend pa so vožnje daljše od 15km do xxx km. Čez leto se nabere do 25.000 km.
Vprašanje se glasi ali vzeti bencinski ali dizelski motor oz. ali je odgovor na to vprašanje odvisen tudi od proizvajalca avtomobila, ker ima lahko boljše/slabše bencinske/dizelske motorje?
Izprašal sem precej ljudi in odgovori so obupno različni. Določeni saloni (VAG grupa) močno favorizirajo dizla in ne vidijo težav v veliko kratkih vožnjah. Premium saloni izven VAG grupe (MB, BMW) ne favorizirajo nobenega motorja, prodaja je sicer še vedno na strani dizla, a manj kot pri VAG grupi.
Če vprašam znance je odgovor...dizel. Nekaterim se kvarijo veliko, drugim malo, kao lahko crkne vse na vsakem motorju, ampak dizel porabi hektoliter manj na 100km /sarkazem
Če vprašam "naprednejše" znance, ki radi vozijo hitro, pravijo bencin, ker bo dizel itak crknil zaradi kratkih voženj in ker "nikamor ne gre". Dokazov za okvare nimajo, dober dizel gre enako kot njihov bencinc.
Kaj je sedaj s temi kratkimi vožnjami in dizli? 3/4 Evrope se vozi z dizli, kratke in dolge razdalje vsakodnevno pa dizli nekako delajo, nikakor ne crkuje kar vse po spisku. Imam občutek, da vse kar crkne na dizlu ljudje pripišejo temu, da je motor pač dizel in ima kratke vožnje. Crkne nek senzor, rečejo to je to. Crkne neka druga neumnost, evo to je to..pa nobena nima nobene veze ne s tem, da je to dizel ali ne (ima bencin iste komponente). Ko crkne pa bencincu kaj, je pa "slučaj".
Je moderen dizel dober za tak mešan cikel (čez teden kratke razdalje, vikend daljše) ali še vedno ne? Je važno ali je moderen dizel od VAG grupe, BMW, MB, Japoncev, Francozov,...? Je važno ali je standard verzija turbo dizla ali uporablja Ad Blue? Je bolje vzeti preizkušeno robo VAGa ali kak popolnoma nov dizel (MB).
Ni mi namreč problem vzeti bencinarja, v bistvu bi ga imel veliko raje kot dizla, a žal v določenih konfiguracijah željenega avta ne morem dobiti z željenim bencinskim motorjem in je "dober" dizel edina opcija. Skrbi me pač, da bo zadeva zaradi načina vožnje crkovala preko meja normale in ker bo avto dražji, bodo servisi po garanciji šli v nebo.