Hvala. Zračno vzemetenje bi vzel, po vsej verjetnosti kar allroada.Imam A6 50 TDI. Imel sem problem z migetanjem notranjega spodnjega ekrana, ki so mi ga po nekaj obiskih zamenjali v garanciji. Drug problem je kar zajeten lag, ki se pojavi pri pospesevanju zaradi WLTP omejitev. Isti problem imata tudi A7 in Q8 s 50 TDI motorjem. Drugih problemov zaenkrat ni bilo. Drugace je motor top, dovolj navora, nizka poraba tudi pri visjih avtocestnih hitrostih. Imam tudi zracno vzmetenje, ki ti ga res priporocam.
Tudi jaz sem ga letos chipal, s poudarkom mape na odpravi laga in 350 KM. Edina napaka, da nisem to storil ze prejMam A6 45 TDI + chip na 300KM, laga ni več
Zelo zadovoljen.
Dejansko se obnese super. Je dovolj velik in pregleden. Haptic feedback lahko vklopis ali izklopis, prav tako lahko nastavis jakost le tega. Je pa, vsaj meni, to dobrodosla funkcija.
Kako pa je s temi menjalniki, stronic vs. tiptronic glede zanesljivosti?Haptic fb je neke vrste vibrajoc zaslon, kot so ga imeli vcasih nekateri telefoni, recimo prvi blackberryji brez tipkovnice. Dejansko naj bi obcutil, ko pritisnes "gumb" na zaslonu. Spomnim se predstavitve A7, kjer so hvalili to pogruntavscino, ker obicajni touch zasloni proti fizicnim knofom so ponavadi Saj mozno, da A6 tega nima, ampak na prvi pogled so zasloni pri A6, A7, A8, Q7, Q8 enaki. Zato sem mislil, da imajo vsi haptic fb?
Sicer pa je razlika tudi v menjalniku. 40 ima 7-stopenjski stronic, 50 ima 8-stopenjski tiptronic, 45 pa odvisno od letnika. Najprej je bil tiptronic, potem so presaltali na stronic.
Teorija pravi, da je stronic hitrejsi, manj uglajen, stroski vzdrzevanja so vecji (pogostejsa menjava olja), ima nizjo porabo, lahko ga modificiras (npr. da prenese vecji navor), ce gre kaj narobe, ga je lazje popravit. Tehnolosko je blizje rocnemu kot "pravemu" avtomatiku. Obratno velja za tiptronic.Kako pa je s temi menjalniki, stronic vs. tiptronic glede zanesljivosti
Najbrz fabrsko prenese tudi vecji navor.
Pozdravljeni,
ali ima kdo kaksne izkusnje z Audijem, aktualni model? Kateri dizelski motor je best buy iz stalisca zanesljivosti?
Kaksne izkusnje z allroad modelom?
Gledam pa na splosno karavana, A6 40, 45 ali pa 50.
So kaksni znani problemi?
A ne bi ti raje še malo počakal in vzel facelifta? Trenutni/aktualni A6 se mi vizualno zdi kar zelo povprečen, ena slabših šestic v svoji generaciji, govorim za zunanji videz. Trenutno vozim tretjo šestico zapored (2016), počasi bo čas za menjavo (ali pa tudi ne), in kakor koli obračam mi trenutni model ne potegne in si ga najbrž nikakor ne bi izbral pa čeprav se mi zdi A6 že od nekdaj taprava izbira. Vozijo se dobro, načeloma v povprečju ne zafrkavajo, dve leti starim cena strmoglavi in zelo poceni se servisirajo v primerjavi s kakšno osmico kjer je vse oderuško.
Haptic fb je neke vrste vibrajoc zaslon, kot so ga imeli vcasih nekateri telefoni, recimo prvi blackberryji brez tipkovnice. Dejansko naj bi obcutil, ko pritisnes "gumb" na zaslonu. Spomnim se predstavitve A7, kjer so hvalili to pogruntavscino, ker obicajni touch zasloni proti fizicnim knofom so ponavadi Saj mozno, da A6 tega nima, ampak na prvi pogled so zasloni pri A6, A7, A8, Q7, Q8 enaki. Zato sem mislil, da imajo vsi haptic fb?
Sicer pa je razlika tudi v menjalniku. 40 ima 7-stopenjski stronic, 50 ima 8-stopenjski tiptronic, 45 pa odvisno od letnika. Najprej je bil tiptronic, potem so presaltali na stronic.