Audi A8 D5

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Saj pa za ASR je tipka ob menjalniku?

Torej se strinjaš, da bi bilo neumno VSE tlačit na TS in da je dobro, da nekateri gumbi ostanejo "fizični?"

Spet odvisno od izvedbe, to da je pri "navadnih" Golfih funkcija za izklop ASR skrita v nekem podmeniju je malo bedno ja, pri A8 pa je lepo direktno nad tipko za izklop PDC-ja, to pa bp zadaneš brez tega da umikaš pogled iz ceste. Sicer pa A8 je serijsko Quattro, pomoje da ni bojazni, da bi v nekih normalnih razmerah moral izklapljati ASR.
smile-1.gif
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Ko so pri Audiju v amaturkah imeli zajle za nastavitev loput gretja in klime so bili na drugem koncu sveta svetlobna leta spredaj.

1990: https://www.youtube.com/watch?v=3qPAHPYthBU

No no, noben audi z avtomatsko klimo 1990 ni imel zajl:) Tole s filmčka zgleda zanimivo, ampak če primerjamo kje sta obe znamki danes, jim zgleda ni kaj dosti pomagalo. Pa wankel je bil kot kaže tudi slepo črevo razvoja v avtomobilizmu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Ja samo pri tejli je vse v temi, vključno s stevci na miru.
Me rpav zanima kako je leta 90 funkcioniral fhone in CD oziroma koliko kupcev je to imeli na razpolago.
Aja pa še ena opazka. Volan je videti super na izgled
bonk.gif


pa telih mazd je bil prodanih najbrž manj kot audijev. pa dajmo vzeti evropo, ne slovenijo.
 
Nazadnje urejeno:

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
The Cosmo was manufactured from February 1990 until September 1995, and gathered a total of 8,875 sales

Je bil pa to takrat en najbolj naprednih avtov.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Ko so pri Audiju v amaturkah imeli zajle za nastavitev loput gretja in klime so bili na drugem koncu sveta svetlobna leta spredaj.

1990: https://www.youtube.com/watch?v=3qPAHPYthBU

No no, noben audi z avtomatsko klimo 1990 ni imel zajl:) Tole s filmčka zgleda zanimivo, ampak če primerjamo kje sta obe znamki danes, jim zgleda ni kaj dosti pomagalo. Pa wankel je bil kot kaže tudi slepo črevo razvoja v avtomobilizmu.

LCD, stevci z hladno iluminacijo (audi je takrat imel zarnice kot reicmo yugo), aktivni volan, pa tudi delujoci Wankel (ne pozabit da je Wankel v europi neuspesno razvijal ravno Audi oz NSU kot eden njegovih prednikov), so nekaj kar je mazdi uspelo in jo postavilo med inovatorje med tem ko je luksuz pri audiju bil le dimenzija avtomobila.. Audi brez VAG grupe in svojih ljudskih modelov A1-A3 pogrne na celi crti.

Doticno je samo "provokacija" ko beremo o nekih napredkih v avtomobilizmu mislec da smo se vedno v 80ih letih ko je za (slepe) voznike zastave "nemc bil nemc"...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Lastniki pa vsi mrtvi, ker so 30 let nazaj morali po touch screen-u tipkati med vožnjo...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.684
113
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Upam, da vas, ki boste ob vseh tej tehnologiji, ki nas čaka v prihodnosti v avtih, gledali povsod drugam, samo na cesto ne, ne srečujem. Jebo.te, tehnika nikoli ne bo imela človeških možganov, ti boš pa ko en bugarski tovornjakar. Roke bodo povsod drugje, samo na volanu ne, med vožnjo boš pa pospravljaj po avtu al kaj?
.

Se opravičujem. Sem pozabil, smo le na alterju kjer so vozniki nadbožanstva 100% skoncentirana z izklopljenimi motečimi dejavniki iz okolice in čuti ostrimi kot britev.

Glede tega da tehnika nebo mela človeških možganov se pa bolj nebi mogle strinjat. Ko bo avto pred tabo v sili na polno pohodo tehnika nebo rabla prevozit xy metrov za reakcijski čas kot človeški možgani, ampak bo v trenutku pohodla. Isto se tehnika nebo rabla najprej zbudit pa zavedat kje je in wtf se sploh dogaja, ko bo polovica avta na bankini, bo lepo nežno odvila volan na sredino voznega pasu, še predn bi sploh do bankine prišlo kolo. Utrujen voznik, ki mu je pravkar zadremal bi se v istem času že kotal v jarku. Oziroma bo avto v primeru utrujenega voznika zadeve že pred kritično situacijo prevzel in varno ustavil na robu.

