Astra GTC 1.4

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
12 mi je kuril Jaguar XK8 testni!!! 4.0 300KM Ko sem ga konkretno pritiskal brez "feelinga" na gas!

Ko sem mojo gajbo prevzel, je kolega imel povprečje (več 1000km) 7,9 na BC. Glede na moje izračune je BC točen -0,1l. Tko da se da še manj.

V čem je pol sploh fora da mam 1.6 benz kompakta, če pa je ekonomičnejša srednja klasa - če dam plin ostane še vedno ogromen prtljažnik, opreme ima po defaultu več, večja varnost, ..... to bolj sebe sprašujem, ker se mi včasih zdi da moj avto dosti pokuri, da je drag, da bi mogoče menjal, ampak ko potegnem črto čez vse se mi pa očitno še najbolj splača (ajde, ostane še dizl al pa peš, kar pa pri mojih relacijah ne bi blo ok).
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Si že slišal za aerodinamiko? Sicer pa ni povedal kateri Megane... Pa tudi če je Scenic, moj ni nikoli prišel čez 9,5, potem ko se je umiril (končalo pospeševanje in je postala hitrost konstantna)...
Tudi na plin pritiskati je potrebno zanti..
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
navaden 5 vratni zadnji model. na gas pa je večino poti pritiskal tempomat - jebena elektronika brez občutka
wink-1.gif
pa sem prav gledal ker nisem mogel verjet, pa je blo pri 150 na ravnini skoz 12 in več. Sem si mislil da mogoče pač realno ni tak hudo ampak je tip povedal kolikokrat je tankal pa smo spet na 11+ povprečni...
 

Muzo

Pripravnik
10. sep 2007
268
0
16
Ko smo pri astrah, jst imam 1.9 120KM, kupil sem rabljeno, ki jo je očitno nekdo pred mano nenormalno gonil, ker sem moral po 2 letih menjati zavorne ploščice, original gume in že nov par sprednjih pa je bil čist zlizan.

Odkar jo imam sem moral menjati xenon žarnice (strošek 80EUR za obe na bolhi in vgradnja na servisu) in pa sedaj servis po 2 letih. Meni se avto dopade, poraba okoli 6,5 večinmoa avtocesta v 6. prestavi. O kakšni glasnosti pri večji hitrosti ni govora, še prehitro lahko grem pa me ne moti zvok.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Sesalni kolektor je 220€ (neoriginal Pierburg, btw oem je isto pierburg) menjal pred pol leta, samo ga pri nas ni dobiti. Motorček loput sem pustil star, čeprav bi si naj motorček v eprom zapisal začetno in končno pozicijo lopute in bi ga moral v vsakem primeru menjat. Očitno je začetna in končna lega ista saj ni nobene napake. Avto laufa ok. Edino menjava je malo zajebana, ker je vse natlačeno noter. Dobro pa je da ni potrebno sneti jermena. Tak da zaenkrat zadovolen z z19dth, zaenkrat
evil.gif
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Saj če pogledaš zadevo so lopute sesalnega kolektorja sestavljene v pripravi, tako bi moral kot motorčka in kot loput teoretično pasati z original kolektorjem. Resolucija motorčka pa po moje tudi ni tako huda, da bi do male razlike v kotu privedle do tega, da motorček nebi šel na obe končni poziciji. Pravim zaenkrat b.p. z starim motorčkom brez napak. Eeprom si verjetno izmeri končne vrednosti, kjer naraste tok (končna pozicija), verjetno pa njim (oplu in pierburgu) paše če stranka še menja motorček. Nekaj na tem zaslužijo in še ziher so da bo brez napak delalo
evil.gif