AMZS center Vransko

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
393
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Zdej pa pusti prosim stardeca in ostale da debatirajo, ker je debata zanimiva in dec ima dejansko 99% prav.
Sneg praktično nikoli enako ne drsi, še če voziš po isti cesti se v parih minutah lahko oprijem drastično spremeni.
Ta zadnji stavek imaš popolnoma prav. ta prvi pa ne. Če hoče o tem debatirat, naj si odpre svojo temo in tam serje.
Dejstvo je pa tole: ko ti odnese zadek ali pa cel avto (zaradi kakršnegakoli razloga že) boš morda obstal na cesti ZGOLJ in SAMO (razen, če si rojen pod orenk srečno zvezdo), če ti bo PODZAVEST odreagirala PRAVILNO. Tukaj hebeš znanje in vse ostalo, ker enostavno NI ČASA, da bi razmislil in potem reagiral. Edino PODZAVEST je dovolj hitra. In če jo prav natreniraš (in tukaj so ZGOLJ in EDINO praktične izkušnje pomembne) npr. na snežnem parkirišču potem si morda zmagal. Tale tečaj je pač še ena stopnja tega, morda malce bolj profesionalno vse skupaj, pa morda ti da še kaj drugega mislit, do česar npr. sam na parkirišču polnem snega ne prideš, ker se ti take situacije pač niso zgodile. Tako da, odločitev o tem je stvar posameznika, kot rečeno pa, naj se tukaj ostane o tem, kako je tam, o tem ali je koristno pa naj serje v svoji temi.
Kar vem sam je zgolj to, da ure preživete na snežnem parkirišču (me je že roka bolela od prestavljanja in ročne) so mi vsaj 2x že rešile pločevino v praktični vožnji. S temle bi pa rad zgolj še malce nadgradil stvar.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
No, saj ne bom več sral v tej tvoji temi, ker si že tako prijazno prosu.
A mi drgač dovoliš, da se na ta tvoj tečaj varne vožnje poserjem?
Hvala.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
393
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
No, saj ne bom več sral v tej tvoji temi, ker si že tako prijazno prosu.
Hvala.
Citat:
A na ta tvoj tečaj varne vožnje se drgač lahko poserjem?
Hvala.
Komot. Nisem niti najmanj čustveno ali kako drugače vezan nanj. Samo delaj to v drugi (lahko svoji (gor imaš gumb Novo sporočilo)) temi. Hvala.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Tak tečaj je koristen, čeprav situacije, ki se jih tam učijo naj ne bi bile vsakdanje na cesti. V kritični situaciji je časa malo, tako da za večino verjetno en dan takga treninga ni dovolj. Mogoče pa komu tudi to pomaga, ali pa vsaj malo pripomore, tako da je vseeno koristen. Take stvari bi bilo treba vaditi redno, vsaj parkrat na leto.
Ampak še bolj pomebna je pametna vožnja, ker s tem se da večino takih situacij preprečit ali pa vsaj pravočasno prepoznat in se prilagodit. Še vedno je po pomebnosti daleč pred tem tečajem to, da voznik zna opazovat, predvidevat, razmišljat v prometu in znat hitrost prilagodit razmeram na cesti.
Tisti, ki pa misli znanje, ki ga na takem tečaju pridobi, vsak dan uporabljat na cesti, je pa psiho in mu lahko pomaga samo še kak psiholog ali psihiater, pa še to bi bilo verjetn neuspešno. Se bojim, da je takih tukaj kar nekaj.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
No, saj ne bom več sral v tej tvoji temi, ker si že tako prijazno prosu.
Hvala.
Citat:
A na ta tvoj tečaj varne vožnje se drgač lahko poserjem?
Hvala.
Komot. Nisem niti najmanj čustveno ali kako drugače vezan nanj. Samo delaj to v drugi (lahko svoji (gor imaš gumb Novo sporočilo)) temi. Hvala.

