a res rabimo avtocestno policijo?

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.272
7.177
113
KSZ

veliko govorite o providah. Provid je izjemno malo in upam stavit, da večina vozil, ki ste jih vi videli v vzvratnih ogledalih, niso bile provide. LAhko so bila civilna vozila policije, niso pa bile provide. Civilni avtomobili, ki jih vidite na uvozih, so v 95% primerov vozila SENDM, ki nimajo vgrajenega sistema provida in niso tam zaradi nadzora prometa. Lahko vas kaznujejo po prometu, ni pa to njihov glavni namen.

Me je pa ta tema spodbudila da spisem en daljsi sestavek na to temo in ga bom prilepil, ko ga dokoncam.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
KSZ

veliko govorite o providah. Provid je izjemno malo in upam stavit, da večina vozil, ki ste jih vi videli v vzvratnih ogledalih, niso bile provide. LAhko so bila civilna vozila policije, niso pa bile provide. Civilni avtomobili, ki jih vidite na uvozih, so v 95% primerov vozila SENDM, ki nimajo vgrajenega sistema provida in niso tam zaradi nadzora prometa. Lahko vas kaznujejo po prometu, ni pa to njihov glavni namen.

Me je pa ta tema spodbudila da spisem en daljsi sestavek na to temo in ga bom prilepil, ko ga dokoncam.
Tale notranji nadzor meje ponavadi preži na "tujce".
Sam se mi zdi da so oni malo bolj prefinjeni in se odstranijo iz avtoceste ter se peljejo po navadni cesti.
Ravni vidiš kdaj je nadzor na Avtocesti. Ker so te "tujci" na navadnih.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.951
6.845
113
pri taščici
Da greš podnevi na AC okoli Ljubljane 150 + pa da nisi ravno v race mode mora biti že kar praznik.
Se spomnim kakšne vožnje kjer te pri 150kmh prehiti mogoče en avto na 5km prevozenih. Enostavno nekih hudih norcev ni več.
Pa tudi meni se ne da več v race mode. Parkiram se na pas ki mi v tistem trenutku ustreza in že mu prilagodim s hitrostjo.
Provide so okoli Celja na koncu počivališč kar pogosto v zasedi.
Mene (pa se marsikoga ) bodi najprej cepili za neustrezno varnostno razdlajo.
Sploh zato, ker ne vem ali je ta 300m ali cca 70 metrov kot je razdalja med dvema "puščicama" na tleh
Pustimo sedaj dejstvo da se v gneči vozimo na desetini te razdalje.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Varnostne razdalje nikakor ne mores imeti, ker se nonstop avti vrivajo vmes. Varnostno imas lahko samo, ko si sam na cesti
 
Nazadnje urejeno:

ametist

Fizikalc
5. nov 2012
181
47
28
Varnostna razdalja pri 130km/h je 70m, to re ravno razdalja med devam puščicama in ne 300m.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
A je še tu nasral svoje nepoznavanje pomena znakov? :rolleyes:

300 m na prvem znaku je dopolnilna tabla, ki določa mesto “meritve”.

Pa še glede gneče - kolona in soodvisnost hitrosti vozil “dovoljuje” vožnjo na “polovici” varnostne, ergo 1 puščica. Zdaj se moramo samo najti 3, ki bomo na AC žgali vlakec pri 130 in smo čisto legit. :fredi:
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.615
2.566
113
Varnostna razdalja pri 130km/h je 70m, to re ravno razdalja med devam puščicama in ne 300m.
A to pa ne bo držalo!
Pravilni je prvi del odgovora: Varnostna razdalja pri 130km/h je (min)70m - razdalja, ki jo vozilo prevozi v 2sec.
Drugi del je narobe: med dvema črtama je 1sec cca 35m (polovička od 70m). In dve razdalji - tri oznake - je prava razdalja ki jo vozilo prevozi v 2 s
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

ametist

Fizikalc
5. nov 2012
181
47
28
A to pa ne bo držalo!
Pravilni je prvi del odgovora: Varnostna razdalja pri 130km/h je (min)70m - razdalja, ki jo vozilo prevozi v 2sec.
Drugi del je narobe: med dvema črtama je 1sec cca 35m (polovička od 70m). In dve razdalji - tri oznake - je prava razdalja ki jo vozilo prevozi v 2 s

Lahko pa narediš test po metodi 21, 22 pri 130km/h pa boš videl koliko puščic, razdalje prevoziš.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.041
850
113
Tako nekako.
Če voziš z radarskim tempomatom nastavljenim na "srednjo razdaljo" se ti folk konstantno vriva vmes.
Precej nadležno.
Jup..ena prvih stvari, ki sem jo naredil, da sem skrajsal tempomat.. ker so mi skakali - posledicno je tempomat bremzal in se zaganjal.. pa je bila moja voznja netekoca in neudobna.

tist 21,22 je pa cist OK zatest razdalje.. in ja - velikokrat smo si vsi preblizu..
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
parkiras se za en kamion in gres 90... voznja tekoca.

po prehitevalnem si pa ne preedstavljam, kako bi se vozil na tempomat
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Po 5 jacas in spuscas, brez problema. Sam to vpadanje spredaj mi gre na jetra. Mam na minimalcu pa okol Lj se vedno brencijo k zmesani.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.951
6.845
113
pri taščici
A je še tu nasral svoje nepoznavanje pomena znakov? :rolleyes:

300 m na prvem znaku je dopolnilna tabla, ki določa mesto “meritve”.

