Avto zavarovanje - dilema

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.171
3.635
113
Marlbor
Ti pooblaščenci iz Porsche skupine so v glavnem šalabajzerji kar se ličarije, kleparije in ostalega iz tega področja tiče. Jaz bi šel na Carglas.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.610
2.565
113
To tudi mene tišči.
Osnova za zavarovanje je novo vozilo.
Lahko ga pa popravijo z originalu ustreznim delom.
Je kakšen izraz/način za vozilo, ki ima nižjo zavarovalno osnovo. Originalu ustrezno vozilo '
Se da na novo ocenti zavarovalno osnovo?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
Jaz sem na Carlglassu letos dobil na Renaultu original steklo , res da jim moraš omenit da želiš original z logotipom ,pa kakšen teden počakaš da jo nabavijo. One brez logotipa pa takoj dobiš.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.015
113
Jaz sem na Carlglassu letos dobil na Renaultu original steklo , res da jim moraš omenit da želiš original z logotipom ,pa kakšen teden počakaš da jo nabavijo. One brez logotipa pa takoj dobiš.

Morda veš ali je kakšna razlika v ceni storitve v kolikor želiš šipo z logotipom znamke vozila ali v takem primeru pač zgolj počakaš malce dlje kot napisano?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
Za mene ni bilo nobene razlike.

Po moje je pa za njih kakšna razlika v rabatu.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Morda veš ali je kakšna razlika v ceni storitve v kolikor želiš šipo z logotipom znamke vozila ali v takem primeru pač zgolj počakaš malce dlje kot napisano?

Če imaš urejeno preko zavarovalnice počakaš kak dan več, da dobavijo original in je to to. Ne plačaš nič dodatno - razen če imaš sklenjeno tako, da ti vgrajujejo neoriginalne dele. Za svojega sem dal potem menjat na uradni servis , ki je šipo po nekem naključju imel na zalogi je in je bil račun 811 EUR. Pa ni bilo nič dražje, kot če bi jo menjal v lastni režiji. dobrih 300 steklo, dobrih 100 senzor na steklu, pa nova guma okoli stekla, delo in še nekaj postavk za drugi material.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Senzor za kaj. Za dež vem da se pri Fordu ne menja, ga pa pooblaščeni servis ne zna namestiti na isto mesto kot je bil. Kdo je pa za njih sipo menjal pa ne vem. Ali so jo sami. Cifra je bila 4mestna (za zavarovalnico).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Če je že s senzorjem za dež težava, me prav zanima, kaj se dogaja s kamerami, ki so vgrajene za asistence.
Ima kdo izkušnje, da je imel po menjavi stekla težave z delovanjem asistenc?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če je že s senzorjem za svetlobo težava, me prav zanima, kaj se dogaja s kamerami, ki so vgrajene za asistence.
Ima kdo izkušnje, da je imel po menjavi stekla težave z delovanjem asistenc?

Pomisli malo... veliko bolj problematičen je senzor kot kamera. Kamera samo da je luknja v šipi pa deluje.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Pomisli malo... veliko bolj problematičen je senzor kot kamera. Kamera samo da je luknja v šipi pa deluje.

Kamera se mora kalibrirat, 100%. Na Carglassu sicer trdijo da imajo mojstra za kalibracijo da uredi. Na Porsche Slovenija pa trdijo da so oni eni in edini ki ti lahko po menjavi kalibrirajo kamero. Torej komu zdaj verjeti. Aja pa govorim za znamko Audi.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Hehe, nekaj je kar ti povejo (prodajo), drugo je pa kar se dejansko zgodi.

Kaj se zgodi... to da je na slo cestah polno nekalibriranih kamer pa ne povzročajo težav. Zdaj koliko je pa to OK, je pa druga stvar. Ustreza jim sicer zelo, ker je to fina postavka ob montaži stekla.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Nimam pojma kaj pomeni v praksi nekalibrirana kamera, bi se pa naj kalibrirala ponovno po menjavi.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kolikor mi je bilo rečeno, moraš narest kar neumnost med menjavo, da kaj spremeniš ali pa vgrajuješ kak šrot od kitajca ne vem.

Hondi bo vedel statistiko kolk odstopajo meritve ob menjavi. Je pa hec, da so ti podatki od takih, ki prodajajo opremo za kalibracijo ali pa firme ala carglass, ki zdaj veliko več dobijo notri z delom (odkar so senzorji in kamere).

To je treba imet komplet paket, diagnostično opremo, narest ogromno meritev, šolan kader ipd...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.015
113
Kamera se mora kalibrirat, 100%. Na Carglassu sicer trdijo da imajo mojstra za kalibracijo da uredi. Na Porsche Slovenija pa trdijo da so oni eni in edini ki ti lahko po menjavi kalibrirajo kamero. Torej komu zdaj verjeti. Aja pa govorim za znamko Audi.

Sam osebno bi v tem primeru verjel Carglassu. Konec koncev je to njihova osnova dejavnost, ki bi bila konkretno okrnjena v primeru nezmožnosti izvajanja določenih del po drugi strani pa imaš na Porscheju wannabe monopoliste, ki seveda želijo, da se take stvari urejanjo pri njih za (i guess da) konkretno višjo ceno kot če ti to naredijo na Carglassu "na usput".
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
No meni je vseeno, krije zavarovalnica tako pri enih kot pri drugih. Ampak zdi se mi vseeno da bi znala zamenjava biti bolj profesionalno izvedena na Carglassu kot na Porscheju.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
ne vem,jaz bi na tvojem mestu peljal na proše pa naj tam menjajo in kalibrirajo tako kot treba...v crnem scenariju bo lazje njim nazaj vozit pa ji, jeb..vse po spisku, kot pa tretji osebi pa potem na porše itdd...

ni pa tale kalibracija nek bav bav pomojem, kot sem videl na YT.. on vidi pike, softwersko (diagnostic tool) pa potem skalibrira itak deluje vse po principu prepoznave slike. podobno je za 360 stopinjsko kamero itd.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.011
1.453
113
Sam osebno bi v tem primeru verjel Carglassu. Konec koncev je to njihova osnova dejavnost, ki bi bila konkretno okrnjena v primeru nezmožnosti izvajanja določenih del po drugi strani pa imaš na Porscheju wannabe monopoliste, ki seveda želijo, da se take stvari urejanjo pri njih za (i guess da) konkretno višjo ceno kot če ti to naredijo na Carglassu "na usput".

A ni še ne dolgo nazaj Carglass izgubil status izvajalca popravil v imenu zavarovalnic, zaradi mutnih poslov?