Vreme je ravno pravo za tole temo. Kako se v zimskih razmerah obnesejo avtomatski in robotizirani menjalniki? Na primer DSG-ji, CVT-ji, eCVT-ji v hibridih. Kakšne so uporabniške izkušnje?
za ročno se strinjam, zelo moteče pozimi. čez leto mi je pa super.Citat:
Uporabnik Denis pravi:
V četrtek pri -12 je na 250 km dolgi poti pri pospeševanju malce "zdrsel", kot bi zdrsela sklopka pri normalnem menjalniku, avto ima EDC dvosklopčni renault menjalnik s skoraj 100 t prevoženimi. Ampak je bil motor (in menjalnik) topel oz. vroč
Drugače pa bolj kot menjalnik je zaskrbljujoča el. ročna zavora, s katero si ne moreš nič pomagat, ko te v snegu nese proti robniku in bi z normalno kulturno retro ročno zavoro lahko avto malce obrnil
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Dual clutch so podobni fail kot dizli in onesnaževanje. Je razlog zakaj jih je v Ameriki tako malo obojih. Klasični avtomatiki pa brez problema v mrazu.
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Pa ker sem že ravno v ZDA, ljudje se pritožujejo nad Powershiftom pri Fordu Focusu. Pač Američani so hecni, po eni strani jih ne moti, da so avtomobili glasni, ker imajo skoraj nič zvočne izolacije, po drugi pa absolutno ne marajo cukanja.
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Kaj pa dvosklopčni menjalniki ala DSG in zima?
Do sedaj ste podali odgovore za klasično avtomatiko, ki na prvi pogled izginja iz ponudbe in pa CVT-je. Ali ima res menjalnik z dvema sklopkama v praksi vse najboljše od klasičnega avtomatika in ročnega menjalnika? Ali to velja tudi za zimo - sneg?