Audi A6 2.0 TDI 140KM l.2005-2007

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:

Star 1.9 TDI motor je zagotovo boljši od 2.7, tako pri pol manjši porabi kot tudi pri stroških vzdrževanja.

Ja no tukaj bi se dalo debatirat, da je 1.9 TDI boljši motor se strinjam čeprav nevem zakaj bi bil 2.7 TDI slabši. Če sem odkrito še nisem slišal da bi kdo ta ali 3.0 TDI motor grajal. Sicer pa gremo nazaj na stroške vzdrževanja. Torej kakšne so stroški vzdrževanja 2.7 TDI proti 1.9 TDI? Da nimaš velikih servisov? Španerji, rolce, jermeni? Da ne crkujejo vsakih 40.000km LMMeserji?
smile-1.gif
????

Pa tudi da je Superb bolj udoben od A6 mi je malo bosa. Ne trdim da ni tako ker nisem primerjal ampak tudi ti najbrž nisi vozil obeh enega za drugim da bi lahko to z gotovostjo trdil?
smile-1.gif


Lp

Predpostavljal sem da je vzdrževanje 3l šestaka dražje kot pa 2l štirivaljnika. Zakaj dražje, ima dva valja več .. kar pomeni da lahko crkne 30% šob več (s tem da imaš pri 3.0 CR pumpo in šobe, pri 1.9 pa samo [sicer relativno drage] šobe), da ima večjo turbino, ki je jasno dražja od ljudske, LMM ne vem zakaj na 3.0 nebi crknil - enaka tehnologija, enaka možnost da crkne (je pa jasno za 3.0 dražji). Skratka ne obstaja en sklop ki ga 3.0 nebi imel in bi bil cenejši od 1.9. Dodajmo še k temu ponudbo neoriginalnih delov, ki ji je za 1.9 zagotovo več. Potem gremo dalje do sklopke, zavor, gum itd. ... na koncu se tista minimalna prednost, ki jo prinaša veriga lahko kar skrije!

Glede primerjave s superbom pa sem ga dal na nišan, ker je enak koncern s podobno tehnologijo (pa dejansko je po velikosti cenovno precej ugodna opcija).

Čakaj malo ne ti meni zdaj o podvozju ter ostalih sklopih, govoriva o golem motorju. Grema po vrsti. Kar se tiče CR šob, praktično na teh motorjih ne crkujejo (jaz ne poznam primera, ga ti?). Grema dalje, na 1.9 TDI je bosch črpalka ki crkne, črpalka na teh CR sistemih zelo zelo redko, ne poznam primera bi rekel da prej crkne na 1.9 TDI kot na teh novih pa še draga ni tako kot Bosch pumpa. Luftmassemerserji na teh novejših VAG-ih sploh ne crkuejejo, ne me vprašat zakaj, pač ne crkujejo sem se pozanimal.
smile-1.gif
Turbina me pride za mojga čist enako kot za 1.9 TDI seveda nova (med 650-700€). Je pa logično da ima tak avtomobil dost več ostale elektronike kot kakšen z 1.9 motorjem (star Passat) kar potem zadevo generalno gledano podraži ampak če ostaneva pri golem motorju pa sem 110% da vzdrževanje ni nič dražje kot 1.9 TDI. S tem da imaš celo na teh motorjih 30.000km servisni interval (če hočeš), na 1.9 pa vsakih 15.000km...
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik wacko pravi:


Ok, če se torej spustimo en razred nižje in primerjamo Superba z A4 je med njima razlika samo v "zastarelih" gadgetih, ki opravljajo isto funkcijo.

