Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Nobena elektronska naprava ni odporna kar po defaultu. Razlicni materiali se razlicno raztezajo (gumijasta tesnila, plastika, kovina, lece..) za kar so sploh obcutljivi nad temperaturam 40-50C! Baterije pa sploh nad 30C zacnejo vidno upadati zmogljivosti in prej koncajo zivljensko dobo. Notranjost avtomobila z zaprtimi sipami ob soncnem vremenu in +30C temperaturi na soncu komot preseze 70C. Zdaj pa racunaj.
Jaz sem pregovorno odpornega G shocka (zapestna ura) v enem dnevu tako unicil.
Mraz do -20 ni problema, razen lcd zaslonov.
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Si napajalni kabel spelješ do 12V vtičnice ali ga priklopiš kako drugače?
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Si napajalni kabel spelješ do 12V vtičnice ali ga priklopiš kako drugače?
Lahko na oba nacina... jaz imam speljano pod armaturo in je tam direktno zvezano... vmes je se neka skatla, ki skrbi, da se akumulator ne izprazni...
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Si napajalni kabel spelješ do 12V vtičnice ali ga priklopiš kako drugače?
Lahko na oba nacina... jaz imam speljano pod armaturo in je tam direktno zvezano... vmes je se neka skatla, ki skrbi, da se akumulator ne izprazni...
Kako.dolgo bi morala biti kamera v standby (ker ko je avto ugasnjen ne snema eventulno.Gsensor čaka na "udarec") da sprazni 50-100AH akumulator vozila.
Mej nsenzdi to neverjetno.
Tudi meni je stromar kabel priklopil nekam pod armaturno. Nekje v okolici stikala za luci je rekel.
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
Ksz
Kake imate izkušnje s policijo? Imajo moč, da komplicirajo?