Saj ne pravim da to ni dober nakup. Ampak ko se pogovarjamo o kasku, pa je fer da vemo o čem debatiramo, ker folk nima ravno obcutka koliko kaj stane
Ve se, da je matrični žaromet dober, enako laser od bmw. ko pa žaromet crkne in je treba plačat 4000 - 8000 za novega, se pa začne pesmica, ko luč doseže 30% cene uvožene premije.Matricni žarometi so res velik preskok pred navadnim ledom, ki ima obicajno samo asistenco za vklop in izklop dolgih. Matricni pa ob določenih pogojih gorijo vedno z dolgim snopom in ugasajo posamezne segmente, ki jih zazna senzorika. Za moje pojme velik korak naprej za voznko v temi, neglede a je to avtocesta ali regionalnka. Pri mojem mi se posebej osvetli znake, tako ob cesti kot tiste, ki so na nadvozi oz v zraku. V povezavi z navigacijo pa ze ve kje so zavoji in tako ze obraca in podaljšuje snop.
Digitalni so pa se ene pol koraka naprej od klasičnih matricnih. Tam ti pa na cesto rise sredino voznega pasu, opozarja na pesce, ovire na cesti, dela na cesti. Vse to ti narise na vozišču s posebnimi znaki. Meni zelo uporabno, ko ti narise puščico smer zavoja itd. Inženirji so pri lučeh za moje pojme naredili res ogromen preskok.
Vprašanje je kaj določa premijo. Pred leti je bilo to, da si dobil noter usnje, pa možnost navigacije, ksenonke, po možnosti adaptivne, itd.. zdaj pa zadnje 3 ali 4 leta je ful boom lane assist v napredni in malo manj napredni obliki, matrični žarometi... Osvetljevanje znakov je počel že moj bmw l2013. Laserski žarometi se že sliši bolj napredno. Lane assist, opozarjanje pasivno aktivno na nalet oz ovire sem kar izklopil, brezvezna zadeva. Ampak to pa najdeš tudi v polotu in aurisu.
Jbg. Na srečo imam vozilo, ki je v garanciji. Potem pa dalje po novega, če mi bo naklonjeno kot je bilo do zdaj.Ve se, da je matrični žaromet dober, enako laser od bmw. ko pa žaromet crkne in je treba plačat 4000 - 8000 za novega, se pa začne pesmica, ko luč doseže 30% cene uvožene premije.
Vprašanje je kaj določa premijo. Pred leti je bilo to, da si dobil noter usnje, pa možnost navigacije, ksenonke, po možnosti adaptivne, itd.. zdaj pa zadnje 3 ali 4 leta je ful boom lane assist v napredni in malo manj napredni obliki, matrični žarometi... Osvetljevanje znakov je počel že moj bmw l2013. Laserski žarometi se že sliši bolj napredno. Lane assist, opozarjanje pasivno aktivno na nalet oz ovire sem kar izklopil, brezvezna zadeva. Ampak to pa najdeš tudi v polotu in aurisu.
Ve se, da je matrični žaromet dober, enako laser od bmw. ko pa žaromet crkne in je treba plačat 4000 - 8000 za novega, se pa začne pesmica, ko luč doseže 30% cene uvožene premije.
Mnjah, A klasa je premija tako kot je pes zajec. Noter so še Hyundai boljši kot tisto sranje.Beseda premija je po mojem mnenju relativen povej. Zagotovo premijo določa znamka. Torej BMW, Audi, Mercedes, Volvo, Ferrari... so premije, prav tako verjetno premijo določa tudi cena vozila, zagotovo pa premija ne more biti Peugeot z usnjem, lane assistom in.. vsem kar si naštel. Torej premija je tudi BMW 3 seveda znotraj svojega segmenta. Tako bi jaz rekel...
en forumaš, ko je uvozil avto za 1/3 cene novega.Ja saj, nič ne rečem, govorim kako jaz razumem klasifikacijo v "osnovi". Logično pa da so odstopanja. Skratka ne vem kdo je sploh to besedo "premija" ven potegnil.
vsekakor ne moreš bmw serije 1, audija a2 in mercedesa A štet med kao premijske avte.