zadeve so za pomoč, a lahko rečem, da MB kar dobro hendla in ugasne, obvesti, če ne dela dobro. to akr ti opisuješ je pa nevarno in moraš imet v mislih, da je pomoč v lepem, v slabem pa ne.
Napiši še znamko zraven, ne pisat na splošno.Problem je v tem, da radar se vedno ne pritoži, da ne deluje prav. Samo ne deluje prav.
To sem jaz ravno v konkretnih nalivih večkrat opazil. Preprosto ni zasledil več vozila pred sabo na dovolj veliki razdalji - zasledil ga je nekje na tretjini običajne.
In to je lahko zelo nevarno pri visokih hitrostih in na spolzki cesti.
Seveda so vse te omejitve delovanja lepo opisane v navodilih in proizvajalec si je s tem obrisal roke.
Skratka, zadeve so za pomoč in ne za nadomestilo voznika.
Točno.Radar ignorira statične objekte saj težko razlikuje kaj je direktno pred teboj in kaj ne. Za te zadeve potrebuješ kamero + LIDAR.
Če je razlika v hitrosti majhna bo tudi acc pri Golfu 7 ustrezno deloval .pr men za počasi premikajoče odreagira, sicer s piskanje, dretjem in ne bremzanjem. tko se mi zdi, je bilo pa pestro in ne bom trdil da je res tako.
novi distronic naj bi aktivno bremzal na stoječe zadeve. tako prodajalci.
Kamera je dovolj - slika s kamere napreč z radarjem zaznan stoječ objekt umesti v prostor (torej da avto potem ve, ali stoji ob ali na cesti in ali gre za avto ali za kaj drugega).Točno.
Kamera je dovolj - slika s kamere napreč z radarjem zaznan stoječ objekt umesti v prostor (torej da avto potem ve, ali stoji ob ali na cesti in ali gre za avto ali za kaj drugega).
Zakaj ne bi mogel kombinirati. Cilj je ravno v tem, da se input iz večih različnih senzorjev (radar, kamera, lidar, laserji) softversko sestavi v karseda natančno sliko dogajanja okoli vozila. Več različnih inputov je ravno zato, ker ima pač vsak svoje prednosti in pomanjkljivosti in na softveru je da se tega zaveda in da pač glede na okoliščine ustrezno uporablja podatke iz enega, drugega, tretjega, ali pa kar vseh.