Avto vergla, vžge pa ne

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Kot sem rekel ga lahko zaj... alarm... In blokira iskro na vžigu ker misli da ulamlajo avto... Naj preveri varovalke od alarma...če varovalka vn skače iz ležišča alarm misli da ga hočejo onemogočit in blokira vžig...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
samo to bi načeloma tester mogo pokazat.
Laguna 2 (od Samojeda), isti problem, tester pa ništa. Bilo je sicer krivo ožičenje istega senzorja, ampak napaka je bila praktično enaka. Ko je avto 1x kresnil je laufal bp. Lahko da je pri VW drugače.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
ja je kr jeba s temi zadevami. Samo praviloma če mu nekaj ne štima pri signalu ali sinhronizaciji on shrani.
saj če je senzor kriv, ko kresne laufa normalno, ker mu samo na začetku preverja.
 

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
435
24
18
Gorenjska
Pa ste na testerju samo iskati napake, ali tudi pogledali podatke pri delujoæem avto oz med vžganjem (obrati, temperature, blokada motorja,itd.).
Danes samo branje napak večinoma ni več dovolj ob delnih odpovedih (senzor dela, vendar daje od sebe nerealne podatke) ali poškodbah instalacije.

Če sumiš senzor temperature, ga lahko izklopiš, sicer pa je na tej generaciji VW bencincev probleme povzročal rele št. 167, ki krmili vklop bencinske črpalke in motorne elektronike, ker so se zaradi pregrevanja pojavljali slabi (mrzli) spoji na tiskanem vezju releja.

Snemi mu pokrovček in v trenutku, ko avto ne bo vžgal opazuj kontakte, če so med verglanjem sklenjeni.
 
Nazadnje urejeno:

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
Citat:
Uporabnik JustOne pravi:
Pa ste na testerju samo iskati napake, ali tudi pogledali podatke pri delujoæem avto oz med vžganjem (obrati, temperature, blokada motorja,itd.).

Ne vem, to je delal en fant, ki je baje pravi specialec. Menjal je diske in zadnji amortizer, ostalo se mu pa ni zdelo sporno.

Bom poslal fante k enmu majstru, ki je včasih delal pri VW, ampak je trenutno na dopustu, hkrati pa jim naročil, naj storijo, kar ste predlagali tu.

____________________________________________________________________________________________________________

Skratka, mož vergla, vergla, vergla (med tem tiščim poln gas oz pritiskam na pedalo) in po recimo dobrih 10 sekundah vžge. Takrat se iz avspuha zelo zakadi in motor deluje pod višjimi obrati kot sicer. Posledično pomeni, da nekaj časa cuka (če ga šaltam na manj kot 2.5k obtov). Po nekaj kilometrih se zadeva umiri. Obstaja kakšna varianta, da imajo te težave kaj veze s klimo? Ker mož spada še med tiste kerlce, ki jim vžgana klima potegne pedal bolj k sebi, pobere mu pa opazno veliko moči.

____________________________________________________________________________________________________________

Še tole medvprašanje bi postavil: kaj bi lahko bilo narobe, da ko avto stoji na mestu, začne notranjost zaudarjati po bencinu? Nekje mora nekaj puščati oz. biti preperelo.
confused-1.gif
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Čisto možno, da je kaka mini luknjica (preperelost) na kakšni cevki, lahko tudi na povratni v rezervoar (za hlape) . pa se pod motorjem segreje, se vse raztegne, pa tudi gumice in se eventuelna razpokica skrči in potem avto kao dela normalno. To da smrdi po bencinu v kabini je hudo narobe !!! ... oni fante, je zgleda bil strašen "specialec" (to so oni, ki če jim diagnostika nič ne takoj pove, ne znajo nič zrihtat, ker se ne znajo poglobit v problem) ...

