Avtodilerji - a sploh kdo ne vrti kilometrov naprej ... pardon, nazaj

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Kot sem že enkrat pisal... Jaz sem kupil Bmw 3 F31 pri Doavta v Lj. Avto je bil kot nov in bi tudi rekel da so bili kilometri realni. Po letu lastništva brez problema... Občutek sem imel dober in bi rekel da so pošteni...
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
vin objaviš, da te folk ne kliče zaradi opreme. kaj več pa z vinom ne gre brez poznanstev na servisu. itak pa danes vsak ve, da z vin dobi nekaj info in bo spet poklical za vin, ali pa bo po ogledu z vin brskal in ne kupil.

objava vin je optimizacija prodajnega procesa. podobno kot slike. sam se patha s slabim slikam imel 3 mesece 0 klicev. potem sem ob priliki slikal avto, spremenil slike in prodal v dveh dneh.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Fak, zopet kup pametovanja in raznih stereotipov in to verjetno od tistih ki avta v življenju sploh niste uvozili iz tujine. Nekdo je omenil da so razni A6 in verjetno tudi BMW5 in Eklase brez servisev in da so vsa službena vozila? Prejšnji A6 ki sem ga imel je bil eden takšnih, star manj kot 2 leti in 150t km. Na 30t km so bili na pooblaščencu delani servisi (zraven vse fakture). Ko sem ga dobil je bil kot nov, spredaj popikan od avtoceste. Danes ga ima kolega in je bistveno preko 400t km. Nobenih večjih težav. Torej larifari. Dejstvo je tudu da novih avtomobilov ne gre več tako simpl zbijati kot je že omenil Narodnjak. Bistvo vsega pa je da rabiš tako pri novem kot pri rabljenem malo sreče.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
1. Stanje v SLO: 90% rabljenih vozil s prevrtenimi km.
2. Kateri diler ne prevrtava? Za Špana iz Brezovice vem, da je na dobrem glasu in ne prevrtava. Vozila so tudi nekoliko dražja od konkurence. Špan ni diler ampak ima široko dejavnost. Ne bo si kvaril imena za nekaj sto evrov.
3. Kot fizična oseba ne moreš sodelovati na dražbah. Nemške in belgijske dražbe so zanesljive. V primeru nerealiziranega nakupa dobiš vrnjeno aro.
4. V Nemčiji je delež avtov s prevrtenimi km krepko čez 50% in tega ne počnejo samo turški dilerji.
5. Velika verjetnost, da diler dobi flotna vozila s prevrtenimi kilometri, posebej v Italiji.
6. Ni možno ugotoviti realno stanje km, če je to narejeno profesionalno in na vseh modulih.
7. Kupujte avte iz Belgije, kjer so najbolj ohranjeni in imajo najmanj prevoženih km. Tam tudi strogo beležijo prevožene km na vsakem TP, izogibajte pa se italijanskih in francoskih (po izvoru licitacije) vozil.
8. Najnižje cene na dražbi se dosežejo s prodajo vozil v paketu, tu pa lahko diler naleti na kakšno gnilo jajce.
9. Zadnje čase dosegajo cene na dražbah zelo visoke vrednosti in dilerji nimajo tako visokih dobičkov kot včasih. Konkurenca je velika, trg pa prenasičen. Nemška vozila dosegajo najvišje vrednosti, kot posledica inercije indoktrinacije, da so nemški avti najboljši. Realnost je drugačna.
10. Če se le da, kupi nov avto v SLO. Vedno se da dobiti dober popust.
11. Nakup rabljenega avta je gnil kompromis in loterija ter preizkušnja za živce, prosti čas in družinski proračun v primeru okvar.
12. Cene rabljenih v SLO so nerealne in previsoke.
13. Prihajajoča finančna kriza bo olajšala nakup rabljenih, saj se spomnim obdobja 2008-12, ko so se dobra vozila dobila za ugodno ceno. Posledica likvidnostnih težav lastnikov.

