ATE diski

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Bojda so pri VW-ju prva vgradnja ATE diski.

Treba bo menjat zadaj pri Passatu (diske + ploščice).

Kak info kje jih dobiti ugodno? (Lj z okolico).
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Uvoznik, no vsaj bil je, pa AC Konim ki dila Micke
smirk-1.gif
(lokacija pr AMZS Lj)

BTW: uradne cene imaš z servisa?, ker kar se enih delov tiče jih cenejš ne dobiš drugje (VAG fore)
smirk-1.gif
Je vsaj za preverit..
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Za informacijo, odkar so BAJE Italjani kupili ATE se je baje kvaliteta hudo poslabšala. ATE je bil do nedavnega Nemški koliko vem, sedaj je Italjanski. Vsaj tako mi je rekel znanec ki dela na rezervnih delih, saj bodo počasi šle bremz pakne in sem hotel kar nove ATE-jeve kupil (jih imam tudi sedaj vendar še Nemške) in mi je odsvetoval... Tako da razmisli!
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Pri zadnjih diskih je brezveze komplicirat, jaz bi vzel nekaj kar je najcenej. Mogoce bi dal samo ATE ploscice.
Za zadnjo osovino pa tudi nisem cist preprican da so ATE, ampak mislim da se na zadnji montira LUCAS ali pa TRW.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
menjal sem spredaj (mislim da 2 leti nazaj). Zdaj so se pa zadaj že začeli pojavljati glasovi (verjetno ploščice preveč znucane). Tak da bo treba menjat. Pa ker so diski že bolj bogi, bom menjal še njih (da bo potem mir, dokler bo avto pri življenju).

Na viš imam namen it menjat...mi je pa takrat dal Lucas, pa čez zimo niso najboljše ploščice...nekakko ne zagrabijo kot bi pričakoval. Tak da bom dal zdaj ATE....
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Kolikor sem tule zasledil so pri VW-juprva vgradnja ATE diski in ploščice. Tako da bom dal kar njih (ker spredjam imam zdaj Lucas...pa v štartu so bili OK, preko zime pa zadeva enostavno otrdi..nekako ne prime dobro, tako da sem se zdaj odločil da bo kar ATE....pa še za spredaj razmišljam da bi reskiral tistih 50 EUR in zamenjal ploščice...čeprav imajo šele 50.000 km za sabo in so praktično kot nove).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Že nabavil (pri Herkules-u).

Še primerjava cen ATE diskov med uradnim servisom in omenjenim dobaviteljem:

Prednje zav. ploščice (komplet):
102 EUR - 63,72 EUR

Zadnje zav. ploščice:
60 EUR - 34,56 EUR

Zadnji diski:
104 EUR - 51,62 EUR

---------------------------------------------
Skupaj me je prišlo točno 150 EUR (prednje ploščice, zadnje ploščice, zadnji diski).

(ceno montaže pa sporočim...ko dam zmontirat).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
to pa res lahko sam menjas ce imas eno uro casa.

Hm, hm..nisem še, pa mal cvikam.

Saj če bi kje videl proceduro, bi se mogoče celo lotil. (ne vem raznih hakelcev, kaj moraš narediti oz. česa ne smeš..).

(zadnji doski zgledajo kot 'lonec' ki ga natakneš na os...kje pa tega vraga prišravfaš, če sploh?)
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Z zadnjimi zavorami se ne j., ne diraj ni tako enostavno kot spredaj, ki so pa res simp za zamenjat( samo spet rabiš ustrezno orodje).

Za menjavo prednjih zavor so pomoje še na forumu moja navodila, poišči če te zanima..
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
disk ni nic prisraufan, drzijo samo kolesni vijaki.
Razliga glede na menjavo prednjih ploscic pa je da se zadnji zavorni batki nazaj privijejo na pa stisnejo kot pri prednjih celjustih.
Najbolj pomembno pa je da pesto dobro scistis predenj nataknes disk, sicer lahko pozneje trese pri zaviranju.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
saj to imam tudi namen naredit. (oz. bi ravno to rad...da če je že razstavljeno da se dobro ščisti, pregleda, po možnostikaj namaže (tudi izven zavor...ko lahko ravno zraven rpideš..česar se pri mehaniku naredi).

Še en link, kjer je razloženo prav za Passata tega letnika (med 96 in 2005 oz. dokler je pač bil ta model)

http://www.passatworld.com/forums/archive/index.php/t-179518.html
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Mazat nimaš kaj preveč - spihaš in pokrtačiš z žično krtačo. Mažeš samo drsne puše in ploščice, da ne pojejo. Puše dobro preglej, da niso stisnjene, gumice operi v milnici, namažeš pa vse skup s silikonskim vazelinom.
Tam tip nuca neverseize, ki je na silikonski osnovi. Silikon ma 4x višjo temperaturno odpornost kot petrolejski, pa še vodoodporen je. Dobiš na pooblaščencu, če pa poznaš koga v mlekarni/polnilnici pijač/vojski, ti lahko tudi on zrihta. Če krvavo rabiš kepico, ti jo magari pošljem po pošti. V prosti prodaji tega ni (zakon pač). V skrajni sili lahko kupiš vrečkico masti tudi na Mazdi.

Pa še kakšen postopek po menjavi pa si na konju:

http://www.zeckhausen.com/bedding_in_brakes.htm

Ostalo pa je mac77 že izpostavil. Počasi, sistematično pa ziher.
wink-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
saj to imam tudi namen naredit. (oz. bi ravno to rad...da če je že razstavljeno da se dobro ščisti, pregleda, po možnostikaj namaže (tudi izven zavor...ko lahko ravno zraven rpideš..česar se pri mehaniku naredi).

Še en link, kjer je razloženo prav za Passata tega letnika (med 96 in 2005 oz. dokler je pač bil ta model)

http://www.passatworld.com/forums/archive/index.php/t-179518.html






Saj tu je po slikah sodec kar dobro razlozeno kako se naredi, tam kjer vstavlja ploscice je malo slabo scistil. Ko se vstavijo ploscice morajo iti noter lepo in ne na silo sicer se lahko potem brusijo ali pa cvilijo. Preverit je tudi treba ce so vse prasne gumice cele in ce vodila na celjustih gredo lepo levo in desno.
Ce bos delal sam in slucajno zaglavil potem javi da ti pridem pokazat.
tongue-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Evo zadnje zavore zamenjane. Na prvi 'gumi' sem porabil 3 ure, ker mi nikakor ni uspelo spravit batka nazaj (joj kako sem ga preklel!). Pa pod nobenim pogojem se mi ni hotel zavrteti (potem sem parkrat potegnil ročno zavoro - kar vzvod pri kolesu) in se je začela zadeva vrteti. No na drugem kolesu sem bil fertik v 15 minutah.

Če bo še kdo sam delal...batek se vrača nazaj samo če ga pritiskaš in hkrati vrtiš (smer urinega kazalca oz. normalno prišravfuješ).
Gre po sistemu: čeljust vzameš celo dol (na obeh šravfih...če bo kdo delal po zgornjem linku, ki je sicer super), potem pa jo nekam nasloniš (jaz sem dal kar eno leseno 'klocno'...potem pa z eno roko držiš čeljust in hkrati pristiskaš na batek z ročajem kladiva, z drugo roko pa s kleščami vrtiš batek ('ror cange').

Spredaj pa sem poskusil losat inbus šravfek, samo mi ga je tako zategnil pri menjavi ploščic da sem naredil sveder iz inbusa (upam da je bil zgolj inbus slab)..tako da sem opustil vse skupaj (sem pa ugotovil da mam počeno manšeto
10.gif


Imam pa en problemček...na enem batku (zadaj desno) je počena gumica (zaščitna na tem batku)...jo je kumš zamenjati? Ker takole na uč mi ni delovalo da bi šla zlahka gor in dol?

Slikovno pa takole: (je že bil čas za menjavo?
evil.gif
)
726730-PICT8980r.jpg
 

Priponke

  • 726730-PICT8980r.jpg
    726730-PICT8980r.jpg
    64,4 KB · Ogledi: 273