zanima me če uporabljate aditiv (in katerega?) za vaša dizelska vozila ali je to že mešano med dizlom ko tankaš na pumpi?
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Uporabljam Antigrippante 25...
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
No ja... ta aditiv pomaga, ker v vsakem primeru dobro deluje "proti" vlagi.
Filter pa bolj ko je umazan, bolje filtrira.
Interval imam na 30k, delam servise na 20k, tankam pa tako, da ostane še cca. četrt, da se ne pobira kakih usedlin, če je le možno. Na nekaterih motorjih se ta antigrippante res skoraj sanjsko obnese in je vreden teh 26€ na liter. Pri meni nemorem reč, da se ful pozna, bankrotiral pa nam, raje menjal na bencinarja.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Če to narediš sploh ni usedlin ja...imaš prav, še vedno pa je dobro tko delat.
Potem je pa tu še višja temperatura...
"priporočamo pa tudi, da se ob točenju goriva na črpalki, prazen rezervoar goriva vedno napolni do vrha. Polnjenje goriva za 20€ je bistveno bolj škodljivo sistemu za vbrizg dizelskega goriva, kot polnjenje goriva do vrha. To pa zato, ker ima vsak sistem za vbrizg goriva speljan povratni vod neporabljenega goriva nazaj v rezervoar. Gorivo, ki se vrača nazaj v rezervoar pa je bistveno bolj ogreto kot tisto ki se že nahaja v rezervoarju, in če je količina goriva v rezervoarju večja bo gorivo ohranjalo manjšo temperaturo. Ne pozabimo, dizelsko gorivo služi ne samo za gorenje mešanice zraka in goriva v valju, ampak tudi za mazanje in hlajenje sistema za vbrizg goriva."
Res mi je težko hodit tankat po 800km namesto 1000. Prej sem mel plin in avto je žrl 11l kar je bilo max. za 400 km.