Pa ti si tak strokovnjak in analitik, da je čudno, da ne delaš za kakšen BMW ali pa Teslo.
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
vin objaviš, da te folk ne kliče zaradi opreme. kaj več pa z vinom ne gre brez poznanstev na servisu. itak pa danes vsak ve, da z vin dobi nekaj info in bo spet poklical za vin, ali pa bo po ogledu z vin brskal in ne kupil.

objava vin je optimizacija prodajnega procesa. podobno kot slike. sam se patha s slabim slikam imel 3 mesece 0 klicev. potem sem ob priliki slikal avto, spremenil slike in prodal v dveh dneh.

no, jest sem za svojega z vin na autodna nasel kar precej podatkov se preden sem ga sel pogledat.. zgodovino servisov in 35 fotk od takrat, ko je sel v prodajo v franciji. tako, da vin ni samo zaradi opreme, ce je bil avto vzdrzevan, kot je treba, lahko kar precej podatkov dobis tudi brez poznanstev. tako sem potem tudi izlocil mesetarjenje s kilometri pri dealerju, ker so kilometri ustrezali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma res enkup nabijanja. Res ne vem kakšne kripe to vlačite oz. bolje rečeno kupujete pri Slo dealerjih uvoženih. Gor je bil pohvaljen Špan, pa sem ravno pri njem pregledal ponudbo ene 2x osebno in mi je bilo noro, da bi nekdo to kupil. Kakšne poškodbe, obraba, manjkajoči deli ipd. , mene bi kar skrbelo če bi tako dobil v tujini.

Če eurojackpot zadanem, ne bi kupil drugega kot rabljenega avta, ker imam 90% res pozitivne izkušnje. Zadnje čase največje probleme je dobit papirje od lizinga.
 
  • Všeč mi je
Reactions: AvtoFun

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Lansko leto ko je bilo tole vrtenje aktualno na TV so na AMZS kamor vozijo pregledat avtomobile kao neka spešal preiskovalna delavnica, da je ca. 80% rabljenih avtomobilov ki jih dobijo s prevrtenimi kilometri in teh avtov ni malo.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.857
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Eh, nima več nobenega smisla ... eni pravijo, da se kilometri ne vrtijo več toliko (oz. je težje), spet drugi pišejo, kot je napisano zgoraj.

Zakaj že sem sploh odprl temo, ko sem pa VEDEL, kak bo rezultat? :rolleyes:

Edini podatek, ki sem ga dobil tukaj je (in drži), da na aukcijah ne morem bidat kot fizična oseba ... to je pa tudi vse.

Škoda, sem mislil, da je zadeva bolj transparentna, pa vidim, da je povsem enako, kot v politiiki - nekako se ne najde pravega odgovora :evil:
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.239
1.379
113
vin objaviš, da te folk ne kliče zaradi opreme. kaj več pa z vinom ne gre brez poznanstev na servisu. itak pa danes vsak ve, da z vin dobi nekaj info in bo spet poklical za vin, ali pa bo po ogledu z vin brskal in ne kupil.

objava vin je optimizacija prodajnega procesa. podobno kot slike. sam se patha s slabim slikam imel 3 mesece 0 klicev. potem sem ob priliki slikal avto, spremenil slike in prodal v dveh dneh.

Z vin-om sem se vedno kupil porocilo o avtu (spletne strani). Ze nekaj krat ga nato sploh gledal nisem, tako zanic je bil dejansko. Gor bile recimo slike od drazbeen mesec prej, kjer je bil avto cel usran in podrajsan. Pri dilerju pa cudovit seveda.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.239
1.379
113
Podatek, ki sem ga dobil tukaj je (in drži), da na aukcijah ne morem bidat kot fizična oseba ... to je pa tudi vse.

Ne drzi. Jaz sem na eni strani bidal kot fizicna oseba. In preko ene avtohise sem na drugi strani lahko gledal avkcije in ce se mi je avto dopadel, javil in so naredili bid zame.

Sem pa po cca 3 mesecih obupal, ker so bili dobri avti dragi. Potem se sprasujem, kaki krs se to pri nas prodaja, da je z zasluzkom dilerja cenejsi kot na teh avkcijah.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Lansko leto ko je bilo tole vrtenje aktualno na TV so na AMZS kamor vozijo pregledat avtomobile kao neka spešal preiskovalna delavnica, da je ca. 80% rabljenih avtomobilov ki jih dobijo s prevrtenimi kilometri in teh avtov ni malo.

Ja, avti iz tujine v povprečju niso zbiti, zbiti postanejo pri nas ko menjajo vmes 2-3 lastnike. Ne rečem da jih določeni dilerji ne tolčejo dol ampak fora je v tem da je zadnjo generacijo (sploh boljše premium znamke) zelo težko ali določene celo nemogoče in tudi predrago "kvalitetno" zbiti. Pustimo zdaj števec, to je še najmanj.
 
