Ja, seveda ni skrivnost.
Nezanesljivo delovanje releja, ki napaja motorni računalnik. Zadevo je bilo začetka težko diagnosticirati, ker se je napaka pojavila le občasno. Nato sem meril in gledal napake, vse ok. Dokler se ni spet napaka pojavila. No, potem avto dokončno ni več vžgal (sploh ni zaverglal), torej napaka je bila trajna in jo je bilo lažje najti. Ko sem lociral napako, sem odprl ohišje releja - zašmelcani kontakti. Kolega avtoelektričar je rekel, da te napake še ni imel. Očitno je bil že orig. rele z neko napako, da ga je požrlo (kontakti releja so 30A).
Sem pa iste simptome našel po forumih, nihče ni imel problemov z relejem, ampak so bile napake abs senzorjev, dp senzorjev, yaw senzorjev.... in vsi so bili vsaj nekajkrat na (tudi več) pooblaščenih servisih, tudi menjali kako komponento, ki sploh ni bila kriva. Ne verjamem, da bi bilo pri meni kaj drugače.