https://www.hella.com/techworld/de/Technik/Klimatisierung/Fuellmenge-Klimaanlage-2114/#
količina/tip plina in olja za posamezno vozilo če komu kaj pomaga
količina/tip plina in olja za posamezno vozilo če komu kaj pomaga
http://www.izs.si/fileadmin/dokumenti/mss/F-Gas.pdfSe moramo pričeti poslavljati od uporabljanih hladiv?
Odgovor ni povsem enoznačen, saj je odvisno ali nekdo deluje na področju hladilništva (Refrigeration) ali
hlajenja/klimatizacije (Air‐Conditioning). Namreč, Uredba št. 517/2014 Evropskega Parlamenta in Sveta o
fluoriranih toplogrednih plinih, med njimi tudi HFC‐jev, skrajšano poimenovana »F‐Gas Uredba«, zahteva
dvoje: 1) prepoved nastopanja na trgu in 2) zmanjševanje uporabe določenih hladiv, pri čemer se prepoved
za primere strojno inštalacijske opreme in sistemov nanaša prednostno na hladilništvo in »manjšo«
klimatizacijsko opremo, kot je to povzeto predstavljeno v tabeli 1. Pri tem predstavlja glavno merilo Potencial
Globalnega Segrevanja (GWP ‐ Global Warming Potential).
olja sta dva, PAG ali PAOMene zanima pri zgornjem linku zakaj da OEM olje... Potem pa še kao BHS kompresor pa Pag/Pao olje... Zakaj 2 različna oz kje je fora?
olja sta dva, PAG ali PAO
en je za el. kompresorje ker je el. neprevoden (hibridi)
ker je olje hidroskopsko (nase veže vlago) so boljša olja in ponavadi OEM olja v KOVINSKI pakungi (ne v plastični)
da se slučajno ne zafrkneš ima pa določena znamka AC naprav dobro rešeno, saj je lonček, ki je na vagicah, določeno ELEKTRONSKO, kaj imaš notri: tako te ne spusti naprej, če vidi, da je olje napačno - da ne uničiš kompresorja z napačnim oljem
se pravi lonček ima "pamet", ki napravi pove, kaj je notri, glede na to, kaj si ti določil, da si vlil vanj
poleg tega vagica na lončku dozira v gramih in ne časovno, kot je to pri cenejših modelih AC polnilnih naprav
problem v SLO poleg lepila leak stop je UMERJANJE naprav, danes je v delavnici avto, ki ima namesto 650g kar 800g plina (!) in je prišlo do okvare sistema
če daš na flašo 998g utež in se ji zlažeš, da si dal 1g manjšo/večjo, je razlika na 12kg jeklenki 1500g, kar pa lahko povzroči napačno doziranje v vozilo in če imaš nek hibrid, ki ima izredno malo plina (300g) že napako v delovanju AC sistema
potem nekateri šparajo in dajo sušilni filter neoriginalen pri servisu AC naprave polnilne, ki sprejme manj vlage vase, interval polnjen pa ostane enak, potem pa smo, kjer smo na sami napravi
Brez zamere... Če avta nisi ravno sam popravljal ali pri fušarju bi ti IMHO moral izvajalec urediti tudi klimo... drugače pa vaakum ti lahko vzpostavi tudi pri minimalnem puščanju... sistem bo "tesen", a boš vseeno izgubljal plin. Zato je verjetno preverba z dušikom ali tlakom boljša.Kako pa je s preverjanjem tesnosti sistema? Po karambolu je bil menjan hladilnik, kondenzator in nekaj cevi. Da zapeljem k nekomu, ki mi bo samo nafilal klimo in bom naslednji dan ugotovil, da je spet prazna, bo stran vržen denar. Nekaj se govori o vakuumskem testiranju, pa dušiku. Kaj bo najbolj zanesljivo?
Kako pa je s preverjanjem tesnosti sistema? Po karambolu je bil menjan hladilnik, kondenzator in nekaj cevi. Da zapeljem k nekomu, ki mi bo samo nafilal klimo in bom naslednji dan ugotovil, da je spet prazna, bo stran vržen denar. Nekaj se govori o vakuumskem testiranju, pa dušiku. Kaj bo najbolj zanesljivo?
mašina za poljnjenje sama zazna da sistem ne tesni, tako da brez bojazni,
večina folka ne ve kako AC sistem deluje in potem so ponavadi krivi serviserji ki kao ne vejo nafilat ....
ne ne zazna. Lahko vakum drži brez problema čeprav bo sistem v roku par dni prazn. vsaj ecotechnics eck 1800 ne zazna. Pa je dražja od jurja pa pol.