Pa zakaj človeka motite med volilno kampanjo?

https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/534511/an/0/page/0#534511


LP,

Milan
 

zomirp

Fizikalc
20. maj 2008
2.993
0
36
Lj - Vič
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Zdej pa pusti prosim stardeca in ostale da debatirajo, ker je debata zanimiva in dec ima dejansko 99% prav.
Sneg praktično nikoli enako ne drsi, še če voziš po isti cesti se v parih minutah lahko oprijem drastično spremeni.
Ta zadnji stavek imaš popolnoma prav. ta prvi pa ne. Če hoče o tem debatirat, naj si odpre svojo temo in tam serje.
Dejstvo je pa tole: ko ti odnese zadek ali pa cel avto (zaradi kakršnegakoli razloga že) boš morda obstal na cesti ZGOLJ in SAMO (razen, če si rojen pod orenk srečno zvezdo), če ti bo PODZAVEST odreagirala PRAVILNO. Tukaj hebeš znanje in vse ostalo, ker enostavno NI ČASA, da bi razmislil in potem reagiral. Edino PODZAVEST je dovolj hitra. In če jo prav natreniraš (in tukaj so ZGOLJ in EDINO praktične izkušnje pomembne) npr. na snežnem parkirišču potem si morda zmagal. Tale tečaj je pač še ena stopnja tega, morda malce bolj profesionalno vse skupaj, pa morda ti da še kaj drugega mislit, do česar npr. sam na parkirišču polnem snega ne prideš, ker se ti take situacije pač niso zgodile. Tako da, odločitev o tem je stvar posameznika, kot rečeno pa, naj se tukaj ostane o tem, kako je tam, o tem ali je koristno pa naj serje v svoji temi.
Kar vem sam je zgolj to, da ure preživete na snežnem parkirišču (me je že roka bolela od prestavljanja in ročne) so mi vsaj 2x že rešile pločevino v praktični vožnji. S temle bi pa rad zgolj še malce nadgradil stvar.

Mtl, ne zadeva tebe in tvoj post. Po prebranem pa bi rad rekel:

Noben tečaj te ne nauči pravilnega reagiranja v danem trenutku, saj je v le tam že vse v naprej napovedano.

Zanimivi oz. žalostni so bili rezultati ¨Šole varne vožnje¨ v Nemčiji pred nekaj več kot 15 leti. Trajala je nekaj dni.

Udeležence šole so hoteli po cca 8 letih anketirati, kakšnje so njihove izkušnje na cesti po tečaju. Ugotovili so, da jih je več kot 70 % umrlo v prometnih nesrečah. Povzročitelji so bili sami, ker so se precenjevali v smislu - če sem naredil šolo varne vožnje, me nič ne more presenetiti.

Žal je bilo tako in upam, da tole Vransko ne daje po tečaju komu preveč samozavesti na cesti.
frown-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.954
11.076
113
jaz vidim smisle da bi poslal v šolo kaksne meckače ki se bojijo ceste...da mal vidijo da se lahko tudi po omejitvah peleš.
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.726
88
48
Mogoče so poslal une k so že tko al tko kritični, da so si s tečajem pike zbrisal. :p
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
769
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
tudi sam sem zebil na tej stezi, ne sicer v okviru tecaja, ampak smo vse sprobali... drugac pa tista plata je bolj kot ne slaba simulacija realnega zdrsa.. te pac vrze v eno stran, kar v resnici ni nikoli, da bi te kr nekam vrglo (v nakljucno stran),tako da tist je mal leva scena. jepa odličen tisti spolzki krog, tam pa res vidis kaj pomeni nizka hitrost in spolzko vozisce.


Bil pred novim letom tam...

Tista simulacija s hidravlicno plosco je res nekaj takega, kar zelo redo ali prakticno nikoli ne dozivis v realnih pogojih... je pa vseeno zanimivo, ker te nakljucno "vrze" levo ali desno... tako da sicer pripeljes cez to oviro in seveda pricakujes in ves kaj bo, ne ves pa, v katero stran te bo ruknilo... in dejansko je vse odvisno le od hitre in pravilne reakcije...

V ene osmih poskusih nisem pri tej vaji delal "piruet"
smile-1.gif
...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
769
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik recycler pravi:
Kar se tiče reševanja po domače - ročna in podobne kaskaderske zadeve je zadeva sledeča: na krogu je možnost poizkusiti kako se avto obnaša z ročno in kaj hitro spoznaš, da so to vse samo brezupni poizkusi reševanja ..., če je hitrost prevelika ti ne pomaga nič. Enako velja tudi dodajanje plina v krogu ( pri avtu s prednjim pogonom) NI vatiante, da ga rešiš s plinom.
Sam imam izpit več kot petnajst let in kar nekaj kilometrov za sabo, pa se mi je kljub temu zadeva zdela poučna, predvsem pa spoznaš, da neglede kakšen je avto in kakšne super duper varnostne sisteme ima nameščene, čez zakone fizike enostavno ne moreš. Se pa strinjam, da so izkušnje tiste ki nekaj štejejo.

Se popolnoma strnijam z napisanim... Tudi sam imam kar nekaj kilometrov ze za seboj... (izkusenj vec kot 20 let in tudi precej prevozenih kilometrov)... pa se mi je zdela ta izkusnja zanimiva... predvsem, ker lahko v kontroliranih pogojih probas, kaj zmore tvoje vozilo... in kaj dejansko pomenijo dodatna varnostna pomagala (ABS, DSC/ESP,...)
 

Nightcrawler

Pripravnik
22. avg 2007
196
0
16
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Taki tečaji so totalno brezveze. To v praksi ne deluje, ker te vsak tak morebitni slučaj v praksi preseneti in pride iznenada. Človek ne pričakuje nekaj česar se ne zaveda.
To je isto kot pri boksu v ringu. Dokler se boksarja gledata in pričakujeta udarce drug od druzga, sta zmožna odreagirat. Če bi pa enga tazga boksarja nekdo nekje na ulici al pa npr. starka s taško treščla, ker boksar tega ne bi pričakoval, pa glih tako boksar nebi odreagiral pravi čas..
Brezveze. To je spet samo ena nategancija, ki se bo prodajala naivcem, kljukcem in brezveznikom.
Poglej npr. motoriste, ki se skoz izgovarjajo na oljne madeže al pa pesek na cest. Če motorist to olje al pa pesek še pravi čas zagleda, se mu bo ognil al pa še upočasnil pravi čas, če pa motorist tega oljnega madeža in peska ne bo videl, se bo pa samo zložu, pa magari ima 10 tečajev varne vožnje položenih.
Traparija.

Sicer se mi zdi to težko predstavljivo, ampak se z napisanim strinjam v celoti. Kontrolirane okoliščine je eno, praksa drugo. Kar nekaj vaj je treba imeti za sabo, da si sposoben nekaj trezno izvesti, ko te nekaj preseneti in vrže iz tira. Da je pa treba folk učit take stvari, kako na bremzo pritiskat (z vso močjo in ne spuščat) je pa tudi klasa zase. Če vidim, da se bom verjetno zaletel, valda ne bom na rahlo pritisnil na pedal, ampak bom prasca od pedala skrivil
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Nightcrawler pravi: Da je pa treba folk učit take stvari, kako na bremzo pritiskat (z vso močjo in ne spuščat) je pa tudi klasa zase. Če vidim, da se bom verjetno zaletel, valda ne bom na rahlo pritisnil na pedal, ampak bom prasca od pedala skrivil
smile-1.gif
A veš zakaj so avti dobili BAS? Ker so ugotovili, da v kritičnem trenutku kakih 75% ljudi na pedal zavore ne pritisne niti približno dovolj ...