Pa še glede gneče - kolona in soodvisnost hitrosti vozil “dovoljuje” vožnjo na “polovici” varnostne, ergo 1 puščica. Zdaj se moramo samo najti 3, ki bomo na AC žgali vlakec pri 130 in smo čisto legit. :fredi:
Verjamem. Upam da tako površno.merijo razdalje tudi pri merjenju varnostne razdalje policaji. V korist voznikov.
Preveri čarovnico med obema.znakoma, pa recimo da sem šel 100kmh povprečno.
Zdaj pa racunaj če je tristo.metrov.med znakoma.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Apollo a se kaj dela na tem, da bi kaznovali ljudi, ki se po pospesevalnem (!!)pasu peljejo in vkljucujejo s 40,50kmh? Namrec tega je ogromno. Vidijo tablo 40kmh in se potem vozijo vseskozi toliko, vkljucijo na vozni pas s to hitrostjo namesto, da bi pospesili in se varno vkljucili. A tega vec ne ucijo v avtosolah?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
A je še tu nasral svoje nepoznavanje pomena znakov? :rolleyes:

300 m na prvem znaku je dopolnilna tabla, ki določa mesto “meritve”.

Pa še glede gneče - kolona in soodvisnost hitrosti vozil “dovoljuje” vožnjo na “polovici” varnostne, ergo 1 puščica. Zdaj se moramo samo najti 3, ki bomo na AC žgali vlakec pri 130 in smo čisto legit. :fredi:

Še obstajajo kakšni bolj zanimivi zakoni kot kolona :evil:

Ja vem, nisem imel kaj za delati pa sem si celoten cpp prebral.
Verjamem da sem edini v SLO.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
Tako nekako.
Če voziš z radarskim tempomatom nastavljenim na "srednjo razdaljo" se ti folk konstantno vriva vmes.
Precej nadležno.

Počakaj da za teboj vozeči ritopik misli da ga hočeš izbremzati. Ko se ti bo en vrinil malo prej in bo radarski tempomat začel avtomatsko bremzati.
Potem bo šele veselje z radarskim tempomatom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113

Dars Varnostna razdalja:


  • Razdalja med dvema puščicama prikazuje pravilno razdaljo med dvema avtomobiloma, v kolikor je njuna hitrost 130 km/h.
Velika večina voznikov vozi preblizu zaradi nepoznavanja dolžine zaustavitvene poti, ki jo njihovo vozilo pri zavijanju glede na hitrost in stanje vozišča opravi, del voznikov napačno meni, da s krajšo varnostno razdaljo povečajo prepustnost ceste in da bodo tako hitreje na cilju, nekateri pa poskušajo z agresivnim »prilepljanjem« na zadek predhodnega vozila tega spraviti s prehitevalnega na vozni pas.



Definicija varnostne razdalje izhaja iz 44. člena Zakona o pravilih cestnega prometa (ZPrCP):

(1) Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja) oziroma na razdalji, določeni s prometnim znakom.

(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati, da:
– lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi,
– se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.

(3) Ne glede na prvi odstavek tega člena se ob dobrih prometnih razmerah, kadar se oblikuje kolona, ki vozi z zmanjšano hitrostjo, varnostna razdalja lahko zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi (minimalna varnostna razdalja).

(4) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

(5) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbami prvega, drugega ali tretjega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izrečejo tudi 3 kazenske točke.

(6) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ne vozi na varnostni razdalji, določeni s prometnim znakom. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.


Izhajajoč iz zgoraj zapisanega pravila in upoštevaje še druga načela varne vožnje, predvsem pomen in namen voznega in prehitevalnega pasu, velja, da mora voznik med vožnjo po avtocesti ali hitri cesti zaradi velike hitrosti še bolj kot na drugih cestah paziti na varnostno razdaljo. To je razdalja od vozila, ki vozi pred nami po istem prometnem pasu, ki nam omogoča, da lahko varno zmanjšamo hitrost ali celo ustavimo, če to stori voznik pred nami, in ki omogoči vozniku, ki nas je prehitel, da se pred našim vozilom varno vrne na vozni pas. Varnostna razdalja v normalnih okoliščinah ne sme biti manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s katero vozimo, prevozimo v dveh sekundah (če upoštevamo hitrost 100 km/h, je varnostna razdalja vsaj 54 metrov, pri hitrosti 130 km/h pa znaša minimalno 72 metrov).

Varnostna razdalja kot obveza voznikov je torej splošno predpisana v Zakonu o pravilih cestnega prometa, upravljavec ceste pa lahko dodatno predpiše, da se vozi s predpisano varnostno razdaljo, kadar oceni, da je to ustrezno oziroma primerno. Tako je ob avtocestah vzpostavljena dodatna signalizacija s predpisano (zahtevano) varnostno razdaljo v območju predorov ali na odsekih, kjer so se pokazale druge motnje v prometu, pri čemer je postavljen prometni znak »najmanjša razdalja med vozili« znak 2225. Najbolj poznane postavitve v zvezi z zahtevano varnostno razdaljo so na odsekih avtocest in hitrih cest, kjer so prisotni predori (tam stojijo znaki za obvezno varnostno razdaljo 100 metrov).

Reklama tudi ni tako slaba:

 
  • Všeč mi je
Reactions: tony