Tak da ja. Ti ti grda tehnologija prihodnosti.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Kaj je bosanc, ki vozi Audija?
Gospodar prstanov.


Qurc tale A8 je lep, čeprov nisem fan VAGa. Moje mnenje o tej tehnologiji v avtu.....briga me, ker še desetletje ne bom imel take šare v avtu.
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
ni problema, ne bo nihce gledal na te ekrane med voznjo, ker vsi ze sedaj gledajo na telefone. dvomim, da bodo potem na klima lcd.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
910
62
28
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:

Glede tega da tehnika nebo mela človeških možganov se pa bolj nebi mogle strinjat. Ko bo avto pred tabo v sili na polno pohodo tehnika nebo rabla prevozit xy metrov za reakcijski čas kot človeški možgani, ampak bo v trenutku pohodla.

To ti razloži znancu, ki se je z avtom z aktivnim tempomatom (VAG, pustimo podrobnosti) prav fino zakantal drugemu stričeku v rit - do ekonomske totalke. Tolko o tem da bo "v trenutku pohodla".
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.684
113
to, da je aktivni tempomat samo po sebi še ne pomeni, da je avto sposobn sam preprečit trk.... Nekateri samo opozorijo z piskanjem ker sam sistem pač nezmore zavirat na polno. Eni sistemi zmorejo rešit trk do hitrosti 80kmh, drugi do 100kmh itd. Kateri sistem je imel tvoj znanec lahko samo ugibamo. Lahko pa skoraj z zagotovostjo trdimo, da to ni bil nov audi a8, ki vozi samodejo o katerem se tu pogovarjamo. Govora je otehnologiji ki prihaja in ne o tehnologiji iz starega VAG-a.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
910
62
28
Saj ne oporekam super-duper sistemom v vašem najnovejšem OOOO božanstvu. Vendar se prosim le sprijaznimo s tem, da niso izumili nič novega. So le uporabili (in verjetno izboljšali) to, kar drugi gradijo že 10+ let.

Če so implementirani vsi algoritmi, ki upoštevajo vso kaotičnost današnjega sveta - se jim klanjam. Ampak težko verjamem da so upoštevali vse možne reakcije stardeca s soncem v čelo in najstnika z enim pirom preveč.

Zato trdim naslednje : tehnologija v pomoč - DA. Tehnologija namesto treznega razmišljanja in pozornosti na dogajanje okrog tebe : NE.

Ampak nagrobniki tistim, ki so slepo zaupali tehnologiji, nekako kažejo na drugo možnost...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.684
113
torej recimo avtopilotu tudi ne zaupaš v letalu? ki te pelje 98% leta. V kdaj še pristane sam?
Dejstvo je da so asistenčni sistemi ogromno dodali k varnosti. In crash prevention je iz generacije v generacijo bolj učinkovit.
Poglej si recimo zadnjo generacijo volvo tovornjakov kaj zmorejo preprečit. ja PREPREČIT ne pomagat.
Računalnik je 100% časa v alter mode, voznik pač ne
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Lol, primerjat avtopilota v letalu in sistem avtonomne voznje v osebnem avtu...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.684
113
Ja saj je res malo majn dela z vožno avta kot z a380. Res sem malo glupo primerjal.
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Citat:
Uporabnik cat pravi:... trdim naslednje : tehnologija v pomoč - DA. Tehnologija namesto treznega razmišljanja in pozornosti na dogajanje okrog tebe : NE. ...
To pa jest popolnoma podpiram ker se zdi podobno kot s telefoni : čedalje "pametnejši" folk pa čedalje bolj "glup ...
grims-1.gif
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
https://instagram.com/p/BWnOHIajMGQ/
Mislim, da si vodja prodaje žile reže zarad par faušnih revčkov, ki ga bodo lahko samo od daleč gledali.
wink-1.gif

Aja preden bo koga kap od skrbi - kolker vidim ima fizične gumbe na volanu, najbrž vse, ki so nujno potrebni.
Se pa strinjam, da retarda za volanom nobena elektronika ne reši - fizike ne morš preslepit.
wink-1.gif