Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Touchscreen v A8 ima haptičen in audio feedback ki v "nulo" imitira pritisk na klasičen gumb. Vsaj tako pravijo tisti ki so zadevo preizkusili v živo.
A res? V nulo imitira? A tudi v nulo najdeš gumb, brez da ga gledaš? Ne mi s tipkanjem tukaj, govorimo o tem, da na fizičnih gumbih ne rabiš gledat, ker zadevo enostavno otipaš in nastaviš. Tukaj pa BREZ GLEDANJA ne moreš zadeti pravega gumba, pa če ti potem ven fizični gumb skoči...
Pa da greva v drugo smer še: v nulo imitira delovanje fizičnega gumba. Zakaj pa ga mora imitirat, če so touch screeni tako hudo dobri?
Pa še tole: malo razmišljaj s svojo glavo in kaj sprobaj in ne verjemi vsega novinarjem. Vem, da bo ta touchscreen še boljši kot v Golfu, ampak beri spodaj...
@crnobog: touchscreen v Golfu je čudovit ZA GLEDAT in za uporabo tudi, saj ni lagov, itd.. Še vedno pa trdim 100%, da je zadeva konkretno manj varna in uporabna od fizičnih gumbov. Audiji, BMW-ji in Mercedesi so imeli vsaj na sredinski konzoli vmesnik, kje si lahko brez tipanja, itd. vse naredil. Z umaknitvijo tega, pa gre zadeva Z VIDIKA UPORABNOSTI IN VARNOSTI na nivo VW.
Samo en vidik, ko naj... uporabnost in proizvajalec prišpara nekaj centov: pri Passat-u je z novim modelnim letom odpadel fizični gum za izklop notranjih senzorjev za alarm in ga je nadomestil meni. Torej, prej si stopil ven, si se spomnil, da imaš psa noter, ker skočiš v trgovino, pritisnil gumb in to je bilo to.
Sedaj stopiš ven, hočeš izključit senzorje, prekleješ vse povprek, se usedeš nazaj v avto, daš kontakt, počakaš, da se touch screen zbuta, greš v x menijev in podmenijev in končno izključiš notranje senzorje.
Evo ti, to je napredek.
Si pa kul in fency s touch screenom.
PS: Sem vsekakor za napredek in novi touch screeni so čudoviti, ampak ne na račun uporabnosti in varnosti. Recimo nova A4-ka ima to odlično rešeno, kar se mene tiče.
Pa še video novega DP pri Golfu:
Ali pa tole, dobro, da sem sedel, ko sem tole videl prvič, ker drugače bi mi čeljust na tla padla od začudenja: