Tole je bil predlog vladi leta 2013
http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/4805
Kaj se je od takrat spremenilo ....nič.
http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/4805
Kaj se je od takrat spremenilo ....nič.
To je to. Konec debate.Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ok in sedaj še vprašanje. Kaj je pa odstavni pas? A po njem reševalna vozila ne smejo iti? So mine podstavljene?
Meni bi bile logične dve varijante:
- čisto levo in čisto desno na vozišču (torej so desni na odstavnem pasu)
- čisto levo vsi, tako da ostane odstavni pas in še nekaj prostora na voznem pasu
Tako bi reševalci dobili praktično ''avtocesto'' do nesreče. Sedaj dobijo pa dve ozki ''regionalki''.
Odstavni ni 100%, da gre "skozi" - na mostovih ga recimo NI, naredi se zastoj na kakšnem uvozu/izvozu ("ujeti" na pospeševalnem oz. zaviralnem) - torej je preveč riskantno, da se računa, da reševalci pridejo na odstavnem skozi.
Edina smislena je - levi pas skrajno levo, ostali pa toliko desno (po potrebi tudi na odstavnega), da ostane "avtocesta" po sredini.
Odstavni pa služi svojemu namenu - na njem se "odstavijo" vozila, ki so v "napoto" - bodisi zakuhajo ali pa delajo "gužvo" ob oblikovanju reševalnega prehoda.
Počakaj kakšna 2 meseca, da se interno uskladijo na žnj sestankih in oblikujejo uradno stališče, ki ga bo njihov PR posredoval v javnost. Enkrat do božiča bo že...Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Ne, ne, ni konec debate. DARS bi lahko tu javno povedal, zakaj se gre. Saj vemo, da berejo forume!
Ne, ni dovolj široka, vsaj te naše dvopasovne ne. Poglej ta video, ko jih je nekaj umaknjenih na odstavni pas pa še vedno zgleda presneto ozko:Citat:
Uporabnik darjan pravi:
No, odstavni je lahko brez problema prost, pa gredo mimo vozila po sredini. Nazadnje sem pred cca pol leta fasal zastoj na štajerski AC ko je gorel nek tovornjak takoj za enim od tunelov (v smeri LJ tam ko se cesta spusti, sredi spusta pa je radar), in tam ni odstavnega pasu pa je šlo vse lepo skozi, je ene par gasilcev šibalo brez problema.
Tako da je AC čisto dovolj široka, naj bo odstavni pas fraj, nikol se ne ve za kaj bi se ga rabilo, pa naj ostane prost za nujne situacije.
Citat:
Širina pasov na avtocesti projektirani za 130 km/h:
- vozni pas 3,75 m
- odstavni pas 2,5 m
Največja širina tovornjaka je 2,5 m oz. 2,95 m z ogledali, torej recimo 2,725 m z enim ogledalom.
Dva tovornjaka stojita vštric in se umakneta, tako kot je določeno: "Vozila na voznem pasu se morajo razvrstiti na desno stran do robne črte, vozila na prehitevalnem pasu pa na skrajno levo stran do robne črte."
To pomeni naslednje:
- skupna širina prehitevalnega in voznega pasu: 2 x 3,75 m = 7,5 m
- širina, ki jo zavzameta tovornjaka: 2 x 2,725 m = 5,45 m
- širina, ki ostane na voljo za intervencijska vozila: 7,5 m - 5,45 m = 2,05 m - To je premalo za gasilski tovornjak.
Še bolj zanimivo je na avtocestah, kjer je hitrost omejena na 100 km/h npr. Vransko-Blagovica, kjer je vozni pas širok samo 3,5 m. Tam bi bilo med tovornjakoma za intervencijska vozila samo 1,55 m prostora.
Citat:
Uporabnik burst pravi:
To je to. Konec debate.Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ok in sedaj še vprašanje. Kaj je pa odstavni pas? A po njem reševalna vozila ne smejo iti? So mine podstavljene?
Meni bi bile logične dve varijante:
- čisto levo in čisto desno na vozišču (torej so desni na odstavnem pasu)
- čisto levo vsi, tako da ostane odstavni pas in še nekaj prostora na voznem pasu
Tako bi reševalci dobili praktično ''avtocesto'' do nesreče. Sedaj dobijo pa dve ozki ''regionalki''.
Odstavni ni 100%, da gre "skozi" - na mostovih ga recimo NI, naredi se zastoj na kakšnem uvozu/izvozu ("ujeti" na pospeševalnem oz. zaviralnem) - torej je preveč riskantno, da se računa, da reševalci pridejo na odstavnem skozi.
Edina smislena je - levi pas skrajno levo, ostali pa toliko desno (po potrebi tudi na odstavnega), da ostane "avtocesta" po sredini.
Odstavni pa služi svojemu namenu - na njem se "odstavijo" vozila, ki so v "napoto" - bodisi zakuhajo ali pa delajo "gužvo" ob oblikovanju reševalnega prehoda.
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Nisi upošteval, da so avti z odprtimi ogledali pravilom širši od 2 metra in je prva varianta še bolj vprašljiva.