Tako nekako. Recimo pri Oplu imajo v ta namem v prodajni paleti Astro Classic, če malo poslopšim. Preverjena tehnika za "malo denarja". Lep primer je tudi Seat Exeo, ki je v bistvu Audi A4 B7.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
2.0TDI je cist dovolj za A6, še posebej če imaš dosti vožnje po mestu kjer je poraba z takim motorjem konkretno nižja, motor je OK samo CR, ostali znajo biti problematični še posebej 170 konjski modeli. Če gledaš še manjšo zavarovanje je tak avto precej cenejši.
2.7 in 3.0 TDi sta glede voznje boljša, motorja bolj zanesljiva vendar te stane nekaj več kot avto z 4 valjnim motorjem.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ja no tukaj bi se dalo debatirat, da je 1.9 TDI boljši motor se strinjam čeprav nevem zakaj bi bil 2.7 TDI slabši. Če sem odkrito še nisem slišal da bi kdo ta ali 3.0 TDI motor grajal. Sicer pa gremo nazaj na stroške vzdrževanja. Torej kakšne so stroški vzdrževanja 2.7 TDI proti 1.9 TDI? Da nimaš velikih servisov? Španerji, rolce, jermeni? Da ne crkujejo vsakih 40.000km LMMeserji?
smile-1.gif
????

Pa tudi da je Superb bolj udoben od A6 mi je malo bosa. Ne trdim da ni tako ker nisem primerjal ampak tudi ti najbrž nisi vozil obeh enega za drugim da bi lahko to z gotovostjo trdil?
smile-1.gif


Lp

O katerih letnikih govorimo tule za 1.9TDI?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Kaj pa vem, Utisevalec je imel najbrž v mislih Boschpumpa motorje, morda tudi PD? Nevem... Povej še ti kaj na to temo, imaš najbrž več pojma od vseh nas o tem...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ja 1.9TDI s klasično Bosch črpalko si v tem vozilu dobil samo do oktobra 2000. Obe drugi verziji (115/130HP) sta PD motorja, kjer vemo, da Bosch črpalke ni.

Poleg tega pa se klasična Bosch črpalka na teh motorjih kvari enako kot sedanje common rail črpalke - zanemarljivo malo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ja saj to sem mu napisal da s temi črpalkami ni nekih težav, niti z injektorji vsak meni ni znano. Pa ti povej kako je z injektorji, luftmassmerserji, na teh CR motorjih (2.7 ter 3.0) TDI? Ali za LMM drži tako kot sem trdil da se toliko ne kvarijo kot na stari 1.9 TDI motorjih?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:na 1.9 pa vsakih 15.000km...
Loool. Tudi na 1.9 TDI imaš lahko variabilce. LMM in EGR pri novejših ne vem, da crkujejo. Moj je imel cca. 300 jurčkov, vse prvo. Za Bosch pumpo so ti pa že povedali.
Jah, meni izgleda, da tipično vlečeš ven budalaštine, da upravičiš svoj izbor.
grin1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Napačno razumeš, zakaj bi upravičeval svoj izbor?
smile-1.gif
A misliš da sem komu kaj dolžan da bi komu kaj opravičeval?
Jah, lej. Dej si malo preberi svoj sestavek. V njem vse lastnosti 2.7TDI zaokrožiš navzgor, pri 1.9TDI pa v negativno smer. Tipično farbanje in nesposobnost realnega primerjanja.

PS: Tisti, kateri piše, da Superb udoben:
hysterical-1.gif


Pač, sami Alter virtualni znalci.
hysterical-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Sinko, malo si preskočil določene strani in najbrž nisi opazil da z Utisevalcem trenutno debatirava o tem, če je in zakaj je sam motor 2.7 TDI dražji za vzdrževanje kot 1.9 TDI. In tukaj nizam kateri argumenti so pri stroških vzdrževanja motorju 2.7 TDI v prid, torej ne gre za hvaljenje temveč primerja kaj je boljše in cenejše in kaj dražje. Nevem kaj ti ni tukaj jasno? Lej če sem užalil tvojo 10 let staro kolarnico se ti iz srca opravičujem ampak zadeva ni osebna, samo pogovarjamo se ok? Saj razumeš to a ne?
evil.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Aja pa tisto s podaljškom kurca si malo mimo vdaril, enkrat si nekje nekaj slišal in ti ni bilo čist najbolj jasno kajne? No da ti pomagam, tisto kar si slišal se je šlo za rang avtomobila, torej rang avtomobila je bil mišljen kot podaljšek kurca in ne kubatura vozila
hysterical-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Sinko, malo si preskočil določene strani in najbrž nisi opazil da z Utisevalcem trenutno debatirava o tem, če je in zakaj je sam motor 2.7 TDI dražji za vzdrževanje kot 1.9 TDI. In tukaj nizam kateri argumenti so pri stroških vzdrževanja motorju 2.7 TDI v prid, torej ne gre za hvaljenje temveč primerja kaj je boljše in cenejše in kaj dražje. Nevem kaj ti ni tukaj jasno? Lej če sem užalil tvojo 10 let staro kolarnico se ti iz srca opravičujem ampak zadeva ni osebna, samo pogovarjamo se ok? Saj razumeš to a ne?
evil.gif
Ne razumem, itak pa nimam 10 let stare gajbe, temveč je ena 13 let, ostale so pa bistveno mlajše. Ampak ni point v temu.
Evo, sam pa dam glavo stran, če pride servisiranje 2.7TDI ceneje od 1.9TDI v recimo 300.000 km. Seveda pri pooblaščencih in pa v povprečju. Ne mi tlačit tukaj ponedeljkovega 1.9TDI in sredinega 2.7TDI ali obratno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Aja pa tisto s podaljškom kurca si malo mimo vdaril, enkrat si nekje nekaj slišal in ti ni bilo čist najbolj jasno kajne? No da ti pomagam, tisto kar si slišal se je šlo za rang avtomobila, torej rang avtomobila je bil mišljen kot podaljšek kurca in ne kubatura vozila
hysterical-1.gif
Jeba.t ga, z nečim se pač moramo tolažit tisti z majhnimi (kubaturami in tiči).
evil.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Saj bi kaj dodal ampak smo itak offtopic.

Ontopic: avtor je očitno že predelal kako je s problematičnimi serijami 2.0 TDI motorjev, tako da verjetno bo znal izbrati pravega zase. Če bo imel pa še nekaj sreče pa bo dejansko vse delalo kot je potrebno!
zmaga.gif
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Saj bi kaj dodal ampak smo itak offtopic.

Ontopic: avtor je očitno že predelal kako je s problematičnimi serijami 2.0 TDI motorjev, tako da verjetno bo znal izbrati pravega zase. Če bo imel pa še nekaj sreče pa bo dejansko vse delalo kot je potrebno!
zmaga.gif

Ma sej spremljam ampak ne sodelujem lih na vsak post ker se vse obne na velik avto z malo opreme , AHA, potem si mladič s kratkim ali nekaj tazga....krneki
Ma sej sem povedal da bi vzel 2.0 TDI če ne bi slišal o okvarah,...zdej razmišljam tudi o 2.7 TDI, nekako sem izračunal da je pri moji kolometraži 30kkm/leto ter 1.5l višji porabi 9 napram 7.5 to pomeni 500€ plus 400 več, za reg, v 6 letih to nanese 5.500 € VEČ ! Moram še malo prespat vi pa kar komentirajte,...veliko novega zveš (med drugim
smile-1.gif
)
 
Nazadnje urejeno:

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Citat:
Uporabnik sad pravi:


PS: Tisti, kateri piše, da Superb udoben:
hysterical-1.gif
:

The Skoda Superb’s best feature is its ride quality, well worthy of the name. Czech roads are very like Britain’s: bitumen potholes, lots of strangely varying cambers and rough railway crossings. The big Skoda soaks them all up with quietness and ease not always replicated in stiffer-legged Audis and BMWs.

vir: autocar.co.uk

hysterical-1.gif