Audi A6 3.0 TDI-QUATTRO

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Nimaš kaj, sam po sebi motor ni težaven, seveda pa se določene stvar obrabijo kot povsod. Kar se tiče samega motorja in če ima že dost kilometrov bo morda potrebna menjava španerja verige (nevem koliko pride), drugače pa skoraj nimaš kaj. Lahko pa seveda crkne vse... od turbine, do injektorjev, do...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
pa ne kupit multitronica

Malo te če čas povozil tovariš, novejši multitronici nimajo težav, težave so imeli multitronici v prejšnjih A4 in A6 pa še to samo nekje do 2003, potem so že bili ojačani z več lamelami (nekaj tekega). Ti najnovejši pa menda sploh niso problematični...
 

andrejb

Jasnovidec 2008
9. okt 2007
948
0
16
Kaj treba kej bit pozorn, kilometri majo vsi okol 170+ tm nek, pitaj boga kaj je res...kake tovarniške napake, za ta latnik?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Saj pa to je nekje slovenska magična številka tam 150-170.000km. Zakaj bi se drkal in prodajal avtomobil z 225.000km v nedogled če ga pa lahko na 160 spečeš pa je isto dobro?
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Ja ne vidi se, to ni Renault ko je pri 140.000km vse dol potegnjeno ter oguljeno. Menja se volan, prestavna ročica v kolikor jo ima in morda tudi sedež in je avto nov
wink-1.gif
 

andrejb

Jasnovidec 2008
9. okt 2007
948
0
16
Faj so vsaj zici novi
wink-1.gif
))
Mašine pa? kake napake kar kol, menjalnik, druge hibe...?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Sam motor naj ne bi imel nobenih napak, tudi menjalniki so menda vrhunski, ti novi tiptronici. Kot pa sem že napisal lahko vedno rikne kak turbo (kot povsod) in tudi kaka šoba.
 

B81

22. jul 2007
37.652
10.948
113
A da pri 300 k km ne bi volana na desno zasukal in z roko probal letve pri kolesu in da ne bo imela nič lufta, ne verjamem
smile-1.gif

Tudi izpuh ne bo enak pri 100 ali 300 k km...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Ja taki ste nejeverni tomaži!
evil.gif
Walda da se pozna čeprav 300.000km na avtoceste dvomim da bi roke kaj stran fasale, vsaj ne kaj preveč, sploh če upoštevaš da roke več niso hiba novih VAG-ov. Ni to tako kot pri starih Passatih ko si mogo vsakih 50.000 menjavat roke, čeprav jaz jih nikoli nisem pa sem imel tako Passata kot staro šestico...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Kar daj, boš lepo dobil po ***** sploh če je 2.5 TDI
smile-1.gif
Če že kupuješ obvezno 1.9 TDI.
 

B81

22. jul 2007
37.652
10.948
113
To sem prebral ja in ne bi vzel 2.5 tdi-ja.
Kako pa je z avt. menjalnikom?
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ja taki ste nejeverni tomaži!
evil.gif
Walda da se pozna čeprav 300.000km na avtoceste dvomim da bi roke kaj stran fasale, vsaj ne kaj preveč, sploh če upoštevaš da roke več niso hiba novih VAG-ov. Ni to tako kot pri starih Passatih ko si mogo vsakih 50.000 menjavat roke, čeprav jaz jih nikoli nisem pa sem imel tako Passata kot staro šestico...

ti bi mogu vidt od Hilde Tovšakove A6ko S-LiNE 3.0 TDI q. letnik 2005, 290kkm
grin1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
A da pri 300 k km ne bi volana na desno zasukal in z roko probal letve pri kolesu in da ne bo imela nič lufta, ne verjamem
smile-1.gif

Tudi izpuh ne bo enak pri 100 ali 300 k km...






Ravno je bila šestica na optiki in dvignjena na dvigalu...izspuh kot nov, še nič menjano, volanska letev popolnoma brez zračnosti..
...aha stanje števca ca 530Tkm...
 

B81

22. jul 2007
37.652
10.948
113
Katalizator, kak lonec, da ni nič prerjavel od soli ali kaj podobnega? Pri 530 k km?
Težko verjamem, ampak ok hvalabogu, da je tako. No saj neka razlika more bit med srednjim in višjim cen. razredom...
smile-1.gif