avto brez ključa (nadgradnja?)

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.572
940
113
Pri Meganu 3 (mogoče tudi pri katerem drugem Renaultu) s pametno kartico je zanimivo, da če pustiš prižgan avto in greš stran ter pošlješ nekoga, ki nima pri sebi kartice, da ugasne avto, avto sploh ne dovoli ugasniti, če ni v bližini kartice.

Drgač pa ja, za moje pojme ena boljših pogruntavščin pri avtu
smile-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.859
1.963
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik Ledenko pravi:
Pri Meganu 3 (mogoče tudi pri katerem drugem Renaultu) s pametno kartico je zanimivo, da če pustiš prižgan avto in greš stran ter pošlješ nekoga, ki nima pri sebi kartice, da ugasne avto, avto sploh ne dovoli ugasniti, če ni v bližini kartice.

Drgač pa ja, za moje pojme ena boljših pogruntavščin pri avtu
smile-1.gif

Tudi v Meganu II je isto. Noče ugasnit. me je pa parkrat zadeva zafrknla, ker tudi v minimalno premikajočem vozilu no če vgasnit. Recimo prpeljem k starem na dvorišče, zaradi ostrega ovinka se zadnjih nekaj metorv prpleljem v "leru" z stisnjeno sklopko. In ko se premikam še kak 1 km/h pritisne gumb za izklop ampak avto ne vgasne, dokler nisi popolnoma ustavljen. In mi je že parkrat crknu ko sem sklopko spustu. Sej ni problema, ampak včasih pri bencincu ne veš če laufa ali ne, ker je tolk tih, da ga glasnost gum pri nekaj km/h preglasi. Je pa sigurn ta renojeva zadeva ena najboljših pogruntavščin. Pa še vsi novinarji ga hvalijo. Ne vem sicer kak je pri drugih firmah, ampak določeni majo zadevo polovično urejeno. Ala Toyota. Odpre vrata samodejno, nato morš zadevo v lukno vtaknt da se zalaufa. ne vem ampak pri BMW, Merđo, morš obvezno v lukno vtaknt, ker se akumulator v ključu polni itd, vglavnem polovičarsko.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.859
1.963
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
Renojevo pametno kartico uporabljam nekako pet let na meganu prejšnje generacije in moram rečt da je super zadeva. Minusov tle ne vidim, samo pluse. Je pa kartica prejšnje generacije in se ne zaklene sam ko se oddaljiš. Deeluje nekako tako. Ko se vozilu približaš, primeš za kljuko, se vsedeš, stisneš bremzo ali sklopko in pritisneš knof, vozilo se spravi v pogon. Če vozilo laufa na mestu in se z kartico oddaljiš zadeva v avtu piska in cvili ter na zaslonu piše, da kartica ni zaznana. Dobra zadeva če recimo pelješ ženo v službo in ima ona kartico v žepu in ko izstopi začne cviliti tako da ne moreš pozabiti kartice. V nasprotnem primeru se boš peljal, dokler je motor v pogonu, ko ga boš vgasnu ga ne boš več vžgal, ker ni kartice v dosegu. Ko zadevo vgasneš, zapreš vrata, pritisneš na knof, ki je na vsakih vratih in v reno znaku na zadnji havbi in zadeva se zaklene, (Pri novejših se samo nekaj metrov odmakneš in se sama zaklene). Na kartici so tudi gumbi za odklep, zaklep, in jo lahko uporabljaš kot klasičen daljinec. Sistem odklepanja, ko primeš za kljuko ima 2 senzorja. En je nameščen med kljuko in "plehom" tako da samo primeš za kljuko in se odklene. Ta zadeva ne špila pozimi ko je med kljuko in plehom sneg. Zato je vgrajen še drugi senzor, ko potegneš za kljuko in se takrat zadeva odklene. Če zmanjka baterije je v kartici ključ, ključavniva pa na kljuki voznika pod plastičnim pokrovom. Ko si v vozilu in baterija v kartici prazna, pa moraš kartico dati v čitalec in avto normalno vžge (kartica ima še magnetni zapis kot recimo bančna kartica).

Vedno pa je potrebno prebrati navodila, da vidiš kako zadev v določenih situacijah deluje. Se mi je zgodilo, da sem vozil daljši tovor in nisem mogel zapreti prtljažnjka. Avto ni hotel vžgati, kazal je opozorilo "Back door open". Jest tele sem vse zložu iz avta ven, ga zalaufal, pustil lafat in vseskupaj naložil in odpeljal. Nato sem pogledal v navodila in zadeva bi vžgala, ampak bi bilo potrebno kartico porinit v čitalec, pač zaradi varnosti ne gre prostoročno. Vglavnem ko se na zadevo navadiš je to naj sistem odklepanja trenutno. Če si pa tradicionalist, pa lah še vedno knofe na kartici uporabljaš kot noramalen daljinski upravljalnik. Zanimivo je tudi da kartice ne moreš zaklenit v avto. Ko si tik ob vozilu lahko avto normalno odklepaš zaklepaš na "kljuko". Ko pa kartico pustiš na sedežu ga pa na kljuki ne moreš zaklenit. sistem je dovolj natančen, da zazna kdaj je kartica v vozilu ali zven njega, pa je morda razlike samo 20 cm med zunaj in noter. Vglavnem dosedaj ni zadeva niti enkrat zatajila in deluje odlično. če se da bo naslednje vozilo tudi z tem.

Jaz imam že tretjo Laguno s "pametnim ključem" in ne kupim več avta ki ne bo imel tega sistema, sploh pozimi se mi ne da šarit po žepih in iskat ključe, večkrat imam obe roki zasedeni in tako samo potegnem kljuko, zmečem stvari v avto se usedem, stisneš START gumb in se pelješ, ne razmišljaš ali si ali nisi zaklenil avta... Prav tako električna sklopka, ko ugasneš avto se zategne, ko spelješ se sprosti...

Zadnjič vzamem testno Octavio,.... enostavno sem pustil ključe v avtu, nezaklenjenemu, cel popoldan... potem sem opazil da nekaj ne štima in hitro šel zaklenit avto, preden ga kdo drug odpelje
evil.gif

Jest bom pa kupu avto če se bo le dalo z tem sistemom. Reno ma res to doterano v "nulo". Ampak zadnjih 8 avtov je blo renojev, naslednji ne bo. Nasplošno sem zadovoljen, kjub manjšim šlamparijam ampak sem se počasi naveličal.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.859
1.963
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik Miikech pravi:
Jst mam Laguno 2 s keyless go, pa je tudi super zadeva, edino za vžig moramo dati kartico v čitalec, to je minus. Drgač pa ja, grem stran pa se zaklene, pridem zraven in primem za kljuko, se sam odklene. So pa še te kartice na Laguni 2/Meganu 2 rade zezale. Nevem, kako je pri novejših generacijah. Pa če se zadeva ali čitalec pokvari, je lep strošek.

Lahko pa pogledaš na ebay, firma Viper ma take zadeve (odklep, vžig, alarm v enem itd.).

Ne vem sicer kaj je zezalo, ampak mislim,da so bili vsaj za polovico stvari krivi uporabniki. Spomnim se septembra 2003. Z cliotom 2002 prvič na servisu, prpelje se možak z laguno 1.6 16v, benti, da mu zadeva ne odklepa, vžge itd. Hoče zamenjat renoja za bolj markantno znamka it. Vglavnem možaku se je zmešalo. Na koncu pred nami vsemi na servisu je majster baterijo v kartici zamenja in zadeva je špilala. Mislim da takrat še ljudje niso bili zreli za takšno novotarijo. Slišal sem marsi katero štorijo iz prakse pa lahko rečem, da je bila kakšna baterija prazna.
 
Nazadnje urejeno:

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
tudi brez kartice lahko renaulta ugasneš, samo 2x je potrebno pritisnit na gumb.
Men je zanimivo in občasno rahlo moteče, da ve, kdaj po prtljažniku šariš. Lahko odkleneš samo prtljažnik, in če hoče druga oseba še kera druga vrata odpret, potem moreš it s kartico ob bok vozila. Ok to se zgodi 1x mesec, tko da se da preživet.
Sedaj pa dost hvale renaultu;)

Torej imamo;
Viper , kater se mi zdi, da moreš še vedno na daljinčka prtisent za odklep in za vžig.
Keyless kater nima pravega alarma, ki se dere in javlja na daljinčka. Pa še "bypas device" je potrebno dokupit.
Evo cel stroškovnik za zadnji keyless sistem
http://www.ft86club.com/forums/showpost.php?p=851702&postcount=143
uf-1.gif
pa moreš sam programirat, pa ključavnico volana odstranit ali onemogočit.
 
Nazadnje urejeno:

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.250
1.395
113
Če sem prav videl že pred nekaj časa, ima en model Viperja možnost, da se sam odklene, ko si čisto blizu. Nevem pa, če je ziher Viper, ali pa kaka podobna firma.
 

SimonS

Pripravnik
25. feb 2012
339
11
18
Mislim,da ma to že večino znamk. Ali serijsko, ali opcijsko.
Npr. VW:
https://www.youtube.com/watch?v=FxM-fN0xLAE

Malo drugačen sistem. Tudi prtljažnik se da odpret z brco pod njim. S ključem daljinsko odpirat/zapirat okna (že od l 97 naprej), daljinsko odpiranje prtljažnika (ne vem,čemu to služi). Za zaklep pa bi lahko bla noter opcijska tipka. Ali se zaklene ob pritisku na gumb, ali na oddaljitev ključa od avta. Ker npr. ko sem se sam s Renaultom vozil, je blo kul, da se je samodejno zaklenil. Slabše pa je, ko so sopotniki zraven. Ko se oddaljiš, se avto zaklene, tako da ne morejo noter. Ali pa jim ključe pustiš,kar pa je slabo, če maš sumljive sopotnike sabo. =)
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik map pravi:
ne vem ampak pri BMW, Merđo, morš obvezno v lukno vtaknt, ker se akumulator v ključu polni itd, vglavnem polovičarsko.

Ne nakladaj, BMW ima baterijo v kluču pri Keyless ključih, samo klasični ključi imajo polnilni sistem preko ključavnice ( kjer tako ali tako vstaviš ključ notri).