AGM ali navadni akumulator?

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
Na ženinem avtu je odpovedal akumulator (A4 2.0 tdi 100kW, l. 2012, Varta AGM 105Ah).

Je zaradi start stop sistema res potreben ciklični ali lahko dam navadnega? Če je treba, lahko tudi onemogočim start stop sistem (itak mi gre na živce, pa čez semaforje se ne vozimo veliko).

Na sosednjem forumu sem dobil odgovor, da obvezno AGM in da naj bi ti avti imeli "pametne" alternatorje in je treba nov akumulator tudi "registrirat". Kako je s tem? Se to naredi z VAG-COM?
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.327
301
83
39
Ljubljana
če boš dal navadnega ti bo prej shodu z uporabo start stopa

dej navadnega pa deaktiviraj start stop obvezno

na svojem 2012 nism rabu nič resitirat z testerjem
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Narodnjak: zakaj bi se za nekaj 10eur človek odpovedal start-stop sistemu?

damo: edino pravilno.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.048
5.654
113
Pa jaz bi se ga odpovedal kar zastonj če se da...oz še plačam teh nekaj 10eur da ga prebrikajo :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.048
5.654
113
In kaj to pomeni "registrirat"? Da z VCDs vneseš not podatke? Amperaza zagonski tok....?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.048
5.654
113
to pomeni, da si avtu povedal, da ma novi akumulator in kaki je.
Zanimivo...ravno 2tedna nazaj menjal 2 (ja 2ma :( ) na Landcruiserju....pa ještarter sam prepoznal da sta nova ko je tako lahkotno zavrtel motor....

Kur'c pa te pametni avtomobili....kr mejte jih :)
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
Evo, menjal akumulator, pa ni šlo.... sem avto z novim akumulatorjem pritaknil na kable, pa laufal 1 uro, potem je vžigal. Čez 1 uro spet zajebava, šele po 10 poskusu je zaverglal in vžgal. Zvečer normalno vžge, polni s 14.4V in cca 20A. Poskusim še 3x, vse b.p.

Danes zjutraj pritisnem ključ, napiše mi neko napako pri delovanju sistema za stabilnost in nič drugega, nič ne zavergla. Ključ potegnem ven in ga dam nazaj not in zadeva brez problemov starta.

Se mi zdi, da morda ni akumulator kriv? Ga pa še nisem registriral z VCDS, ampak prijatelj pravi, da do sedaj še ni nobenega registriral in ni bilo nobenega problema.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Če je star akumulator bil res slab potem ima avto shranjene podatke o starem akumulatorju, torej predvideva da ima nikakvo kapaciteto in ne dovoli delovanje določenih zadev. Recimo S&S se aktivira tudi na stanje akumulatorja (če je zanič se sploh ne aktivira). Pri novejših vozilih je regulirano tudi polnjenje, recimo če je accu zanič potem fila akumulator takoj po zagonu, pri dobrem akumulatorju pa pusti da se prazni in ga fila samo preko rekuperacije (ko zaviraš).

Ko daš nov akumulator se avtu podre logika in dela po starem, torej neoptimalno za pogoje ki jih ima. Zato je potrebno "programsko" javit novo stanje.

Sedaj kaj bi to vplivalo na sam zagon vozila ne vem, najbrž nima veze ker vžgat mora vedno. Možno sicer da ima zaščito pred prenizko izpraznitvijo (in ne vergla če misli da ni več zadosti soka), samo če si dal nov accu se ta zaščita nebi smela sprožit ker pamet itak misli da je tudi zanič accu napolnjen.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.048
5.654
113
Nisem zmetal...investiral sem da bo služila še kakih 10let više/manje ;)

Huh znesek.....dejva tko rečt....za ta dnar bi ti stal 24/7 brez da bi čvaknu viagro :D