19. jul 2007
2.865
1.574
113
Sm po cca 3 mesecih obupal, ker so bili dobri avti dragi. Potem se sprasujem, kaki krs se to pri nas prodaja, da je z zasluzkom dilerja cenejsi kot na teh avkcijah.
Malo spremljas kaj se prodaja (mobile.de) in zelo kmalu vidiš kakšna je situacija. In ti je jasno da "tak avto" in ta cena ne gresta skupaj, kar se prodaja pri naših "dilerčki". Normalni pa imajo tudi normalne cene.
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
Eh, nima več nobenega smisla ... eni pravijo, da se kilometri ne vrtijo več toliko (oz. je težje), spet drugi pišejo, kot je napisano zgoraj.

Zakaj že sem sploh odprl temo, ko sem pa VEDEL, kak bo rezultat? :rolleyes:

Edini podatek, ki sem ga dobil tukaj je (in drži), da na aukcijah ne morem bidat kot fizična oseba ... to je pa tudi vse.

Škoda, sem mislil, da je zadeva bolj transparentna, pa vidim, da je povsem enako, kot v politiiki - nekako se ne najde pravega odgovora :evil:

dobršen del problemov si prišparaš že če avta ne iščeš kot tipični slovenc, zastonj oz vsaj 30 % ceneje kot primerljivi :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: softi in sad

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Eh, nima več nobenega smisla ... eni pravijo, da se kilometri ne vrtijo več toliko (oz. je težje), spet drugi pišejo, kot je napisano zgoraj.

Zakaj že sem sploh odprl temo, ko sem pa VEDEL, kak bo rezultat? :rolleyes:

Edini podatek, ki sem ga dobil tukaj je (in drži), da na aukcijah ne morem bidat kot fizična oseba ... to je pa tudi vse.

Škoda, sem mislil, da je zadeva bolj transparentna, pa vidim, da je povsem enako, kot v politiiki - nekako se ne najde pravega odgovora :evil:

Ce preberes ta thread tukaj potem je rabljen avto enak tempirani bombi. Problem je samo eden. Da ima dober avto ceno vsepovsod, slovenija, nemcija, belgija francija pa tudi italija. Nema đabe ni u stare babe.

Dovolj dolgo smo na svetu da poznamo vse mozne kombinacije. Smo okoli sebe imeli ze nakupe iz italije ki po 10 letih delajo tip-top, nakupe iz ubernemcije kjer vse crkuje in je prevrteno. Pac odvisno kako kupujes avto. Do sedaj so se za najboljse izkazali uvozi na lastno pest, to pa terja nekaj vec casa kot 3 klike lepih slik na internetnem oglasniku.

90% Slovencev ne kupuje avtomobila kot celoto ampak kupujejo "ceno", ce pa je avto nov pa kupujejo v vecini "popust".
 

B81

22. jul 2007
37.307
10.676
113
dobršen del problemov si prišparaš že če avta ne iščeš kot tipični slovenc, zastonj oz vsaj 30 % ceneje kot primerljivi :evil:
Ja kako pa se avto kupuje? :evil:

Belgija in menda Nizozemska imata papir imenovan Carpass, ki bi naj spremljal vse od novega..ce ima ta papir, je baje ze malo boljsi.
 
Nazadnje urejeno:

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.857
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
dobršen del problemov si prišparaš že če avta ne iščeš kot tipični slovenc, zastonj oz vsaj 30 % ceneje kot primerljivi :evil:

Recimo, da se strinjam. Po drugi strani pa:
vzemimo dva avta, prvi ima "kao" 150k km in stane 20k, drugi pa spet "kao" 120 k km, s tem, da je 22k. Recimo, da so kilometri pravi, potem je vse OK. Ampak, kdo pa zagotavlja, da ima avto z višjo ceno dejansko višjo vrednost?
Mislim, da je edina "prava vrednost" pri novem* avtomobilu ali pri takšnem, kjer dejansko poznamo zgodovino (starši, prijatelji, znanci) ... vse ostalo je eurojackpot

*edino pri novem si lahko (skor :evil: ) ziher, da so kilometri pravi
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Zakaj pa nebi bilo? :bonk: Jaz imam tudi doma Nizozemskega Volvota. Že lepo vožen po nakupu, ni bilo samcatega problema doslej.
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.239
1.379
113
Samo ta carpass se iz nekega razloga na poti do novega lastnika izgubi. Ce je avto uvozen iz teh dveh drzav, prodajalca pobarajte (uvoznika) po tem dokumentu. Ker na drazbah je zraven. Lahko preverite tudi na njihovi spletni strani zgodovino tega vozila.