6 taktni motorji

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Zakaj ni 6 taktnih motorjev v splošni uporabi? Je proizvodnja tako zapletena/draga? Kolikor vem, naj bi bila tudi do 40% nižja poraba goriva in bistveno nižji izpusti...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Men zveni slabše kot 4 taktni. Se pravi samo vsak 6. takt je delavni? Se pravi bi moral imet 50% večjo prostornino za enako moč?

lp
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
To s 6 taktnim motorjem je malo tako. Osebno mi je bolj všeč uporaba elektrike, bioetanola iz celuloze ,ne koruze in žit, biodizl pa je itak pri nas že stalnica skoraj10 let.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Ampak za elektriko potrebuješ elektromotor, generator, baterije. Pri 6 taktnem motorju pa gre dejansko samo za mehanske dele.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.418
5.653
113
Ja ampak še zmeram imaš pol onasneževanje z produkti zgorevanja

Ne rečem da ga z elektriko ni (elektrarne).........samo ga je še vseno manj
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.701
1.347
113
M4%2B2anim.gif


Dobra animacija za lažjo predstavo.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Tole je 2x4 motor, kombinacija 4- in 2-taktnega motorja. Ima večji izkoristek (baje blizu 70%), trenutna osnova je 150 konjev na liter prostornine, uporaba različnih goriv, kompresijsko razmerje se lahko nastavlja med tekom motorja,...
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.013
6.194
113
Jaz tukaj vidim problem mazanja. Namreč batni obroček se sprehaja preko mesta kjer se vbrizga gorivo, torej tam ne tesni in neka količina olja vedno prihaja v izgorevalni prostor. Podobno se dogaja pri dvotaktnih motorjih, zato pa jih moramo mazati z mešanico bencina in olja in ne z oljem v karteju. Tako se meni taki motorji zdijo bolj teorija kot praksa.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.418
5.653
113
Sodobni 2t Ditech motorji v scooterjih se mažejo prek 2t olja v karterju...poraba olja je zmanjsana za ene 30% in stem so tud bolj ekološki
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.701
1.347
113
Citat:
In a Velozeta engine, during the exhaust stroke, fresh air is injected into the cylinder, which expands by heat and therefore forces the piston down for an additional stroke. The valve overlaps have been removed and the two additional strokes using air injection provide for better gas scavenging. The engine seems to show 40% reduction in fuel consumption and dramatic reduction in air pollution.[7] Its specific power is not much less than that of a four-stroke petrol engine.[7] The engine can run on a variety of fuels, ranging from petrol and diesel to LPG. An altered engine shows a 65% reduction in carbon monoxide pollution when compared with the four stroke engine from which it was developed.[7]
The engine was developed in 2006 by a team of mechanical engineering students (Aaron Joseph George, Arun K Nair, Boby Sebastian, Krishnaraj U) of the College of Engineering, Trivandrum.

Velozeta six-stroke engine: tukaj so obšli eksperimentiranje z vodo in iz navadnega 4-taktnega motorja naredili 6-taktnega tako, da v 5. taktu vpihnejo hladen zrak v valj, zrak se zaradi visoke temperature v valju naglo raztegne in voila.

Tako razvit motor iz navadnega 4-taktnega porabi 40% manj goriva ob malenkost zmanjšani moči, emisije se drastično znižajo, mazanje ostane isto,...

Zanimivo, še ostali tipi: 6 stroke engine.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Dela verjetno se, samo nič ne pride ven na trg, ker se preprosto ne splača, ko se vse preračuna, od stroškov razvoja, proizvodnje, vzdrževanja in problemov praktične uporabe.
Treba se je zavedat, da je bencin še vedno poceni.