Če ga je treba verglat z max gasom 10 sekund, ni čudno da butne ven črn dim (zalit motor!) ko vžge ... Treba je preverit še vžigalne tuljave (čas dela Ok, čas zeza) ... Lahko pa je problem tudi s svečkami ali kabli, lahko celo z ECU (power mosfeti za vžig, kakšen zna prebijat pod določenimi pogoji). Torej preverit, če iskro meče na vseh cilindrih redno ... Pa pritisk bencina v common railu za injektorje (mora bit tam en ventil za praznjenje pritiska goriva-glej knjižico z navodili) ...

Zna pa bit samo res kak kontakt na brdu konektorjev na avtu, bo treba z WD-40 jih "zalivat"
grims-1.gif
...

Aja, pa če testiraš "metanje iskre", je dobro izklopit benc pumpo (varovalka!) ali preko konektorja za karambol (glej knjigo!), da ne zalivaš motorja in katalizatorja z bencinom, ker potem bo še več stroškov, ker ne boš naslednjič šel čez tehnični ...
 
Nazadnje urejeno:

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
Sem že poskušal z rezervnim, ključ tudi dobro očistil, pa žal ni pomagalo.

Spajky in ostali ... Tale moj popoldanec očitno res ni nek majster. Bi si skoraj upal staviti, da pol stvari, ki ste jih napisali sploh ne pozna, ali pa ne bi pomislil nanje.

Čeprav ko takole razmišljam ... karjola bo zopet tanjšala denarnico. Bi jo najraje poslal nekam na vzhod/jug, pa naj se mulci jebejo z njim.
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Citat:
Uporabnik Runo pravi:.. razmišljam ... karjola bo zopet tanjšala denarnico. Bi jo najraje poslal nekam na vzhod/jug, pa naj se mulci jebejo z njim.
he he, živčni zlom blizu
bonk.gif
... tudi jest mislil podobno pred dobrim mesecem, ma sem vztrajal (se je splačalo, čeprav sem že gledal po avtonetu za kaj drugega. Sem pa res skoraj popi*dil tudi jest ... Serija napak iz diagnostike pa dolga kot jara kača, čisto random ...

Take napake so ponavadi minorne, ampak najti je pa cela pi*darija, kaj je narobe. Treba sistematično se lotit podprto z dosti potrpljenja in po možnosti predhodnega znanja, ker če daš to delat novodobnim mehanikom, te samo oberejo. Probaj si zrihtat kakšnega "elektro" frenda, pa začnita z eliminacijo problema. Utegne vama tudi zelo pomagat za tvoj avto - išči Haynes_Service_and_Repair_Manual.pdf onLine in še posebej wiring diagram (electric schematics) ...

Lahko je poleg kakšne preperele cevke tudi kak slab rele ali slab lot, kot je že nekdo prej povedal ... se utegneš marsikaj naučit, kar ti utegne kdaj tudi kasneje prav prit !
cheer.gif


Je pa j*ba najt pravi vzrok pri teh "dela dela, pa zaje*e, pa pol spet nekaj časa ok, pa jovo na novo problem ...
13.gif


.. potrpljenje je "božja" mast
redface-1.gif
 

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
Odlično napisano.

Gre za avto, ki smo ga odkupili od zaposlenega (je takrat kupil novega). Imamo ga 5 let in z njim do sedaj ni bilo nikoli težav.

Torej ... najprej avtoelektričar, nato avtomehanik?
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Ja, nekako po tem vrstnem redu ! .. pa zdaj se je malce ohladilo, da se da dihat ... res pa je, da je večina folka ravno zdaj na dopustih
rolleyes-1.gif
...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Ta tema me spominja na uno z grelnimi svečkami za en star MB....ko je model skor en let spraševal za nasvete kako naj reši težavo
smile-1.gif


In ste že kej pogruntal? Al se še zmer greš loterijo?
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Pomojem, da pa zdej pa ugasnt več noče pa se model konstantno pelje v krogih pa nima časa odpisat
hysterical-1.gif
 

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
435
24
18
Gorenjska
hysterical-1.gif


A ni bla turbo verzija bolj nagnjena k temu?

Drugač pa al dela, al se je pa vžgal glede na simptome, upam le, da avtor teme nima kakih neželenih posledic.
 
Nazadnje urejeno: